Gran Canarian matkailu

Anonyymi

Mikä on suosikki kohteesi Kanarian saarilla? Minulla se on Playa del Inglesin vehreä paratiisi koska siellä on takuu varmaa aurinkoa päivittäin. Olen käynyt siellä kymmeniä kertoja.
Mikä on sinun suosikkisi Gran Canarian kohteista? Perustelethan mielipiteesi.

19

1570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun suosikkini on Inglesin vehreä paratiisi. Aurinkoa riittää ja aina on mukava käydä tutuilla paikoilla. Sinne me palaamme aina uudelleen. Kanarian saarien loma kohteemme on aina uudelleen Inglesin vehreä para tiisi.

    • Anonyymi

      Minä suosin kanarian saarien matkailua noin ylipäätään. Loma suosikkini on Puerto Riko.

    • Anonyymi

      Oma suosikkini on Puerto Ricon vehrä paratiisi, olen nyt kolme kertaa siellä käynyt ja siitä tullut meidän perheen ykköskohde kanarialla. Ricosta on helppo myös liikkua Arguineguiniin ja Maspalomakseen taksilla tai paikallisbussilla.
      Ei Ingleskään huono kohde ole, mutta nykyään arvostaa rauhallisempia paikkoja kahden alle kouluikäisen lapsen kanssa.

      • Anonyymi

        Puerto Ricon vehreä para tiisi sopii lapsi perheille. Inglesin vehreä paratiisin on enemmän nuorille bilettäjille. Ricosta löytyy kaikki mitä tarvitsee ja halutessa pääsee vuokra autolla vaikka sitten sinne Inglesin vehreään paratiisiin.


    • Anonyymi

      Joko vihdoinkin saataisiin asiallista ja kunnollista keskustelua aikaiseksi?

      • Anonyymi

        He eivät itse kykene asia kirjoituksiin ja sisällön tuottamisiin. Siksi he haukkuvat muita esim. kirjoitus virheistä.


    • Anonyymi

      San Agustin on kanssa kiva paikka, siitä kävelymatka n. 4km Inglesiin huveihin.

    • Anonyymi

      Entäs Anfi del mar,sitä kovin kehutaan mutta onko se niin erikoinen esim.Puerto ricoon verrattuna,enpä tiedä.On ehkä kuitenkin ricosta niin kaukana ettei sinne voi ihan vaan kävellä

      • Anonyymi

        Vuorten yli ja sitten maantien alta tunnelista rannalle ja loppumatka rantaa pitkin. Ei ole pitkä matka.
        Anfi on lomaosakepaikka. Sinne ei tehdä normaaleja matkoja. Ranta ja ravintolat ovat avoinna kaikille.


    • Anonyymi
    • Playa de Arinaga.
      Rauhallinen, vähän turisteja, edullinen.
      Hyvät yhteydet bussilla pohjoiseen ja etelään.

      • Anonyymi

        On tosiaan kiva pieni kaupunki jossa käymme ainakin kerran matkalla turistivapaalla kävelyllä.
        Kovalla tuulella kylmä kuin "ryssän helvetti" ainakin sortseissa ja t-paidassa.


      • Anonyymi

        Kiitos sinulle eläke pappa!


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe