Syysillan kiimaa

Anonyymi

Syksyinen tuulenpuuska puhaltaa ja tunnen viileyden kietoutuvan mekkoni alla ohuiden sukkien verhoamien jalkojeni ympärille ja nousevan ylemmäs tavoittaen mun stringit. Ilmavirta saa mun kiimanesteiden kostuttaman pienen kangaskaistaleen tuntumaan häpyhuulia vasten kylmältä ja värähdän hiljaa.
- Paleltaako? Ei ole enää pitkä matka.
Ynähdän vastaukseksi. Sun käden lämpö mun kädessä säteilee koko mun vartaloon ja kulminoituu lantioon, jota oli polttanut ja pakottanut koko illan. En voi olla ajattelematta sun kättä ja kaikkea sitä nautintoa, jota sekin oli mulle jo tuottanut sun muun vartalon lisäksi. Mielessäni vilisee kiduttavan suloisia muistikuvia. Sun huulet ja kieli mun klitalla ja sormet tunnustelemassa hyväillen mun sisimpiä paikkoja. Sun käsi mun hiuksissa tukistamassa mua hellästi, kun upotin sun kivikovana seisseen parrun syvälle mun kuumaan, märkään, ahnaaseen suuhun. Sun käsi hyväilemässä raukeana mun niskaa ja selkää, kun maattiin toisiimme kietoutuneina peiton alla kiireettömänä viikonloppuaamuna kiihkeän rakastelun jälkeen. Niin, rakastelun. Ensimmäistä kertaa elämässäni tunnen olevani aidosti rakastunut. Haluan sut mun elämään, kulkemaan mun rinnalle. Sun sylistä löysin vihdoinkin paikan, josta en halunnut pois. Haluan sut, ja sua. Hyvä jumala, että saatoinkin haluta niin paljon. Kiimainen pakotus mun sisuksissa alkaa käydä sietämättömäksi, ja tunnen kuinka mun mirri sykkii kiivaana valuttaen koko ajan lisää mahlaa. Nyt jos saisin sut sisään, niin laukeaisin siihen paikkaan. Ei väliä saisinko sisään sun kalun, kielen vai sormet, eikä väliä mihin reikään. Tunnut niin järjettömän hyvältä niissä kaikissa.

Valot vaihtuu suojatiellä punaisiksi. Huokaisen turhautuneena. Yksikin ylimääräinen sekunti ennen kuin päästäisiin sun luo, oli silkkaa piinaa. Suljen silmät ja mietin kuumeisesti keinoja, joilla saisin houkuteltua sut leikkiin mukaan heti kun ulko-ovi sulkeutuu meidän päästyä eteiseen. Ehkä pitäisi kuitenkin malttaa mennä ensin suihkuun. Ilman pikkuhousuja valuisin jo reisille. Saisinko sut suihkuun mukaan? Mielessäni hieron suhun hellästi saippuavaahtoa lämpimän suihkun alla, tutkien ja hyväillen sun vartaloa joka puolelta. Juoksuttaisin sormenpäitä sun käsivarsia pitkin ylös sun harteille ja sieltä rintakehälle. Muistan elävästi miltä sun rintakehän karvoitus näyttää ja tuntuu. Antaisin mun sormenpäiden seikkailla alemmas samalla kun mun huulet kulkevat perässä sirotellen suudelmia sun rinnalle ja vatsalle, ja mun kielenkärki kaappaisi vesipisaroita sun iholta. Sun navan kohdalta karvoitus tihenee kapeaksi juovaksi ja seuraisin sitä mun huulilla ja sormenpäillä hitaasti edelleen alemmas, kunnes olisin polvillani sun edessä ja...

- Hei? Onko kaikki ok?
Hädintuskin havahdun ajatuksistani. Valot on vaihtuneet vihreiksi ilmeisesti jo hyvän aikaa sitten. Katsot mua huolestuneen näköisenä. Haluan sua niin, että melkein pyörryttää. En saa sanaa suustani, vaan kykenen ainoastaan tuijottamaan sua hämmentyneenä ja silmät lasittuneina. Mun mieli on jossakin toisessa ajassa ja paikassa. Jossakin missä voidaan olla kahdestaan. Ilman häiriöitä. Jossakin missä voidaan nauttia toisistamme estoitta. Hellästi ja rajusti. Hitaasti ja nopeasti. Kiusoitella, piinata, hyväillä ja rääkätä toisiamme hulluuden partaalle. Niin kauan, kunnes ei enää yksinkertaisesti voida odottaa. Kunnes työntyisit voimalla mun sisään, juurta myöten.

10

4516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parahdan kiimasta tuskaisena ääneen. Hoipun sun vieressä kun tartut mun käsivarteen ja ohjaat mut läheiseen porttikongiin tuulensuojaan ja pois liikenteen jaloista.
      - Hei? Mikä on?
      Pakotan itseni katsomaan sua silmiin, vaikka tunnen miten nolostumisen puna nousee poskille.
      - Sori... ei tässä mitään, yritän sopertaa. - Jatketaan vaan.
      Yritän päästä lähtemään, mutta pitelet mua tiukasti käsivarsista kiinni.
      - Miten niin ei mitään? Olet ollut ihan hiljaa ja muissa maailmoissa. Sano nyt. Mikä on?
      Huokaisen ja katson sua epätoivoisena. Vaikutat melkein jo ärtyneeltä. Viimeinen asia, mitä olisin toivonut tälle illalle ja tähän hetkeen. En tiedä pelastaako totuuden kertominen enää mitään, mutta ei kai se voi asioita enää pahentaakaan.
      - Haluan sua niin helvetisti.
      - Mitä..?
      Puren huulta. Näen kuinka sun katse vaeltaa mun himosta lasittuneista silmistä mun kaulalle, joka punoittaa niin kuin aina silloin kun olen kunnolla kiimassa. Ujutan kädet sun avoimen takin alle sun kylkiin lämpimään ja painaudun varovasti lähemmäksi. Mun rintakehä kohoilee kiivaan hengitykseni tahtiin, ja nostat käden mun kaulalle silittäen peukalollasi hitaasti mun poskea. Tunnet kuinka mun pulssi hakkaa villisti sun sormia vasten. Kaupungin kohina vaimenee ja jää jonnekin ulkopuolelle. Sun huulet sulavat pieneen ilkikuriseen, lämpimään hymyyn.
      - Voi kulta.

      Toisella kädelläsi vedät mut lähemmäksi sun syliin ja kietoudun suhun kiinni. Haluan sut kaikilla aisteilla. Sun vartalon lämpö tuntuu huumaavalta mun vartaloa vasten, ja hengitän syvään sun tuoksua samalla kun painaudun vieläkin lähemmäs. Sun peukalo etsiytyy mun suupieleen lähtien tunnustelemaan mun huulten rajoja, ja mun kielenkärki pujahtaa vaistomaisesti tekemään sen kanssa tarkempaa tuttavuutta. En voi mitään sille, että ajatuksissani kuvittelen sun terskan siihen tilalle. Vaikka se onkin paksumpi ja silkkisempi. Muistan miltä se näyttää. Muistan miltä se maistuu, kun saalistan kielenkärjellä kiimatipan sen pingoittuneesta, punertavasta päästä. Muistan miltä se tuntuu, kun se lähtee puskemaan määrätietoisesti reittiään mun sisään tehdäkseen musta taas omansa. Voihkaisen nautinnosta. Tällä kertaa taidat arvata mitä ajattelen. Painat sun huulet mun huulille nälkäisinä ja vaativina.

      Kiihkeiden suudelmien lomasta voihkin sun huulia vasten kaiken mitä mulla on liikkunut mielessä ja kaiken mitä haluaisin sun kanssa tehdä. Kuinka haluan sua niin tuskaisen ja epätoivoisen paljon, että olen jo laukeamispisteessä ja antaisin ihan mitä vaan saadakseni sut sisään tässä ja nyt. Painat mut hämärän porttikongin viileää kiviseinää vasten ja tunnen sun lämpimän käden laskeutuvan mun trenssitakin alla lantion kaarta pitkin polvitaipeeseen, sujahtavan mun mekon helman alle ja nousevan sitten hitaasti mun reittä pitkin taas ylös. Sun huulet on siirtyneet hyväilemään mun kaulaa, ja keinun jossakin kutkuttavan jännityksen ja odotuksen ja ekstaasin rajamailla painautuessani sua vasten ja odottaessani avuttomana mitä tuleman pitää. Sydän jyskyttää kurkussa asti, kun sun sormet tavoittaa sukkanauhaliivin soljen mun takareidellä. Pysähdyt hetkeksi, ja sun huulilta karkaa matala murahdus. Otan vapauden tulkita sen hyväksynnäksi ja kiihottumiseksi. Hitaasti sun sormet jatkaa seikkailuaan löytäen mun paljaalle iholle pakaran alla ja jatkaen sitten ylemmäs tunnustelemaan pepun pyöreää, kiinteää kaarta aivan kuin tuntisit sen sun käsissä ensimmäistä kertaa. Pakaroiden välistä erkaantuu kaksi metalliketjua, jotka muodostavat mun stringien koko takaosan. Muistat nähneesi ne viimeksi silloin kun laitoit mulle kaulapannan ja talutushihnan ja lukitsit mut ranne- ja nilkkakahleilla tiukkaan pakettiin niin että mun peppu asettui kuin tarjolle anelemaan piiskaa ja sun kättä ja kullia. Mun hengitys muuttuu katkonaiseksi kun tunnen sun sormien löytävän mun jalkoväliin ja tunnustelevan pientä haarakiilaa, silittelevän sen läpi hellästi mun kuumaa vakoa ja painuvan kankaan läpi kevyesti häpyhuulten väliin. Voihkaiset, ja kuulen sun äänestä ja hengityksestä kuinka sunkin olo alkaa käydä levottomaksi.
      - Kulta. Sä oot ihan märkä.

      • Anonyymi

        Jostakin kaukaa tietoisuuden rippeistä ymmärrän, että kuka tahansa voisi kävellä paikalle ja yllättää meidät itse teosta, mutta en välitä. En nyt. Janoan sun kosketusta ihan liikaa. Mun lantio alkaa elää omaa elämäänsä liikkuen sun kättä vasten ja yllyttäen sitä hakeutumaan vielä vähän pidemmälle. Silti sävähdän rajusti, kun lopulta sujautat sun sormet mun stringien alle ja turvonneelle klitorikselle. Otat klitan sun sormenpäiden väliin puristellen, hieroen ja painellen sitä ja saaden mut kiemurtelemaan nautinnosta. Välillä sun sormet käy liukumassa mun kuumaa, sileää vakoa pitkin. Härnäten, työntyen sisään sormenpään verran mutta suostumatta tulemaan syvemmälle. Jokaikinen solu mun vartalossa huutaa sua palaen ja sykkien kuin tulessa. Tunnen sun raskaan hengityksen mun kasvoilla.
        - Katso mua silmiin, kulta. Katso mua.
        Sun ääni kuulostaa tukahtuneelta. Nostan mun kysyvän ja tuskaisen epätoivoisen katseen sun silmiin ja samassa työnnät sormet syvälle mun kuumaan, sykkivään märkyyteen. Vinkaisen kiimasta. Olet siinä, lähellä ja pidät mua tiukasti sylissä ja tunnen sun kosketuksen syvällä sisällä. Mitään muuta en tarvitse. Halu ja nautinto vyöryvät yli ja haukon henkeä, tarraudun suhun kuin hukkuva. Sykkivä polte alkaa nopeasti yltyä rajuiksi supisteluiksi ja vavahteluiksi. Kuljetat mua määrätietoisesti kohti huippua, ja joudun tekemään kaikkeni taistellakseni vastaan.
        - Anna tulla, voihkit mun huulia vasten.
        - En halua. En halua että tää loppuu.
        - Mä otan sut uudestaan ja uudestaan, älä pelkää.
        - Lupaa... Haluan sua niin paljon.
        - Lupaan. Oot mun.

        Laukeamista oli enää mahdoton estää. Parissa sekunnissa sytytyslanka paloi loppuun, saavutti ruutitynnyrin ja jättimäinen orgasmi tempaisi mut mukaansa hyökyaallon lailla. Mun selkä taipui kaarelle, puristauduin sun syliin ja vedin sua kiinni itseeni kouristuksenomaisesti samalla kun mun lantio liikehti rajuin nykäyksin sun kättä vasten. Ellet olisi toisella kädellä pitänyt musta edelleen lujasti kiinni, olisin vajonnut voimattomana maahan. Hautasin huohottaen kasvoni sun olkapäähän ja odotin, että orgasmin aallot hiljalleen vaimeni. Vielä hellä suudelma, kunnes lähdettiin jatkamaan matkaa. Jalat tuntuivat spagetilta, mutta onneksi otit mut kainaloon.

        Mielessäni alkoivat juosta ajatukset siitä, kuinka maksaisin sulle äskeisen takaisin. Päästessämme perille mulla oli jo suunnitelma selvillä. Tunsin porttikongin jäljiltä oloni kuumaksi ja riisuin takin jo rappukäytävässä. Menit edeltä hissiin ja astuin sun eteen selin suhun. Ojensin käden taakseni ja silittelin hellästi sun housuissa kiristävää kohoumaa sen juuresta kärkeen ja takaisin samalla kun annoin mun pakaroiden painautua kevyesti sua vasten, keinutellen ja pyöritellen niitä vaivihkaa ja mukavahingossa sun syliin. Tunsin sun terävän hengähdyksen mun niskassa ja näin sun rystysten valkenevan puristaessasi hissin kaiteita. Hymyilin. Ilta oli vielä nuori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostakin kaukaa tietoisuuden rippeistä ymmärrän, että kuka tahansa voisi kävellä paikalle ja yllättää meidät itse teosta, mutta en välitä. En nyt. Janoan sun kosketusta ihan liikaa. Mun lantio alkaa elää omaa elämäänsä liikkuen sun kättä vasten ja yllyttäen sitä hakeutumaan vielä vähän pidemmälle. Silti sävähdän rajusti, kun lopulta sujautat sun sormet mun stringien alle ja turvonneelle klitorikselle. Otat klitan sun sormenpäiden väliin puristellen, hieroen ja painellen sitä ja saaden mut kiemurtelemaan nautinnosta. Välillä sun sormet käy liukumassa mun kuumaa, sileää vakoa pitkin. Härnäten, työntyen sisään sormenpään verran mutta suostumatta tulemaan syvemmälle. Jokaikinen solu mun vartalossa huutaa sua palaen ja sykkien kuin tulessa. Tunnen sun raskaan hengityksen mun kasvoilla.
        - Katso mua silmiin, kulta. Katso mua.
        Sun ääni kuulostaa tukahtuneelta. Nostan mun kysyvän ja tuskaisen epätoivoisen katseen sun silmiin ja samassa työnnät sormet syvälle mun kuumaan, sykkivään märkyyteen. Vinkaisen kiimasta. Olet siinä, lähellä ja pidät mua tiukasti sylissä ja tunnen sun kosketuksen syvällä sisällä. Mitään muuta en tarvitse. Halu ja nautinto vyöryvät yli ja haukon henkeä, tarraudun suhun kuin hukkuva. Sykkivä polte alkaa nopeasti yltyä rajuiksi supisteluiksi ja vavahteluiksi. Kuljetat mua määrätietoisesti kohti huippua, ja joudun tekemään kaikkeni taistellakseni vastaan.
        - Anna tulla, voihkit mun huulia vasten.
        - En halua. En halua että tää loppuu.
        - Mä otan sut uudestaan ja uudestaan, älä pelkää.
        - Lupaa... Haluan sua niin paljon.
        - Lupaan. Oot mun.

        Laukeamista oli enää mahdoton estää. Parissa sekunnissa sytytyslanka paloi loppuun, saavutti ruutitynnyrin ja jättimäinen orgasmi tempaisi mut mukaansa hyökyaallon lailla. Mun selkä taipui kaarelle, puristauduin sun syliin ja vedin sua kiinni itseeni kouristuksenomaisesti samalla kun mun lantio liikehti rajuin nykäyksin sun kättä vasten. Ellet olisi toisella kädellä pitänyt musta edelleen lujasti kiinni, olisin vajonnut voimattomana maahan. Hautasin huohottaen kasvoni sun olkapäähän ja odotin, että orgasmin aallot hiljalleen vaimeni. Vielä hellä suudelma, kunnes lähdettiin jatkamaan matkaa. Jalat tuntuivat spagetilta, mutta onneksi otit mut kainaloon.

        Mielessäni alkoivat juosta ajatukset siitä, kuinka maksaisin sulle äskeisen takaisin. Päästessämme perille mulla oli jo suunnitelma selvillä. Tunsin porttikongin jäljiltä oloni kuumaksi ja riisuin takin jo rappukäytävässä. Menit edeltä hissiin ja astuin sun eteen selin suhun. Ojensin käden taakseni ja silittelin hellästi sun housuissa kiristävää kohoumaa sen juuresta kärkeen ja takaisin samalla kun annoin mun pakaroiden painautua kevyesti sua vasten, keinutellen ja pyöritellen niitä vaivihkaa ja mukavahingossa sun syliin. Tunsin sun terävän hengähdyksen mun niskassa ja näin sun rystysten valkenevan puristaessasi hissin kaiteita. Hymyilin. Ilta oli vielä nuori.

        Sitten heräsin muluhhu ruggasessa.


      • Anonyymi

        Jollain on käpy poikittain perseessä, jollain joka ei ymmärrä seksistä yhtään mitään.
        Teksti oli pitkä ja puuduttava, kuin lukioikäisen päiväkirjasta että tällaista haluan esimmäisellä kerralla, jos se joskus tulee.
        Seksin kanssa tuolla ei ole mitään yhteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollain on käpy poikittain perseessä, jollain joka ei ymmärrä seksistä yhtään mitään.
        Teksti oli pitkä ja puuduttava, kuin lukioikäisen päiväkirjasta että tällaista haluan esimmäisellä kerralla, jos se joskus tulee.
        Seksin kanssa tuolla ei ole mitään yhteistä.

        Ap tässä. En ole kirjoittanut noita aiempia kommentteja.

        Kiitos palautteesta. Olin tekemässä tälle jo jatkoa, mutta hyvä tietää ettei tämäntyyppiselle tekstille ilmeisesti ole oikein kysyntää. Siitä olen hiukan eri mieltä etteikö tuolla olisi mitään yhteistä seksin kanssa. Itse nautin ja kiihotun paljon nimenomaan mielikuvista ja ajatusleikeistä, ja ne ovat mulle suuri osa seksuaalisuutta heijastuen myös näihin tarinoihin. Toivottavasti edes joku viihtyy tajunnanvirtani parissa. Itselläni oli yön pimeinä tunteina oikeinkin mukavaa tuota kirjoitellessa :)

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap tässä. En ole kirjoittanut noita aiempia kommentteja.

        Kiitos palautteesta. Olin tekemässä tälle jo jatkoa, mutta hyvä tietää ettei tämäntyyppiselle tekstille ilmeisesti ole oikein kysyntää. Siitä olen hiukan eri mieltä etteikö tuolla olisi mitään yhteistä seksin kanssa. Itse nautin ja kiihotun paljon nimenomaan mielikuvista ja ajatusleikeistä, ja ne ovat mulle suuri osa seksuaalisuutta heijastuen myös näihin tarinoihin. Toivottavasti edes joku viihtyy tajunnanvirtani parissa. Itselläni oli yön pimeinä tunteina oikeinkin mukavaa tuota kirjoitellessa :)

        Ap

        No ehdottomasti tälle jatkoa!! 🔥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ap tässä. En ole kirjoittanut noita aiempia kommentteja.

        Kiitos palautteesta. Olin tekemässä tälle jo jatkoa, mutta hyvä tietää ettei tämäntyyppiselle tekstille ilmeisesti ole oikein kysyntää. Siitä olen hiukan eri mieltä etteikö tuolla olisi mitään yhteistä seksin kanssa. Itse nautin ja kiihotun paljon nimenomaan mielikuvista ja ajatusleikeistä, ja ne ovat mulle suuri osa seksuaalisuutta heijastuen myös näihin tarinoihin. Toivottavasti edes joku viihtyy tajunnanvirtani parissa. Itselläni oli yön pimeinä tunteina oikeinkin mukavaa tuota kirjoitellessa :)

        Ap

        Jatka ihmeessä. Ne jotka väittää ettei näissä olis seksiä ei tiiä oikeasta kiimasta ja halusta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap tässä. En ole kirjoittanut noita aiempia kommentteja.

        Kiitos palautteesta. Olin tekemässä tälle jo jatkoa, mutta hyvä tietää ettei tämäntyyppiselle tekstille ilmeisesti ole oikein kysyntää. Siitä olen hiukan eri mieltä etteikö tuolla olisi mitään yhteistä seksin kanssa. Itse nautin ja kiihotun paljon nimenomaan mielikuvista ja ajatusleikeistä, ja ne ovat mulle suuri osa seksuaalisuutta heijastuen myös näihin tarinoihin. Toivottavasti edes joku viihtyy tajunnanvirtani parissa. Itselläni oli yön pimeinä tunteina oikeinkin mukavaa tuota kirjoitellessa :)

        Ap

        Tämä oli ehkä parhaiten kirjoitettu ja muutenkin todella kuuma tarina tällä sivustolla! Älä ihmeessä lopeta vaan kerro kaikki mitä tapahtui hississä ja sen jälkeen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ap tässä. En ole kirjoittanut noita aiempia kommentteja.

        Kiitos palautteesta. Olin tekemässä tälle jo jatkoa, mutta hyvä tietää ettei tämäntyyppiselle tekstille ilmeisesti ole oikein kysyntää. Siitä olen hiukan eri mieltä etteikö tuolla olisi mitään yhteistä seksin kanssa. Itse nautin ja kiihotun paljon nimenomaan mielikuvista ja ajatusleikeistä, ja ne ovat mulle suuri osa seksuaalisuutta heijastuen myös näihin tarinoihin. Toivottavasti edes joku viihtyy tajunnanvirtani parissa. Itselläni oli yön pimeinä tunteina oikeinkin mukavaa tuota kirjoitellessa :)

        Ap

        Jopas täällä nyt ahdasmielisiä ollaan, jos ei muka tälle palstalle saisi kirjoittaa tarinan muotoon sovitettua tajunnanvirtaa kiimastaan ja jakaa se kiinnostuneiden kanssa! Viestien 5000 merkin pituusrajoituskin soveltuu valitettavasti paremmin lyhyiden turahdusten kuin romaanien julkaisuun, saatika sitten sekavat anonyymit viestiketjut.

        Tekstisi pysyy kuitenkin paremmin kasassa, mikäli jo kirjoittamaan ryhtyessäsi suunnittelet suurin piirtein alun, lopun ja tärkeimmät kohtaukset ja asetat siten tajunnanvirralle uoman, missä sen olisi syytä pysytellä. Ja sitten vain muluhhu ruggaseen ja kirjoitushommiin, kuten aikaisempi kommentoija asian ilmaisi. Tai mitä kenellä onkaan jalkovälissä.


    • Anonyymi

      Jatka ihmeessä!

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe