Mitä tämä on?

Anonyymi

Mulla lähtee henki ja hymyilen samalla. Sinä olet niin jotain. En tajua tätä.
En tule koskaan ikinä missään haluamaan ketään muuta kuin sut. Sut sut sut mies, vain sut. Jos en kelpaa sulle niin sitten en kelpaa. Saisit ivata, pilkata, mitä vaan, en välitä mistään. Sinua rakastan silti.

79

1686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi näissä jutuissa nainen on aina vaihdettu mieheksi?

      • Anonyymi

        Koska tämä on minun teksti ja hän on mies.


      • Anonyymi

        No mietippä vaikka järjellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mietippä vaikka järjellä

        Ei hitt0 tuo harhainen on taas täällä miettimässä "järjellään". :)
        Antakaa tuolle joku mies, että jättää palstan jo rauhaan.
        Mutta ei sitä yhtä miestä, se on mulle varattu.
        Joku mies vaan tuolle arvuuttelijalle ja äkkiä. Vapaaehtoisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hitt0 tuo harhainen on taas täällä miettimässä "järjellään". :)
        Antakaa tuolle joku mies, että jättää palstan jo rauhaan.
        Mutta ei sitä yhtä miestä, se on mulle varattu.
        Joku mies vaan tuolle arvuuttelijalle ja äkkiä. Vapaaehtoisia?

        Sinulla on mies harvinaisen yksinäistä nykyään, paria uunointa lukuunottamatta näissä hypetyksissäsi on mukana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tämä on minun teksti ja hän on mies.

        Et kelpaa, en ole vapaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kelpaa, en ole vapaa!

        Hän on varattu mulle.


    • Anonyymi

      Minä en ivaisi enkä pilkkaisi omaani koskaan, kuin korkeintaan leikilläni. En haluaisi hänelle tuottaa pahaamieltä ikinä mistään. Mutta joskus sitäkin tapahtuu, vahingossa tarkoituksettomasti ja silloin on anteeksipyynnön paikka. Virheistä oppii.

      • Anonyymi

        En minäkään tahallani, vahingoille ei mitään voi, se on inhimillistä.


    • Anonyymi

      Itseään tuolla tavoin alentava nainen on kauhistus.

      • Anonyymi

        En alenna. Jos kauhistuu pyytetöntä rakkautta ei ole terve tunnelämältään. En alenna itseäni yhtään. Tiedän kyllä arvoni. Yritin sanoa aloituksessa, että tämä rakkaus on outoa, todella outoa. Todella vahvaa ja kovaa. Ei tämä ole täällä sitä varten, että sinä saat päteä netissä. Painu vÄttuun siitä ja äkkiä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En alenna. Jos kauhistuu pyytetöntä rakkautta ei ole terve tunnelämältään. En alenna itseäni yhtään. Tiedän kyllä arvoni. Yritin sanoa aloituksessa, että tämä rakkaus on outoa, todella outoa. Todella vahvaa ja kovaa. Ei tämä ole täällä sitä varten, että sinä saat päteä netissä. Painu vÄttuun siitä ja äkkiä vaan.

        No jos suostut ivan ja pilkan ja minkä vaan kohteeksi miehen taholta, niin et sinä kyllä kovin terveeltä vaikuta itse henkisesti, oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos suostut ivan ja pilkan ja minkä vaan kohteeksi miehen taholta, niin et sinä kyllä kovin terveeltä vaikuta itse henkisesti, oikeasti.

        Tämä tunne häntä kohtaan ei ole tervettä eikä sairasta. Mikään sinun yläasteen terveystiedon tunnilla opittu päteminen ei nyt osu. Tämä on elämää suurempaa. Tämä on niin outoa. En oikeasti oleta hänen ketään pilkkaavaan. Tarkoitin lähinnä että en enää välitä, jos avautuisin hänelle ja kerron kaiken. En välitä jos hän reagoisi siihen huonosti.

        Voitko unohtaa koko asian. Tulen pahalle tuulelle vänkäreistä nyt. Tahdon elää tätä rakkauden tunnetta, en sanailla besserwissereitten kanssa. Eli moi vaa sulle.


      • Anonyymi

        Ei se ole nainen, kuten sinä sukupuolipetturi ja kaikkien naisten halventaja hyvin tiedät.


      • Anonyymi

        Sinä olet sellainen oksettava pikkusintti, josta ei saa oikein otetta kun olet niin psykööttinen. Hauskaa loppuelämää henkisestikuolluttäti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet sellainen oksettava pikkusintti, josta ei saa oikein otetta kun olet niin psykööttinen. Hauskaa loppuelämää henkisestikuolluttäti.

        Aivan, tuntemattomista harvoin saa otetta, mutta ehkä tarkoitat tällä otteella sitä, että joku mustamaalaamisesi on saanut sinut itsesi todella huonoon valoon. Rivienvälistä lukisin näin toivottavasti ei tarvitse lukea enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, tuntemattomista harvoin saa otetta, mutta ehkä tarkoitat tällä otteella sitä, että joku mustamaalaamisesi on saanut sinut itsesi todella huonoon valoon. Rivienvälistä lukisin näin toivottavasti ei tarvitse lukea enempää.

        Sinä olet se mustamaalaaja täällä. HerranjumaIa miten ihminen voi olla joustamaton, tyhmä ja sokea itselleen. Onneksi elämääni ei kuulu tuollaisia turhakkeita.

        Googleta toiminnan mies, sinä olet sellainen, siksi et kehity. Ja ei, en oleta että älykkyytesi riittää tuohon mutta esität niin fiksua tällä nimettömänä, että yritä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tunne häntä kohtaan ei ole tervettä eikä sairasta. Mikään sinun yläasteen terveystiedon tunnilla opittu päteminen ei nyt osu. Tämä on elämää suurempaa. Tämä on niin outoa. En oikeasti oleta hänen ketään pilkkaavaan. Tarkoitin lähinnä että en enää välitä, jos avautuisin hänelle ja kerron kaiken. En välitä jos hän reagoisi siihen huonosti.

        Voitko unohtaa koko asian. Tulen pahalle tuulelle vänkäreistä nyt. Tahdon elää tätä rakkauden tunnetta, en sanailla besserwissereitten kanssa. Eli moi vaa sulle.

        Vaan yläaste käytynä apua, hanki nyt joku muukin koulutu, eikös se ole nykyisin pakollistakin hankkia ihan ammatti!


    • Anonyymi

      Psykoosi 🤪

      • Anonyymi

        Niin sinulla onkin, mikäli vuodesta toiseen uskot näihin netin trollauksiin aidosti jonkun naisen kirjoittamiksi. Eiköhän tuo harrastus ole tullut tiensä päähän tai ainakin toiset on ilmeisesti kasvaneet aikuiseksi. Näin olen ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinulla onkin, mikäli vuodesta toiseen uskot näihin netin trollauksiin aidosti jonkun naisen kirjoittamiksi. Eiköhän tuo harrastus ole tullut tiensä päähän tai ainakin toiset on ilmeisesti kasvaneet aikuiseksi. Näin olen ymmärtänyt.

        Mitä sä nyt selität? Kumpikin ollaan tässä samalla asialla: sinä väität aloittajaa feikiksi ja minä psykoottiseksi. Itselleen kirjoittelu on vähintäänkin hullua.


      • Anonyymi

        Minulla ei ole psykoosia. Minulla on hyvin vahvat tunteet maailman ihanimpaan mieheen. Teihin pentuihin ja harhaisiin alan olla aika kyllästynyt, mutta palstaa en jätä. Tällä kertaa kohtasitte henkisesti itseänne vahvemman naisen, onko pelottavaa sinulle pallopää ja varsinkin tuolle sairaalle naikkoselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä nyt selität? Kumpikin ollaan tässä samalla asialla: sinä väität aloittajaa feikiksi ja minä psykoottiseksi. Itselleen kirjoittelu on vähintäänkin hullua.

        Minä en kirjoittele itselleni koskaan. Siitähän te kaski mustasukkaista Iutkaa pidätte loppupeleissä aina huolen. Vai samalla asialla, Niuvaan nämä kaksi joutas ja heti. Hah teille kotirouvat ja säälipeIIet.


      • Anonyymi

        Niin onkin miehen oma niuva, vai väitätkö jotain muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä nyt selität? Kumpikin ollaan tässä samalla asialla: sinä väität aloittajaa feikiksi ja minä psykoottiseksi. Itselleen kirjoittelu on vähintäänkin hullua.

        Sinun pateettisen mustamaalaus trollauksia hyväksi käyttäen on niin nähty ja kuultu. Nuupahtanut hyasintti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pateettisen mustamaalaus trollauksia hyväksi käyttäen on niin nähty ja kuultu. Nuupahtanut hyasintti

        Tuo ei edes ollut aloittaja kenen kanssa siinä riitelet. Huoh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei edes ollut aloittaja kenen kanssa siinä riitelet. Huoh.

        Kyllä minä sen tiedän, että tuo mustamaalaava tyyppi ei ole aloittaja…miten se liittyy siihen aiheeseen, että joku väsähtänyt eukko väittää toisesta ihmisestä asioita nimettömien kirjoitusten perusteella ja ratsastaa näillä provoilla väitteitään todistaakseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole psykoosia. Minulla on hyvin vahvat tunteet maailman ihanimpaan mieheen. Teihin pentuihin ja harhaisiin alan olla aika kyllästynyt, mutta palstaa en jätä. Tällä kertaa kohtasitte henkisesti itseänne vahvemman naisen, onko pelottavaa sinulle pallopää ja varsinkin tuolle sairaalle naikkoselle?

        Sinä se sairas olet, kutsut ja kuvittelet toisen aviopulisosta vaikka mitä ja ilkeet sen tänne kirjoittaa, olet niin ruma ja kauhea ilman mitään lisättyä, ettei susta kukaan välitä, olet sekoboltsi. Olet vain kateellinen oikeille naisille! Kyllä suttiedetään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se sairas olet, kutsut ja kuvittelet toisen aviopulisosta vaikka mitä ja ilkeet sen tänne kirjoittaa, olet niin ruma ja kauhea ilman mitään lisättyä, ettei susta kukaan välitä, olet sekoboltsi. Olet vain kateellinen oikeille naisille! Kyllä suttiedetään!

        Mitä olet oikein vetänyt taas kun tahti on kiihtymään päin? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se sairas olet, kutsut ja kuvittelet toisen aviopulisosta vaikka mitä ja ilkeet sen tänne kirjoittaa, olet niin ruma ja kauhea ilman mitään lisättyä, ettei susta kukaan välitä, olet sekoboltsi. Olet vain kateellinen oikeille naisille! Kyllä suttiedetään!

        Olet kauhea ja ruma ilman mitään lisättyä😅😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kirjoittele itselleni koskaan. Siitähän te kaski mustasukkaista Iutkaa pidätte loppupeleissä aina huolen. Vai samalla asialla, Niuvaan nämä kaksi joutas ja heti. Hah teille kotirouvat ja säälipeIIet.

        Voi laukkaa, vai niuvaan, psykiatri hoitaa ne asiat, eikukaan muu!


      • Anonyymi

        Että käskyvallat löytyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole psykoosia. Minulla on hyvin vahvat tunteet maailman ihanimpaan mieheen. Teihin pentuihin ja harhaisiin alan olla aika kyllästynyt, mutta palstaa en jätä. Tällä kertaa kohtasitte henkisesti itseänne vahvemman naisen, onko pelottavaa sinulle pallopää ja varsinkin tuolle sairaalle naikkoselle?

        Sanon minäkin, antakaa tuolle joku mies, vaanei sitä yhtä, joka on mulle varattu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon minäkin, antakaa tuolle joku mies, vaanei sitä yhtä, joka on mulle varattu!

        Puhut itsestäsi mies kolmannessa persoonassa eli hän muodossa ”arvollesi sopivasti”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi laukkaa, vai niuvaan, psykiatri hoitaa ne asiat, eikukaan muu!

        Onko sinulla yhteyksiä sellaisiin, sillä sen verran on suuruudenhullut jutut. Jos haluat konsultaation jollekin ihmiselle sellaiselta, niin omat juttunsa kannattaa pohjustaa muuhunkin kuin anonyymeihin kirjoituksiin, ettet vaikuta luulosairaalta aivan itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut itsestäsi mies kolmannessa persoonassa eli hän muodossa ”arvollesi sopivasti”

        Sinä et erota tuossa edes kirjoittajia toisistaan. Joku vajakki tuli pilkkaamaan mua ja sinä oletat, että sama henkilö koko ajan. Olen muuten ap, nainen ja se mies on satavarmasti mun. Riemuitkaa siitä.


    • Anonyymi

      kiitos sinulle aloittaja,tuosta kauniista ja sielullisen kauniista kirjoituksesta. Ei kukaan ns. normaali ihminen sydämen kauneudesta ole noin kyyninen kuin nuo jotkut kirjoittajat tuossa. Minulle jos olet hän, voit kertoa ihan kaiken, tarkoitan ihan kaiken. En, mistään kertomastasi,tule pilkkaamaan sinua koskaan,kuuntelen sinua koski asia mitä vain. Ja katson sinua samalla,syvälle silmiisi. Eihä oikea niinkui sanoit,pyytetön Rakkaus ikinä pilkkaa! Missä on oikea Rakkaus tästä maailmasta. Mutta sinulla on kaunis sydän ja kaunis mieli.Eikä minulla ole tapana,ketään muitakaan pilkata eikä ivata. Niin johan olisin täysin,tunteeton ihminen jos häntä/sinua pilkkaisin jota eniten Rakastan. Mutta sinulle ,paranemista jos flunssa tai joku vilustuminen tai joku muu vaivaa. Jatka vaan tuolla samalla linjalla,nuo sinun kirjoitukset koskettaa sydäntä. Pitäisi olla vähän pitkällään,ollut vatsa vähän kipee. Mutta sinulle pikaista,paranemista. Toivottaa sulle vatsapoltteinen mies!

      • Anonyymi

        Aloittaja ei ole mies eikä aloittaja kirjoittanut tuota kommenttia. Mulla ei ole tarvetta osallistua teidän palstakilpasille. Jätät vaan rauhaan ja tajuat, että sinä et liity mihinkään mitenkään. Tuo mies ei ole aloittaja. Jotain rajaa näiden mustamaalajien juttuihin on saatava. Ilmoitan sinusta asiallisesti ylläpitoon aina kun riehut täällä. Mikään ei auta. Anna toisten tunteilla ja keskity omaan mielenterveyteesi nyt. Olet aivan sekaisin.


      • Anonyymi

        Ja taas lähti pyyntö poistaa sinut täältä mustamaalamasta kaikkia naiskirjoittajia.
        on se kumma, että yksi harhainen saa täällä sotkea kuukaudesta toiseen eikä siihen puututa. Kiusaaja sinä olet ja harhainen huIIu.


    • Anonyymi

      Sulle kaunis sielu.yksi juttu unohtui: Valtasin vangitsin kyyhkysen mutta kuulin sen nyyhkytyksen,laskin takaisin taivaan tuuliin koska sydän sanoi niin,,,, Tuli vaan jotekin mieleen. Eikun sulle toipumista.

      • Anonyymi

        Kuulepa palstanaikkonen. Nämä viestit kun ei liity sinuun millään tavalla. Kirjoitan miehelle johon rakastuin ja ainoa joka nyt oikeasti tarvitsee apua olet sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulepa palstanaikkonen. Nämä viestit kun ei liity sinuun millään tavalla. Kirjoitan miehelle johon rakastuin ja ainoa joka nyt oikeasti tarvitsee apua olet sinä.

        No nytpä on muka taidokas sisätrollaus aloituksessa, joka noudattaa samaa kaavaa. Vuosia vanha ja kulunut metodi.


      • Anonyymi

        Helevetin Ianttuaivo. Olen nainen, terve rakastunut nainen. Enkä yhtään stressaantunut vaikka aika rankka aika takana. Pidän siitä että tekemistä on.


      • Anonyymi

        Taas pyydetty poistamaan sinut täältä. Sairaimmat on saatava ulos tai näitä ei kukaan terve enää lue.


      • Anonyymi

        Hah hah. Voisitko sinä palstanaikkonen laittaa korkin kiinni jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah. Voisitko sinä palstanaikkonen laittaa korkin kiinni jo.

        Katsotaan mihin tämä rage vielä kohdallasi yltyy, sillä ennusteiden puitteissa aina yksi näistä turauksistasi joita runsaasti tuotteet on ylitse muiden ja uhriutuminen massiivisen mittavaa, onhan sen netti-identiteetin ylläpitäminen niin olennaista elämässä, että hyvä jos ei uhkailuun asti mene


    • Anonyymi

      Kiitos aloittaja. Et voisi paremmin kirjoittaa. Tunnen juuri samoin ihanaa naista(-ni) kohtaan.

      • Anonyymi

        Noni heti löyty palstamatch made in heaven!! ONNITTELUT!


      • Anonyymi

        Tuolta se tuntuu kuten kirjoitin. Perskärpäset ottaa siitä herneitä neniinsä nettipalstoilla. Ottakoot. Rakastan sitä miestä.


      • Anonyymi

        Lopeta hyvän sään aikana!


      • Anonyymi

        Kun sinä joku päivä paranet ja tajuat, että mitään miestä ei ole olemassakaan. Naisia kiusasit nettipalstoilla akankuvatus. Sääliksi käy sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sinä joku päivä paranet ja tajuat, että mitään miestä ei ole olemassakaan. Naisia kiusasit nettipalstoilla akankuvatus. Sääliksi käy sinua.

        ”Että mitään miestä ei ole olemassakaan” no nyt meni loogiseksi👍 Ehkä joku elämänpuurrunen vielä jaksaa saada virtaa akkuunsa riemastumalla siitä miten mies aloituksiisi vastailet sen sijaan, että katsoisi peiliin tai käyttäisi järkeään joka on meille kaikille vähintään lusikalla annettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolta se tuntuu kuten kirjoitin. Perskärpäset ottaa siitä herneitä neniinsä nettipalstoilla. Ottakoot. Rakastan sitä miestä.

        Joo aloittaja, niitä ne juuri on, mutta minä rakastan sitä naista yli kaiken maallisen, ja sille eivät nämä palstatrollit voi yhtikäs mitään !


    • Ei hajuukaan mitä tuo on, MUTTA muistuttaa vahvasti rakkautta. Se on ihan mieletön voimavara kaikkeen….harmi vaan kun sekään ei ole ikuista ja rakkaus tekee ihmisestä idiootin…silloin ei näe niitä itsestäänselviäkään negatiivisia asioita kumppanistaan…parisuhteissa päätökset pitäisi tehdä järjellä, mutta kun järki ja tunne kilpailee niin tunne voittaa lähes aina.. ..joskus hyväkin, koska parhaat kokemukseni ovat lähtöisin tunteesta..

    • Anonyymi

      Ikilama, Politiikka-Suomi: Ikuinen lama
      Talousvihapuheet on priorisoitu keksimisen ei vaan ahneuden kasvaessa.

    • Anonyymi

      Hyvä asia työpäivän jälkeen sauna ja uni maistuu taas toivottavasti aistikkaita unia.

    • Anonyymi

      Eräs laulu kertoo kaipauksesta jossa toistetaan myös samoin sua sanaa

    • Anonyymi

      Mutta kun seurustelet jo. Miksi et pysty sitä myöntämään?

      • Anonyymi

        Jos haluan olla silti mieluummin sun kanssa?


      • Anonyymi

        En seurustele,jos ei yksin oloo lasketa mukaan. Yksin jos puhelee niin se yksinpuhelu.


      • Anonyymi

        Yksikään näistä ei ollut aloituksen kirjoittaja, mutta kovasti tykkäsivät esiintyä hänenä. Ihme jengiä täällä. Käykö tuollaiset töissäkin? En seurustele.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Meillä on yhden kanssa ihana sanaton yhteys. Sanat vaan taitaa sotkee :) Enkä puhu palstasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on yhden kanssa ihana sanaton yhteys. Sanat vaan taitaa sotkee :) Enkä puhu palstasta.

        Ai sinulla ja minulla vai?😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinulla ja minulla vai?😊

        Hänellä ja minulla, en tiedä oletko hän :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä ja minulla, en tiedä oletko hän :)

        Minähän se olen. Ikävä sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän se olen. Ikävä sua :)

        Mulla ikävä sua, mutta vain jos olet hän :)
        Ketään muuta en kaipaa tänäänkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ikävä sua, mutta vain jos olet hän :)
        Ketään muuta en kaipaa tänäänkään.

        No minä tietty :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä tietty :)

        Väität sitä liian innokkaasti. Et siis ole hän kenelle aloitus :)


    • Anonyymi

      Aika huono lähtökohta suhteelle, jos mies voi olla henkisen väkivallan käyttäjä?
      Toisekseen täällä kaikki ollaan samaa kuplaa, ei täällä ole mitään erikoismahtavia yksilöitä ja toiset olisi"perskärpäsiä", vaan samaa harhaa kaikki, samaa nimetöntä massaa. Eikä se tee kenestäkään hienompaa että on ihastunut, niinhän kaikki on johonkin. Hyvänen aika!

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3575
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      223
      3086
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2583
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2102
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2085
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1877
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1722
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1715
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      286
      1412
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1332
    Aihe