Moi, voiko viallisen 1541-levyasemasta vaihtaa kotelon sisään tilalle ihan perus-pc 5.25 aseman?
Jos ei niin onko mitään keinoa kytkeä nykymailman 5.25 asemaa kuusneloseen?
kiitos
Commodore64 ja 1541
3
887
Vastaukset
- ___
mikäli oikein muistan nuo lerppuasemat sisältävät oman prosessorin, ja käyttävät omaa siirtotapaa...
mutta ei se taida olla mahdotonta
http://www.market.croadria.com/c64/c64diskTR20.shtml- onhan noita
Olen nähnyt sivustoilla kaikenlaisia viritelmiä kuusnepaan, jossain näin jopa virityksiä joissa on cd-rom ja ide-kovokin liitetty kuusnepaan, samoin C64 ethernet-verkkokorttikin oli rakennettu. Ja onhan kuusnepalle se oma www-selainkin olemassa. :)
Eli kannattaa ainakin yrittää etsiä, ei koskaan tiedä mitä kivaa eteen tulee. - Tomipoh
onhan noita kirjoitti:
Olen nähnyt sivustoilla kaikenlaisia viritelmiä kuusnepaan, jossain näin jopa virityksiä joissa on cd-rom ja ide-kovokin liitetty kuusnepaan, samoin C64 ethernet-verkkokorttikin oli rakennettu. Ja onhan kuusnepalle se oma www-selainkin olemassa. :)
Eli kannattaa ainakin yrittää etsiä, ei koskaan tiedä mitä kivaa eteen tulee.ei onnistu mitenkään kysy vaikka c64 emulaatorien kehitteliöiltä.
Tosin pc:hen saa halvallakin tarvikkeet että saat pc':n kovolta ohjelmat c64 lerpulle(siis 15xx laiteet)
Noi muut härvellykset maksaa hemmetisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733834Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92061Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1121158
- 1131150
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711057Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906