Eikö kukaan voisi auttaa? :P Olen siinä kohtaa, jossa pelataan ensimmäistä kertaa Manulla ja siinä mukana on Matti (tai toistepäin xD). Olen pyyhkinyt sen yhden sellin hökötyksen, niin että siinä on se koodi. Mitä teen? O.o' En pääse eteenpäin... Pitäisikö olla se yksi kuminauha? Se katoo oudosti...
Nooh, voisin päästä samaan kohtaan uudestaan, jos joku vielä auttaisi minua siinä ensimmäisessä kohdassa, jossa pelataan Mialla. :) Minulla on täytetty öljykannu, rautalanka ja koukku. Muistan, että se pöytä piti vetää sillä koukulla sen kuopan yli, mutta mistä voisin saada esim. lankaa? O.o' Hmm...
Kiitos ihana ihminen, jos pystyt auttamaan! :)
MANU JA MATTI 3 HERRA VARJON SALAISUUS
14
1230
Vastaukset
- pööpöö
manu ja matti 4 varjon salaisuus, eikä siis manu ja matti 3....
- kirppu
jos sul on rautalanka ja koukku, yhdistä ne ja heitä nurin olevaa päytää kohti, vedä pöytä railoon ja kävele yli. "Pannuhuoneesta" täytetyllä öljykannulla rasvataan keittiön seinässä oleva hissi ja painutaan eteenpäin....
Manu tarvii sen sellin koodin. kun kävelee ohi akvaarion ja konttaa oven sähkisten alta, avaa huoneen oven jonka seinä on täynnä ohjaimia. Ne käännellään koodin mukaan jolloin yks ovi taas aukeaa. ritsaa tarvitaan seuraavaan oveen..
tuli hieman sekavasti mut kysy lisää jos tökkii - avuton
kirppu kirjoitti:
jos sul on rautalanka ja koukku, yhdistä ne ja heitä nurin olevaa päytää kohti, vedä pöytä railoon ja kävele yli. "Pannuhuoneesta" täytetyllä öljykannulla rasvataan keittiön seinässä oleva hissi ja painutaan eteenpäin....
Manu tarvii sen sellin koodin. kun kävelee ohi akvaarion ja konttaa oven sähkisten alta, avaa huoneen oven jonka seinä on täynnä ohjaimia. Ne käännellään koodin mukaan jolloin yks ovi taas aukeaa. ritsaa tarvitaan seuraavaan oveen..
tuli hieman sekavasti mut kysy lisää jos tökkiimistä sen rautalangan löytää ku en oo viä löytäny sitä pliiis! auttakaa ja mistä sen koukun löytää
- joku13579
avuton kirjoitti:
mistä sen rautalangan löytää ku en oo viä löytäny sitä pliiis! auttakaa ja mistä sen koukun löytää
Rautalangan saa sulakekaapin vierestä. Miten taas pääsee pois vankilasta toisen kappaleen alussa? Tyynyliina on, ja siellä on hiekat sisällä!
- joku13579
avuton kirjoitti:
mistä sen rautalangan löytää ku en oo viä löytäny sitä pliiis! auttakaa ja mistä sen koukun löytää
Koukku kiinitetään muuten naruun, jonka saa huoneesta jossa on kaatunut pöytä kun klikkaa mattoa.
- helpitön
joku13579 kirjoitti:
Rautalangan saa sulakekaapin vierestä. Miten taas pääsee pois vankilasta toisen kappaleen alussa? Tyynyliina on, ja siellä on hiekat sisällä!
nosta se laveri ylös ja kun kävelet siihen salaovi aukeaa. pistä sen kiven päälle se hiekkasäkki niin se ovi pysyy auki
- joku13579
helpitön kirjoitti:
nosta se laveri ylös ja kun kävelet siihen salaovi aukeaa. pistä sen kiven päälle se hiekkasäkki niin se ovi pysyy auki
hirveesti, enköhä nyt pääse!
- Kitty-cat
Juups... Sama peli löytyy multa O_o' Mutta minulla on jumissa ihan eri kohdassa... Se viidakko (tai sademetsä) kerros niin miten ne piikit saa sen tapiirin ympäriltä pois? Auttakaa hyvät ihmiset... Olen epätoivoinen! -_-
- mimmu
Kitty-cat kirjoitti:
Juups... Sama peli löytyy multa O_o' Mutta minulla on jumissa ihan eri kohdassa... Se viidakko (tai sademetsä) kerros niin miten ne piikit saa sen tapiirin ympäriltä pois? Auttakaa hyvät ihmiset... Olen epätoivoinen! -_-
miten mä saan sen koodin ja miten saa sen yhen tekstin kirjotettua näkyviin.....mistä saa kuminauhan?tarttisin tosi kipeesti apua!!!!!
- ara
olen päässyt sen läpi se on ihan helppo
- anni
jos peli oli niin helppo sulle, ni voisitko auttaa? mä oon jumissa samassa tapiiri kohdassa. auttaisko joku?
- emmmmmma
Mistä saa sen koukun ? Oon jumissa siinä kohtaa, en löydä sitä koukkua mistää !
- emmmmmma
joka kertoisi mistä saa koukun ja miten. :---/ Joudutaan pian palauttaa peli takaisin kirjastoon, olisi hyvin mukavaa jos sitä ennen pääsisimme ssen läpi. 8)
- emmmmmma
emmmmmma kirjoitti:
joka kertoisi mistä saa koukun ja miten. :---/ Joudutaan pian palauttaa peli takaisin kirjastoon, olisi hyvin mukavaa jos sitä ennen pääsisimme ssen läpi. 8)
Siis voisiko joku kertoa mistä ja miten saa sen vitsin koukun ? :o
kiitos kaunis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103