Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kokemuksia painopeitosta?

Anonyymi

Olen huonouninen ja haluaisin kokeilla paljon mainostettua painopeittoa. Niitä näkyy olevan 5-13 kiloisia, ja tarjoushinta 59 e. Mikä olisi sopiva peiton paino 80-kiloiselle naiselle? Mitä kokemuksia teillä olisi? Kiitos jo etukäteen!

26

4831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Painpeittia harkitsevat huomioikaa, ettei se sovi, jos on ysdänvaivoja.

    • Anonyymi

      Painopeitto ei sovi henkilöille, joilla on hengitys- tai sydän- ja verenkiertoelimistön sairauksia, murtumia, osteoporoosia tai ahtaanpaikankammoa.

      • öcvääb¨ä¨mä-.k:-cv.c m.


    • Anonyymi

      En tykännyt. Minulla alkoi ahdistaa hengitystä. Peitto voi olla jonkinverran riskiostos, etenkin kalliimmat. Jos se ei olekaan hyvä, tulee sijoitettua paljon rahaa tarpeettomaan ostokseen. Palautusoikeutta ei ole koska peitto on hygieniatuote.

    • Anonyymi

      Voi kokeilla miltä painopeitto tuntuisi, kun laittaa 5 peittoa päälleen yöksi.
      Se vastaa ehkä keveintä painopeittoa. Tuntuuko mukavalta ?

      • Anonyymi

        Painopeitot ovat samanlaista huijausta kuin ne rikkaat kosijat netissä.


    • Anonyymi

      Koirani tykkää nukkua sänkyni alla, entäs jos ?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Itsekkin olen vaan hyvää kuullut niistä eräskin nuori poika sanoi että hän nukkuu turvallisen tunteessa kun on sellainen peite. Itselläni aikanakin kesäisin vaan lakana peittona sekin liikaa joskus


    • Anonyymi

      Painopeittoa pitää ravistella ja tuulettaa usein, koska se kerää paljon pölyä.

      • Anonyymi

        Painonnostoharjoituksista käy peiton tamppaus ja lihakset kasvaa.


    • Anonyymi

      Mononet myy taas painopeittoja alle 50 euroa.

    • Anonyymi

      En tykännyt. Sydänsairaana tuntui että tarvitsen enemmän voimia hengitykseen painopeiton alla ja lopetin käytön.

    • Anonyymi

      En suosittele painopeittoa.

    • Anonyymi

      Riippuu tosiaan paljon ihmisestä. Toisilla painopeitto toimii hyvin, toisilla huonosti, toisilla siltä väliltä. Mä oon ihan tykännyt, mutta eihän se mikään ihmeitä tekevä juttu ole. Täältä löytyy aika hyvin koottuna erilaisia kokemuksia painopeitoista: https://hyvinvointitori.fi/kokemuksia-painopeitoista/

    • Anonyymi

      Mulla on silloin tällöin ilmainen painopeitto.
      Painoa sillä on 83 kiloa.

      • Anonyymi

        Heko heko, osta mopo


    • Anonyymi

      EI ole omakohtaista kokemusta painopeitosta,
      MUTTA
      olen kuullu vorotuksen, painopeitto ei sovi syd. tautisen käyttöön,,,
      en tiedä totuutta asiasta, pelkkää huhu puhetta,

      • Anonyymi

        Mulla on 7kg peitto, itse painan 95kg, toimii hyvin, en osais nukkua ilman sitä, ja olen herkkäuninen


      • Anonyymi

        Kyllä se lukee suosituksissa ettei ihminen jolla on sydämmen kanssa vaivoja tai atsmaisen jonskamon vaikea hengittää ei ole sopiva hänelle. Tiedän yhden tutun jolle lääkäri kirjoitti paino täkin reseptillä , ja hänelle täkki sopii ollut jo monta vuotta , ja saa nukuttua yönsä hyvin.
        Niin että joillekin sopii joillekin ei


    • Anonyymi

      Minulla on astma, joka on lääkkeillä hallinnassa, arveluttaa ostaa painopeittoa .
      Onko palstan astmaatikoilla kokemusta ppeitosta?

    • Anonyymi

      Hyvä aloitus sen takii, että hyvällä nukkumisella on hyvin tärkee osuus hyvinvoinnillamme.

      Myös sen tautta, että painopeittoni on ollut komeron hyllyllä ns. virkavapaalla.

      Haempa hänet käyttöönsä pian.

      • Anonyymi

        Minä ostin syksyllä 7 kiloisen (ei ollut 5kg, itse vaille 50kg) ja pääsin testaamaan mökillä. Silloin jo aika kylmää, joten tavallisen peiton päällä.
        Sain satiinisen pussilakanan kanssa pidettyä, tuntuu mukavan viileältä. Nyt ajattelen tuntuuko sitten kesän helteissä eää sitten.
        Tässä olen ajatellut, että kuinka painavalta sitten 9 kiloinen tuntuisi. Joskus ollut valkoinen paksu, painava puuvillapäiväpeitto vielä painona.
        Kyllähän se tuntui painavalta kantaa sylissä autolta. Käsissä en jaksaisi. Olen tosiaan ollut tyytyväinen painopeittoon. Osattava kääntyä sopivasti, helposti valuu lattialle. On aika iso, joten käännän toista reunaa patjan alle.


    • Anonyymi

      Saman asian ajaa, taivuttelee ison kuormapressun pienempään tilaan.

    • Anonyymi

      Lääkärin mukaan painopeitto ei sovi sydän- tai hengitystievaivoista kärsiville
      varsinkaan vanhuksille.

    • Anonyymi

      luin eka et panopeitto ja sit et vaimonheitto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2142
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      36
      1823
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1550
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1516
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1432
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1372
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1332
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe