Gran Canarian matkailu

Anonyymi

Mikä on suosikki kohteesi Kanarian saarilla? Minulla se on Playa del Inglesin vehreä paratiisi koska siellä on takuu varmaa aurinkoa päivittäin. Olen käynyt siellä kymmeniä kertoja.
Mikä on sinun suosikkisi Gran Canarian kohteista? Perustelethan mielipiteesi.

19

1546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun suosikkini on Inglesin vehreä paratiisi. Aurinkoa riittää ja aina on mukava käydä tutuilla paikoilla. Sinne me palaamme aina uudelleen. Kanarian saarien loma kohteemme on aina uudelleen Inglesin vehreä para tiisi.

• Anonyymi

Minä suosin kanarian saarien matkailua noin ylipäätään. Loma suosikkini on Puerto Riko.

• Anonyymi

Oma suosikkini on Puerto Ricon vehrä paratiisi, olen nyt kolme kertaa siellä käynyt ja siitä tullut meidän perheen ykköskohde kanarialla. Ricosta on helppo myös liikkua Arguineguiniin ja Maspalomakseen taksilla tai paikallisbussilla.
      Ei Ingleskään huono kohde ole, mutta nykyään arvostaa rauhallisempia paikkoja kahden alle kouluikäisen lapsen kanssa.

• Anonyymi

Puerto Ricon vehreä para tiisi sopii lapsi perheille. Inglesin vehreä paratiisin on enemmän nuorille bilettäjille. Ricosta löytyy kaikki mitä tarvitsee ja halutessa pääsee vuokra autolla vaikka sitten sinne Inglesin vehreään paratiisiin.

• Anonyymi

Joko vihdoinkin saataisiin asiallista ja kunnollista keskustelua aikaiseksi?

• Anonyymi

He eivät itse kykene asia kirjoituksiin ja sisällön tuottamisiin. Siksi he haukkuvat muita esim. kirjoitus virheistä.

• Anonyymi

San Agustin on kanssa kiva paikka, siitä kävelymatka n. 4km Inglesiin huveihin.

• Anonyymi

Entäs Anfi del mar,sitä kovin kehutaan mutta onko se niin erikoinen esim.Puerto ricoon verrattuna,enpä tiedä.On ehkä kuitenkin ricosta niin kaukana ettei sinne voi ihan vaan kävellä

• Anonyymi

Vuorten yli ja sitten maantien alta tunnelista rannalle ja loppumatka rantaa pitkin. Ei ole pitkä matka.
        Anfi on lomaosakepaikka. Sinne ei tehdä normaaleja matkoja. Ranta ja ravintolat ovat avoinna kaikille.

• Anonyymi
    • Playa de Arinaga.
      Rauhallinen, vähän turisteja, edullinen.
      Hyvät yhteydet bussilla pohjoiseen ja etelään.

• Anonyymi

On tosiaan kiva pieni kaupunki jossa käymme ainakin kerran matkalla turistivapaalla kävelyllä.
        Kovalla tuulella kylmä kuin "ryssän helvetti" ainakin sortseissa ja t-paidassa.

• Anonyymi

Kiitos sinulle eläke pappa!

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      117
      3892
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      3225
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      65
      1830
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      218
      1302
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1212
    6. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      199
      974
    7. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      755
    8. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      20
      706
    9. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      696
    10. Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?

Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,
      Sinun unelmalomasi
      6
      690
    Aihe