Gran Canarian matkailu

Anonyymi

Mikä on suosikki kohteesi Kanarian saarilla? Minulla se on Playa del Inglesin vehreä paratiisi koska siellä on takuu varmaa aurinkoa päivittäin. Olen käynyt siellä kymmeniä kertoja.
Mikä on sinun suosikkisi Gran Canarian kohteista? Perustelethan mielipiteesi.

19

1397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun suosikkini on Inglesin vehreä paratiisi. Aurinkoa riittää ja aina on mukava käydä tutuilla paikoilla. Sinne me palaamme aina uudelleen. Kanarian saarien loma kohteemme on aina uudelleen Inglesin vehreä para tiisi.

    • Anonyymi

      Minä suosin kanarian saarien matkailua noin ylipäätään. Loma suosikkini on Puerto Riko.

    • Anonyymi

      Oma suosikkini on Puerto Ricon vehrä paratiisi, olen nyt kolme kertaa siellä käynyt ja siitä tullut meidän perheen ykköskohde kanarialla. Ricosta on helppo myös liikkua Arguineguiniin ja Maspalomakseen taksilla tai paikallisbussilla.
      Ei Ingleskään huono kohde ole, mutta nykyään arvostaa rauhallisempia paikkoja kahden alle kouluikäisen lapsen kanssa.

      • Anonyymi

        Puerto Ricon vehreä para tiisi sopii lapsi perheille. Inglesin vehreä paratiisin on enemmän nuorille bilettäjille. Ricosta löytyy kaikki mitä tarvitsee ja halutessa pääsee vuokra autolla vaikka sitten sinne Inglesin vehreään paratiisiin.


    • Anonyymi

      Joko vihdoinkin saataisiin asiallista ja kunnollista keskustelua aikaiseksi?

      • Anonyymi

        He eivät itse kykene asia kirjoituksiin ja sisällön tuottamisiin. Siksi he haukkuvat muita esim. kirjoitus virheistä.


    • Anonyymi

      San Agustin on kanssa kiva paikka, siitä kävelymatka n. 4km Inglesiin huveihin.

    • Anonyymi

      Entäs Anfi del mar,sitä kovin kehutaan mutta onko se niin erikoinen esim.Puerto ricoon verrattuna,enpä tiedä.On ehkä kuitenkin ricosta niin kaukana ettei sinne voi ihan vaan kävellä

      • Anonyymi

        Vuorten yli ja sitten maantien alta tunnelista rannalle ja loppumatka rantaa pitkin. Ei ole pitkä matka.
        Anfi on lomaosakepaikka. Sinne ei tehdä normaaleja matkoja. Ranta ja ravintolat ovat avoinna kaikille.


    • Anonyymi
    • Playa de Arinaga.
      Rauhallinen, vähän turisteja, edullinen.
      Hyvät yhteydet bussilla pohjoiseen ja etelään.

      • Anonyymi

        On tosiaan kiva pieni kaupunki jossa käymme ainakin kerran matkalla turistivapaalla kävelyllä.
        Kovalla tuulella kylmä kuin "ryssän helvetti" ainakin sortseissa ja t-paidassa.


      • Anonyymi

        Kiitos sinulle eläke pappa!


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe