Auto on huippukunnossa, ehjä ja siisti sisältä ja päältä. Huollot viimesen päälle tehty. Kulkee kuin juna, ei tärise, ei vatkaa ja mikään ei kolise tai narise, mutta nyt kiinnittänyt huomiota että ratti on muutaman sentin vasemmalle kun mennään viivasuoraan. Liekö tällä mitään käytännön merkitystä?
Yaris T sport ratti vinossa
13
974
Vastaukset
- Anonyymi
Käy säädättämässä raidetangonpäillä ratti keskelle.
- Anonyymi
Pää on vinossa, ei ratti.
- Anonyymi
Toyotassa vähän kaikki on vinossa ja niin on kuskilla on jos on sellaisen ostanut :D
Laatu kuin Neuvostoliitosta aikanaan tuoduilla autoilla😆 myyntiluvut kyllä on korkeat kuin ladallakin ja kyllä se kulkee, mutta sisämelu, tärinä ja vinot huonosti kiinni olevat osat ovat ominaisuus. Ainut mikä erottaa tohjotan Neuvostoliittokaaroista on valmistusmaa ja ärsyttävän monimutkainen tekniikka jonka korjaamiseen ei kangaspussillinen erilaisia avaimia riitäkään toisin kuin esim Ladassa. Hajosi yhtä usein kuin tohjota, mutta korjaus onnistui tienpäällä eikä tarvinnut viedä aina merkkihuoltoon. Lada oli kunnon auto toisin kuin Toyota joka on parhaimmillaan pihatontun kaverina tai pihavarastona.- Anonyymi
Tekstistä pääteltynä et ole Toyotalla koskaan ajanut... Tai ainakaan sitten 80-luvun.
- Anonyymi
Olipas katkeraa nillitystä, haistan vahvasti saksalaisvalmisteisen "preemium" auton omistajan tässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekstistä pääteltynä et ole Toyotalla koskaan ajanut... Tai ainakaan sitten 80-luvun.
Olen ajanut uudehkoilla toyotoilla töideni takii ja ensimmäiset ajokokemukseni auton ratissaovat 80luvun lopulta ja vaikka olin 13vuotias ja ajopelin oli milloin mitäkin loppuun raiskattua riepua (myös Toyotaa) ettei uskois ja silti oli parempi tuntu tiehen kuin nykyautojen ratissa. Toyotan laatu vain laskee ja muillakin sen lasku tuntuu olleen aika hurja noista ajoista
- Anonyymi
Autolla on jysäytetty reunakiviin tai vastaavaan toisella etupyörällä. Erittäin vaikea korjata ilman että vaihdetaan runsaasti ohjauksen osia. Ratin saa suoraan raidetankojen säädöllä, mutta itse vika jää korjaamatta.
- Anonyymi
Onko sillä mitään käytännön merkitystä? Ratti tuli suoraan ja kulkee ku juna.
- Anonyymi
Käännät ratin vaan suoraan. Sillä se korjaantuu.
- Anonyymi
Kolaroitu seinään runko kierossa kulkee
- Anonyymi
TS on voimaa niin paljon kun oikein revittää vääntyy raidetangon päät...
eli rauhallisesti siitä huolimatta maisema vaihtuu ja audit bemut sähkövikojen kans skoodaa auttaa ja volsut pihalla ilmanvaihteistoja odottaa...tojo vain porskuttaa - Anonyymi
Onko kaikissa toyotissa ruori vinkkelissä?⚠️⚠️
- Anonyymi
Ei ole enää vinossa. Oli 50€ juttu laittaa auraus kuntoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654640Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442827Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761771Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061634Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591380
- 951272
- 471149
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121148