Pysähdytkö kahville Humppilan lasitehtaalle vai Forssan ABC:lle?
Kun ajat autolla Porista Helsinkiin, niin kummassa paikassa pysähdyt?
10
121
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy peräkammaripojalta, sakari timoselta.
- Anonyymi
Termarikahvit.
- Anonyymi
Vanhemmat aina pysähtyneet Humppilan keitaalle, niin minäkin. Mukava paikka.
Humppila
- Anonyymi
Onko pakko pysähtyä
- Anonyymi
EI KANNATA AJAA OHI.
MOLEMMISSA TÄTYY PYSÄHTYÄ KAHVILLE JA VIIHTYÄ OVAT MUKAVIA PAIKKOJA.
- Anonyymi
FORSSAN ABS:lle. Mulla on tuo bussikortti joten saan aina ilmaiset sumpit, lehdet ja hyvin aikaa lepuuttaa jalkoja. Ja silloin tällöin tulee syötyäkin kun on nälkä. Siistit vessat yms. Parempi seistä pestyllä lattialla kuin kusessa. Täydellä kortilla saa vielä pari pakettia juhlamokkaakin.
- Anonyymi
Jahas eli forssan abs on ketjun aloittaja.Ei se huono paikka olekaan, mutta humppila on se missä yleensä pysähdyn itse.siellä on leipomo mistä saa olutleipää, voi ostaa vaikka nahkarotsin tai tuliaisiksi arabiaa jos on matkalle menossa tai makeisia.Lentokentältä ostaessa "tax free" hinta on kummasti normaalihintaa TODELLA paljon kalliimpi kun ihmiset ei pääse enää ulos ostamaan muualta.
- Anonyymi
Pysähdyn aina Friitalan bussipysäkille, otan huikan viinapullosta ja jatkan matkaa.
- Anonyymi
ABC, koska olen osuuskaupan työläinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002891
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632730Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232082- 691695
- 1431483
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1811430Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1111401Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1391355- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291181