Minä menen naimisiin ja en silti tiedä!
Mitä hääyönä tapahtuu??
7
2073
Vastaukset
- Anonyymi
Valtaosalla pariskunnista ei yhtään mitään tavallisuudesta poikkeavaa.
- Anonyymi
Niin,,,,tiällä ei kukkoon ymmärrä pahan piälle.
Tiedän sen.
Jos on jotenniin järkky niin siinäpähän on.
Ei isien kuuluisi ketkuta tiellä tietämättömillä jatkuvvoon.
Mua ainnain hävettäisi jälkikasvun edessä sanoa, kuinka monta on lähteny jo kävelemään.
Elikkä.
Odotan päivee parempoo, jolloin en kulje yksinäni, vain siksi että vihhoon .
Nyt olinnä nähny jo monenlaiset kalut, ennen niistä ei juurikoon puhuttu.
Noooo,,,jos joku sukulainen mutta viärä nimihän se sekin on sukuelimelle😄
Joten jännä, että olen nyt sitten vaikka nähnyt jo pimperon.
Ihhiihii.
Kun oli jännee .
......
Eli site ennee oo kun se on suo.
Läksispä vaikka Eurooppaan, no siinähän myö ollaan mutta kovin onnellisia. - Anonyymi
No sitä ei kukaan toisen hääyöstä osaa kyllä sanoo, et onko taivaallista vai jotain ihan muuta. Riippuu varmaan asianomaisista mitä laittavat tapahtumaan.
- Anonyymi
nainen saa kauniin sormuksen ja hääyönä nainen rengastaa miehen siveysvyöllä!!
- Anonyymi
Todennäköisesti päivän juhlinnasta väsynyt hääpari menee nukkumaan.
- Anonyymi
Hääyönä harrastetaan seksiä. Minä ja vaimoni oltiin pore altaassa, juotiin ja naitiin. Sitten naitiin lisää sänkyssä. Me vuokratttiin mökki jossa oli pore allas ja hieno sauna ja luxus mökki oli. Hotelli ei ole hyvä hääyöksi.
- Anonyymi
Joko nyt on jo valjennut mihin se johti? Onnea tuleville äidille ja isälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273465Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122659Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182602Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1122279Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761713Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501648Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261586Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1381284
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166