Auto on huippukunnossa, ehjä ja siisti sisältä ja päältä. Huollot viimesen päälle tehty. Kulkee kuin juna, ei tärise, ei vatkaa ja mikään ei kolise tai narise, mutta nyt kiinnittänyt huomiota että ratti on muutaman sentin vasemmalle kun mennään viivasuoraan. Liekö tällä mitään käytännön merkitystä?
Yaris T sport ratti vinossa
13
911
Vastaukset
- Anonyymi
Käy säädättämässä raidetangonpäillä ratti keskelle.
- Anonyymi
Pää on vinossa, ei ratti.
- Anonyymi
Toyotassa vähän kaikki on vinossa ja niin on kuskilla on jos on sellaisen ostanut :D
Laatu kuin Neuvostoliitosta aikanaan tuoduilla autoilla😆 myyntiluvut kyllä on korkeat kuin ladallakin ja kyllä se kulkee, mutta sisämelu, tärinä ja vinot huonosti kiinni olevat osat ovat ominaisuus. Ainut mikä erottaa tohjotan Neuvostoliittokaaroista on valmistusmaa ja ärsyttävän monimutkainen tekniikka jonka korjaamiseen ei kangaspussillinen erilaisia avaimia riitäkään toisin kuin esim Ladassa. Hajosi yhtä usein kuin tohjota, mutta korjaus onnistui tienpäällä eikä tarvinnut viedä aina merkkihuoltoon. Lada oli kunnon auto toisin kuin Toyota joka on parhaimmillaan pihatontun kaverina tai pihavarastona.- Anonyymi
Tekstistä pääteltynä et ole Toyotalla koskaan ajanut... Tai ainakaan sitten 80-luvun.
- Anonyymi
Olipas katkeraa nillitystä, haistan vahvasti saksalaisvalmisteisen "preemium" auton omistajan tässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekstistä pääteltynä et ole Toyotalla koskaan ajanut... Tai ainakaan sitten 80-luvun.
Olen ajanut uudehkoilla toyotoilla töideni takii ja ensimmäiset ajokokemukseni auton ratissaovat 80luvun lopulta ja vaikka olin 13vuotias ja ajopelin oli milloin mitäkin loppuun raiskattua riepua (myös Toyotaa) ettei uskois ja silti oli parempi tuntu tiehen kuin nykyautojen ratissa. Toyotan laatu vain laskee ja muillakin sen lasku tuntuu olleen aika hurja noista ajoista
- Anonyymi
Autolla on jysäytetty reunakiviin tai vastaavaan toisella etupyörällä. Erittäin vaikea korjata ilman että vaihdetaan runsaasti ohjauksen osia. Ratin saa suoraan raidetankojen säädöllä, mutta itse vika jää korjaamatta.
- Anonyymi
Onko sillä mitään käytännön merkitystä? Ratti tuli suoraan ja kulkee ku juna.
- Anonyymi
Käännät ratin vaan suoraan. Sillä se korjaantuu.
- Anonyymi
Kolaroitu seinään runko kierossa kulkee
- Anonyymi
TS on voimaa niin paljon kun oikein revittää vääntyy raidetangon päät...
eli rauhallisesti siitä huolimatta maisema vaihtuu ja audit bemut sähkövikojen kans skoodaa auttaa ja volsut pihalla ilmanvaihteistoja odottaa...tojo vain porskuttaa - Anonyymi
Onko kaikissa toyotissa ruori vinkkelissä?⚠️⚠️
- Anonyymi
Ei ole enää vinossa. Oli 50€ juttu laittaa auraus kuntoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882