Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MANU JA MATTI 3 HERRA VARJON SALAISUUS

raitakissa

Eikö kukaan voisi auttaa? :P Olen siinä kohtaa, jossa pelataan ensimmäistä kertaa Manulla ja siinä mukana on Matti (tai toistepäin xD). Olen pyyhkinyt sen yhden sellin hökötyksen, niin että siinä on se koodi. Mitä teen? O.o' En pääse eteenpäin... Pitäisikö olla se yksi kuminauha? Se katoo oudosti...
Nooh, voisin päästä samaan kohtaan uudestaan, jos joku vielä auttaisi minua siinä ensimmäisessä kohdassa, jossa pelataan Mialla. :) Minulla on täytetty öljykannu, rautalanka ja koukku. Muistan, että se pöytä piti vetää sillä koukulla sen kuopan yli, mutta mistä voisin saada esim. lankaa? O.o' Hmm...

Kiitos ihana ihminen, jos pystyt auttamaan! :)

14

1212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pööpöö

      manu ja matti 4 varjon salaisuus, eikä siis manu ja matti 3....

      • kirppu

        jos sul on rautalanka ja koukku, yhdistä ne ja heitä nurin olevaa päytää kohti, vedä pöytä railoon ja kävele yli. "Pannuhuoneesta" täytetyllä öljykannulla rasvataan keittiön seinässä oleva hissi ja painutaan eteenpäin....

        Manu tarvii sen sellin koodin. kun kävelee ohi akvaarion ja konttaa oven sähkisten alta, avaa huoneen oven jonka seinä on täynnä ohjaimia. Ne käännellään koodin mukaan jolloin yks ovi taas aukeaa. ritsaa tarvitaan seuraavaan oveen..
        tuli hieman sekavasti mut kysy lisää jos tökkii


      • avuton
        kirppu kirjoitti:

        jos sul on rautalanka ja koukku, yhdistä ne ja heitä nurin olevaa päytää kohti, vedä pöytä railoon ja kävele yli. "Pannuhuoneesta" täytetyllä öljykannulla rasvataan keittiön seinässä oleva hissi ja painutaan eteenpäin....

        Manu tarvii sen sellin koodin. kun kävelee ohi akvaarion ja konttaa oven sähkisten alta, avaa huoneen oven jonka seinä on täynnä ohjaimia. Ne käännellään koodin mukaan jolloin yks ovi taas aukeaa. ritsaa tarvitaan seuraavaan oveen..
        tuli hieman sekavasti mut kysy lisää jos tökkii

        mistä sen rautalangan löytää ku en oo viä löytäny sitä pliiis! auttakaa ja mistä sen koukun löytää


      • joku13579
        avuton kirjoitti:

        mistä sen rautalangan löytää ku en oo viä löytäny sitä pliiis! auttakaa ja mistä sen koukun löytää

        Rautalangan saa sulakekaapin vierestä. Miten taas pääsee pois vankilasta toisen kappaleen alussa? Tyynyliina on, ja siellä on hiekat sisällä!


      • joku13579
        avuton kirjoitti:

        mistä sen rautalangan löytää ku en oo viä löytäny sitä pliiis! auttakaa ja mistä sen koukun löytää

        Koukku kiinitetään muuten naruun, jonka saa huoneesta jossa on kaatunut pöytä kun klikkaa mattoa.


      • helpitön
        joku13579 kirjoitti:

        Rautalangan saa sulakekaapin vierestä. Miten taas pääsee pois vankilasta toisen kappaleen alussa? Tyynyliina on, ja siellä on hiekat sisällä!

        nosta se laveri ylös ja kun kävelet siihen salaovi aukeaa. pistä sen kiven päälle se hiekkasäkki niin se ovi pysyy auki


      • joku13579
        helpitön kirjoitti:

        nosta se laveri ylös ja kun kävelet siihen salaovi aukeaa. pistä sen kiven päälle se hiekkasäkki niin se ovi pysyy auki

        hirveesti, enköhä nyt pääse!


      • Kitty-cat

        Juups... Sama peli löytyy multa O_o' Mutta minulla on jumissa ihan eri kohdassa... Se viidakko (tai sademetsä) kerros niin miten ne piikit saa sen tapiirin ympäriltä pois? Auttakaa hyvät ihmiset... Olen epätoivoinen! -_-


      • mimmu
        Kitty-cat kirjoitti:

        Juups... Sama peli löytyy multa O_o' Mutta minulla on jumissa ihan eri kohdassa... Se viidakko (tai sademetsä) kerros niin miten ne piikit saa sen tapiirin ympäriltä pois? Auttakaa hyvät ihmiset... Olen epätoivoinen! -_-

        miten mä saan sen koodin ja miten saa sen yhen tekstin kirjotettua näkyviin.....mistä saa kuminauhan?tarttisin tosi kipeesti apua!!!!!


    • ara

      olen päässyt sen läpi se on ihan helppo

      • anni

        jos peli oli niin helppo sulle, ni voisitko auttaa? mä oon jumissa samassa tapiiri kohdassa. auttaisko joku?


    • emmmmmma

      Mistä saa sen koukun ? Oon jumissa siinä kohtaa, en löydä sitä koukkua mistää !

      • emmmmmma

        joka kertoisi mistä saa koukun ja miten. :---/ Joudutaan pian palauttaa peli takaisin kirjastoon, olisi hyvin mukavaa jos sitä ennen pääsisimme ssen läpi. 8)


      • emmmmmma
        emmmmmma kirjoitti:

        joka kertoisi mistä saa koukun ja miten. :---/ Joudutaan pian palauttaa peli takaisin kirjastoon, olisi hyvin mukavaa jos sitä ennen pääsisimme ssen läpi. 8)

        Siis voisiko joku kertoa mistä ja miten saa sen vitsin koukun ? :o

        kiitos kaunis


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe