Pahempia, mutta nyt nukkuun, et jaksaa taas palvella. Öitä!
Nää vapaat on
22
70
Vastaukset
- Anonyymi
Vapaat on parhaimpia sun pitäisi sanoa. Hyvää yötä tänään.
- Anonyymi
No ei todellakaan ole, aivot on levossa töissä. Nyt vapailla niin, ikävä jo sinne.. En osaa enää olla ilman sitä paikkaa. Oiiiir... Tä
- Anonyymi
Mä taas olen yövuorossa. Hiljaista on kaikki nukkuu.
- Anonyymi
Niiiiih, mäkin kohta.. Seura vaan vois olla parempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiiiih, mäkin kohta.. Seura vaan vois olla parempaa.
Täällä yökkönen valvoo yksin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä yökkönen valvoo yksin
Aaa, meillä ei valvota yksin, siks sanoin et huoh, seura vois olla parempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aaa, meillä ei valvota yksin, siks sanoin et huoh, seura vois olla parempaa.
Joo ymmärrän kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ymmärrän kyllä
Joo ymmärsin minäkin, mutta nyt, kun ei viel yössä niin öitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ymmärsin minäkin, mutta nyt, kun ei viel yössä niin öitä.
Joo öitä vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiiiih, mäkin kohta.. Seura vaan vois olla parempaa.
Ilmastyykö Seura edelleen???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmastyykö Seura edelleen???
Ha, ha.. Puhuin yö seurasta.
- Anonyymi
Yövuorossa hän
- Anonyymi
Niin hiljaista täällä, kellon tikitys vain kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin hiljaista täällä, kellon tikitys vain kuuluu.
Mikset sä nuku öisin?
- Anonyymi
Juon teetä ja yritän pysyä hereillä, väsyttää
- Anonyymi
Aamuvirkku asukas toi mulle pullaa, kivasti ajateltu
- Anonyymi
Todellisuudessa ap.ei tiedä miltä vapaus edes tuntuu. Öitä
Totta…pieni vapaa on ihan jees, mutta tämä loputon vapaa-aika on ihan suolesta.. :/ ..onneksi on edes palkallista.. ..törmäsin moottoripyörällä traktoriin..oikeuden päätöksellä täysin sen syy ja mulla palkallinen vapaa loppuelämä..vakuutusyhtiö maksaa kaiken..yhteensä about kaksi miljoonaa euroa…
- Anonyymi
Olen pahoillani, kauheaa. Tuo on totta, loputon vapaus tai vapaat ei ole mukavia, muutama päivä menee.., mutta voimia sinulle!
- Anonyymi
Alle kaksi viikkoa jouluun on, laskin aivan itse äsken.
Jouluaatto on perjantai kahden viikon päästä, nyt pitää lopettaa kaikki synkistely ja alkaa iloita kevään alkamista!- Anonyymi
Nii sano muuta, mä en synkistele, mutta en tykkää keväästä, enkä kesästä vaan syksystä, ja sinne on viel aikaa..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522