Gran Canarian matkailu

Anonyymi

Mikä on suosikki kohteesi Kanarian saarilla? Minulla se on Playa del Inglesin vehreä paratiisi koska siellä on takuu varmaa aurinkoa päivittäin. Olen käynyt siellä kymmeniä kertoja.
Mikä on sinun suosikkisi Gran Canarian kohteista? Perustelethan mielipiteesi.

19

1534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun suosikkini on Inglesin vehreä paratiisi. Aurinkoa riittää ja aina on mukava käydä tutuilla paikoilla. Sinne me palaamme aina uudelleen. Kanarian saarien loma kohteemme on aina uudelleen Inglesin vehreä para tiisi.

• Anonyymi

Minä suosin kanarian saarien matkailua noin ylipäätään. Loma suosikkini on Puerto Riko.

• Anonyymi

Oma suosikkini on Puerto Ricon vehrä paratiisi, olen nyt kolme kertaa siellä käynyt ja siitä tullut meidän perheen ykköskohde kanarialla. Ricosta on helppo myös liikkua Arguineguiniin ja Maspalomakseen taksilla tai paikallisbussilla.
      Ei Ingleskään huono kohde ole, mutta nykyään arvostaa rauhallisempia paikkoja kahden alle kouluikäisen lapsen kanssa.

• Anonyymi

Puerto Ricon vehreä para tiisi sopii lapsi perheille. Inglesin vehreä paratiisin on enemmän nuorille bilettäjille. Ricosta löytyy kaikki mitä tarvitsee ja halutessa pääsee vuokra autolla vaikka sitten sinne Inglesin vehreään paratiisiin.

• Anonyymi

Joko vihdoinkin saataisiin asiallista ja kunnollista keskustelua aikaiseksi?

• Anonyymi

He eivät itse kykene asia kirjoituksiin ja sisällön tuottamisiin. Siksi he haukkuvat muita esim. kirjoitus virheistä.

• Anonyymi

San Agustin on kanssa kiva paikka, siitä kävelymatka n. 4km Inglesiin huveihin.

• Anonyymi

Entäs Anfi del mar,sitä kovin kehutaan mutta onko se niin erikoinen esim.Puerto ricoon verrattuna,enpä tiedä.On ehkä kuitenkin ricosta niin kaukana ettei sinne voi ihan vaan kävellä

• Anonyymi

Vuorten yli ja sitten maantien alta tunnelista rannalle ja loppumatka rantaa pitkin. Ei ole pitkä matka.
        Anfi on lomaosakepaikka. Sinne ei tehdä normaaleja matkoja. Ranta ja ravintolat ovat avoinna kaikille.

• Anonyymi
    • Playa de Arinaga.
      Rauhallinen, vähän turisteja, edullinen.
      Hyvät yhteydet bussilla pohjoiseen ja etelään.

• Anonyymi

On tosiaan kiva pieni kaupunki jossa käymme ainakin kerran matkalla turistivapaalla kävelyllä.
        Kovalla tuulella kylmä kuin "ryssän helvetti" ainakin sortseissa ja t-paidassa.

• Anonyymi

Kiitos sinulle eläke pappa!

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      255
      4581
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      131
      2993
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2762
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1740
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1594
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      24
      1485
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1334
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      206
      1103
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1099
    Aihe