Yaris T sport ratti vinossa

Anonyymi

Auto on huippukunnossa, ehjä ja siisti sisältä ja päältä. Huollot viimesen päälle tehty. Kulkee kuin juna, ei tärise, ei vatkaa ja mikään ei kolise tai narise, mutta nyt kiinnittänyt huomiota että ratti on muutaman sentin vasemmalle kun mennään viivasuoraan. Liekö tällä mitään käytännön merkitystä?

13

911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käy säädättämässä raidetangonpäillä ratti keskelle.

• Anonyymi

Pää on vinossa, ei ratti.

• Anonyymi

Toyotassa vähän kaikki on vinossa ja niin on kuskilla on jos on sellaisen ostanut :D

Laatu kuin Neuvostoliitosta aikanaan tuoduilla autoilla😆 myyntiluvut kyllä on korkeat kuin ladallakin ja kyllä se kulkee, mutta sisämelu, tärinä ja vinot huonosti kiinni olevat osat ovat ominaisuus. Ainut mikä erottaa tohjotan Neuvostoliittokaaroista on valmistusmaa ja ärsyttävän monimutkainen tekniikka jonka korjaamiseen ei kangaspussillinen erilaisia avaimia riitäkään toisin kuin esim Ladassa. Hajosi yhtä usein kuin tohjota, mutta korjaus onnistui tienpäällä eikä tarvinnut viedä aina merkkihuoltoon. Lada oli kunnon auto toisin kuin Toyota joka on parhaimmillaan pihatontun kaverina tai pihavarastona.

• Anonyymi

Tekstistä pääteltynä et ole Toyotalla koskaan ajanut... Tai ainakaan sitten 80-luvun.

• Anonyymi

Olipas katkeraa nillitystä, haistan vahvasti saksalaisvalmisteisen "preemium" auton omistajan tässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekstistä pääteltynä et ole Toyotalla koskaan ajanut... Tai ainakaan sitten 80-luvun.

Olen ajanut uudehkoilla toyotoilla töideni takii ja ensimmäiset ajokokemukseni auton ratissaovat 80luvun lopulta ja vaikka olin 13vuotias ja ajopelin oli milloin mitäkin loppuun raiskattua riepua (myös Toyotaa) ettei uskois ja silti oli parempi tuntu tiehen kuin nykyautojen ratissa. Toyotan laatu vain laskee ja muillakin sen lasku tuntuu olleen aika hurja noista ajoista

• Anonyymi

Autolla on jysäytetty reunakiviin tai vastaavaan toisella etupyörällä. Erittäin vaikea korjata ilman että vaihdetaan runsaasti ohjauksen osia. Ratin saa suoraan raidetankojen säädöllä, mutta itse vika jää korjaamatta.

• Anonyymi

Onko sillä mitään käytännön merkitystä? Ratti tuli suoraan ja kulkee ku juna.

• Anonyymi

Käännät ratin vaan suoraan. Sillä se korjaantuu.

• Anonyymi

Kolaroitu seinään runko kierossa kulkee

• Anonyymi

TS on voimaa niin paljon kun oikein revittää vääntyy raidetangon päät...
      eli rauhallisesti siitä huolimatta maisema vaihtuu ja audit bemut sähkövikojen kans skoodaa auttaa ja volsut pihalla ilmanvaihteistoja odottaa...tojo vain porskuttaa

• Anonyymi

Onko kaikissa toyotissa ruori vinkkelissä?⚠️⚠️

• Anonyymi

Ei ole enää vinossa. Oli 50€ juttu laittaa auraus kuntoon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe