Mikähän on tämän palstan tarkoitus?
Öö..
9
2544
Vastaukset
- SpedePappa
http://www.miraclestudies.net/Finnish.html
Tuolla on asiasta kerrottu melko laajasti.- A. Acimlainen
Kiinnostaako kirja itseäsi? Mikä sai sinut ryhtymään sheriffiksi juuri tälle palstalle?
- SpedePappa
A. Acimlainen kirjoitti:
Kiinnostaako kirja itseäsi? Mikä sai sinut ryhtymään sheriffiksi juuri tälle palstalle?
Ei oikeastaan.
Ja kun palstan tein niin Sheriffin oikeudet tuli "kaupanpäälle"
- tarkoitus
taitaa olla korottaa se selvännäkijä nainen palvonnan kohteeksi.Ihmisellä pitää aina olla joku silmin nähtävä palvonnan kohde.Sitä osataan uskonnoissa käyttää hyväksi.
- A. Acimlainen
Ihmeiden Oppikirjassa ei edes mainita tämän naisen nimeä. Oudon johtopäätöksen olet vetänyt.
Toisaalta moni kysyy että mistä kirja on alkuisin. Pitäisikö silloinkin olla kertomatta? - niilo
A. Acimlainen kirjoitti:
Ihmeiden Oppikirjassa ei edes mainita tämän naisen nimeä. Oudon johtopäätöksen olet vetänyt.
Toisaalta moni kysyy että mistä kirja on alkuisin. Pitäisikö silloinkin olla kertomatta?luotettavan kirjan ja yhden luotettavan mestarin.
- A. Acimlainen
niilo kirjoitti:
luotettavan kirjan ja yhden luotettavan mestarin.
Se riittää kyllä.
- Sami
A. Acimlainen kirjoitti:
Se riittää kyllä.
Ja koska Hän riittää, niin mihin tarvitaan Omituinen Oppikirjanne ja sen mainostamat amerikkalaiset?
Vastaan itse: Ei mihinkään. - A. Acimlainen
Sami kirjoitti:
Ja koska Hän riittää, niin mihin tarvitaan Omituinen Oppikirjanne ja sen mainostamat amerikkalaiset?
Vastaan itse: Ei mihinkään.No esim. työkaluksi Raamatun sanoman sisäistämisessä. Jos esitän vastakysymyksen niin ymmärrät: Mihin tarvitaan virsikirjoja, kirkkoja tai hengellisiä äänitteitä? Mihin tarvitaan pappeja?
"sen mainostamat amerikkalaiset?"
Mikä sai sinut kirjoittamaan nämä sanat?
Ihmeiden Oppikurssi EI MAINOSTA AMERIKKALAISIA.
Voisitko ystävällisesti pysytellä totuudessa ettet anna koko kirjasta väärää kuvaa niille jotka eivät asiasta mitään tiedä. Kritisoi ACIM:ia aivan vapaasti mutta älä väitä siitä sellaista mikä ei ole totta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993