Minä menen naimisiin ja en silti tiedä!
Mitä hääyönä tapahtuu??
7
1497
Vastaukset
- Anonyymi
Valtaosalla pariskunnista ei yhtään mitään tavallisuudesta poikkeavaa.
- Anonyymi
Niin,,,,tiällä ei kukkoon ymmärrä pahan piälle.
Tiedän sen.
Jos on jotenniin järkky niin siinäpähän on.
Ei isien kuuluisi ketkuta tiellä tietämättömillä jatkuvvoon.
Mua ainnain hävettäisi jälkikasvun edessä sanoa, kuinka monta on lähteny jo kävelemään.
Elikkä.
Odotan päivee parempoo, jolloin en kulje yksinäni, vain siksi että vihhoon .
Nyt olinnä nähny jo monenlaiset kalut, ennen niistä ei juurikoon puhuttu.
Noooo,,,jos joku sukulainen mutta viärä nimihän se sekin on sukuelimelle😄
Joten jännä, että olen nyt sitten vaikka nähnyt jo pimperon.
Ihhiihii.
Kun oli jännee .
......
Eli site ennee oo kun se on suo.
Läksispä vaikka Eurooppaan, no siinähän myö ollaan mutta kovin onnellisia. - Anonyymi
No sitä ei kukaan toisen hääyöstä osaa kyllä sanoo, et onko taivaallista vai jotain ihan muuta. Riippuu varmaan asianomaisista mitä laittavat tapahtumaan.
- Anonyymi
nainen saa kauniin sormuksen ja hääyönä nainen rengastaa miehen siveysvyöllä!!
- Anonyymi
Todennäköisesti päivän juhlinnasta väsynyt hääpari menee nukkumaan.
- Anonyymi
Hääyönä harrastetaan seksiä. Minä ja vaimoni oltiin pore altaassa, juotiin ja naitiin. Sitten naitiin lisää sänkyssä. Me vuokratttiin mökki jossa oli pore allas ja hieno sauna ja luxus mökki oli. Hotelli ei ole hyvä hääyöksi.
- Anonyymi
Joko nyt on jo valjennut mihin se johti? Onnea tuleville äidille ja isälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193106
- 1162411
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262206Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41995Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411974Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 731237
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126