Gran Canarian matkailu

Anonyymi

Mikä on suosikki kohteesi Kanarian saarilla? Minulla se on Playa del Inglesin vehreä paratiisi koska siellä on takuu varmaa aurinkoa päivittäin. Olen käynyt siellä kymmeniä kertoja.
Mikä on sinun suosikkisi Gran Canarian kohteista? Perustelethan mielipiteesi.

19

1572

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun suosikkini on Inglesin vehreä paratiisi. Aurinkoa riittää ja aina on mukava käydä tutuilla paikoilla. Sinne me palaamme aina uudelleen. Kanarian saarien loma kohteemme on aina uudelleen Inglesin vehreä para tiisi.

• Anonyymi

Minä suosin kanarian saarien matkailua noin ylipäätään. Loma suosikkini on Puerto Riko.

• Anonyymi

Oma suosikkini on Puerto Ricon vehrä paratiisi, olen nyt kolme kertaa siellä käynyt ja siitä tullut meidän perheen ykköskohde kanarialla. Ricosta on helppo myös liikkua Arguineguiniin ja Maspalomakseen taksilla tai paikallisbussilla.
      Ei Ingleskään huono kohde ole, mutta nykyään arvostaa rauhallisempia paikkoja kahden alle kouluikäisen lapsen kanssa.

• Anonyymi

Puerto Ricon vehreä para tiisi sopii lapsi perheille. Inglesin vehreä paratiisin on enemmän nuorille bilettäjille. Ricosta löytyy kaikki mitä tarvitsee ja halutessa pääsee vuokra autolla vaikka sitten sinne Inglesin vehreään paratiisiin.

• Anonyymi

Joko vihdoinkin saataisiin asiallista ja kunnollista keskustelua aikaiseksi?

• Anonyymi

He eivät itse kykene asia kirjoituksiin ja sisällön tuottamisiin. Siksi he haukkuvat muita esim. kirjoitus virheistä.

• Anonyymi

San Agustin on kanssa kiva paikka, siitä kävelymatka n. 4km Inglesiin huveihin.

• Anonyymi

Entäs Anfi del mar,sitä kovin kehutaan mutta onko se niin erikoinen esim.Puerto ricoon verrattuna,enpä tiedä.On ehkä kuitenkin ricosta niin kaukana ettei sinne voi ihan vaan kävellä

• Anonyymi

Vuorten yli ja sitten maantien alta tunnelista rannalle ja loppumatka rantaa pitkin. Ei ole pitkä matka.
        Anfi on lomaosakepaikka. Sinne ei tehdä normaaleja matkoja. Ranta ja ravintolat ovat avoinna kaikille.

• Anonyymi
    • Playa de Arinaga.
      Rauhallinen, vähän turisteja, edullinen.
      Hyvät yhteydet bussilla pohjoiseen ja etelään.

• Anonyymi

On tosiaan kiva pieni kaupunki jossa käymme ainakin kerran matkalla turistivapaalla kävelyllä.
        Kovalla tuulella kylmä kuin "ryssän helvetti" ainakin sortseissa ja t-paidassa.

• Anonyymi

Kiitos sinulle eläke pappa!

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1709
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1216
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1092
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      933
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. 74
      611
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. 36
      464
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe