Miks penis haisee?

Anonyymi

Mul peniksestä tulee paha haju aina kun vedän nahkan taa ja se jää käsiinkin mut ku mä pesen sen joka ilta saippuan ja veden sekoituksel et miks se silti alkaa haista? Seksitauti ei oo ku en oo harrastanut

8

1114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kusi

• Anonyymi

Mullakin ollut tuota joskus. Kantsii pestä vain suurella saippuamäärällä vaikka se ainakin itsellä aluksi kirveli aivan vitusti. Toi haju tulee tosi pahaks myös jos ei pese kullia laukeamisen jälkeen. Tiedän et toi haju on sietämätön ja varmasti on sitä myös niille joiden vieressä istut vaikkapa koulussa 🤢

• Anonyymi

Penis vaatii puhtaudesta huolehtimisen. Itse teen näin. Pesen terskani yleensä aamulla ja illalla. Vedän esinahan terskan taakse ja levitän vähän nestesaippua terskan pinnalle. Tavallinen saippua on usein liian vahvaa ja aiheuttaa kirvelyä. Sitten huolellinen pesu lämpimällä vedellä ja kuivaus. Jos olen runkannut päivän aikana, niin se tietää lisäpesun. Aina kusemisen jälkeen, jos vessassa on vain se mahdolisuus, valelen vedellä terskan, ja kuivaan wc.paperilla. Kusirännissä tämä ei ole tietty mahdollista. Ei taatusti tuksahda pahalta koskaan.

• Anonyymi

no se on juurikin se saippua joka jää sinne muhimaan ja alkaa ajan myötä haisemaan. esinahan alta ei saisi pestä kuin pelkällä vedellä. saippuan käyttö saatta aiheuttaa tulehduksen.

• Anonyymi

Itse olen ratkaissu ongelman pitämällä esinahan taakse vedettynä kokoajan. Siihen tottumiseen meni joku kuukaus ja nyt ollu nuppi paljaana jo 4 vuotta. Aloitin 11v ja nyt oon 15v

• Anonyymi

Mul ainaki se menee takas päälle itsestään jos sen vetää taa eikä pidä sit takana ja oon 16v

• Anonyymi

Hmm kokeilin just ekaa kertaa neljään vuoteen vetää sen esinahan siihen takas päälle. Kyllähän se siihen meni mut hetken kuluttuu rullautu takas taakse. Mitenköhän täs näin on päässy käymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm kokeilin just ekaa kertaa neljään vuoteen vetää sen esinahan siihen takas päälle. Kyllähän se siihen meni mut hetken kuluttuu rullautu takas taakse. Mitenköhän täs näin on päässy käymään.

Peskää vähintää joka toinen päivä kyrvän varsi, terska esinahka kokonaan alas vedettynä, karvat ja pallit ja nivuset kunnolla. Ei mielellään ainakaan terskaa vahvoilla saippuoilla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe