Minä ja Kanadassa asuva poikaystäväni (nyk. mieheni) saatiin lapsi jo tuossa viisi vuotta sitten, teineinä. Nyt naimisissa ja olen itse tarkoituksella raskaana. Ei tiedetä minne asumaan, mikä lapsen äidinkieleksi yms. Ja ps. ollaan oltu nyt nelisen vuotta etäsuhteessa. Hirvee ongelma, miten voi olla näin vaikeaa!!!! D:
~Miia
Liian vaikea päättää missä perustamme perheen!
Anonyymi
1
990
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman muuta Kanadaan. Pääsette aina sieltä pois. Sinä puhut lapselle Suomea. Mies englantia. Yhdessä puhutte englantia mies,sinä,lapsi. Läheiseni perhe mutti Usa,montana. Lapsella ei kuin suomen kieli.Vanhemat CSuomalisia. Lapsi tosin kulema lopetti Suomen kielen puhe kun koullun jouti umikkona ,osamatta englantia, sanoi siskoni; M.P, .Puhu vain englantai.on poika 12 v.nyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398