IOK ja koronarokotus

Anonyymi

Mitä IOK oppineet ovat mieltä koronarokottamisesta. Tai sanotaanko kannustaako IOK ottamaan rokotetta? Vai uskooko IOK salaliittoteorioihin?

Itse otin molemmat rokotteet. Aion ottaa jokaisen pakollisen rokotteen. Ihan vaan oikeusturvani puolesta, työskentelen sos ja terv alalla.
Intuitioni ei kerro sitä, onko korona suuri valhe ja rokotus pahasta, niinkuin jotkin salaliittoteoriat sanoo. Voin uskoa kuitenkin mitä tahansa tässä maailmassa. Politiikka on likaista peliä. Mutta, En jaksa alkaa taistelemaan tässä harhamaailmassa mistään. Tahdon olla rauhassa. Ja ottamalla rokotteen kenenkään ego ei iske kimppuuni syyttelemään. Tosin, oma egoni ei vikise kun otin rokotteet kiltisti ;)
Vai onko se sitten koodattu persoonaamme, että vastustammeko rokotetta vai emme,
Vai ottaako IOK kantaa tähän ollenkaan. Otat tai et, helpotat elämääsi jos otat. Jos et ota, olet joko rohkea oman tiesi kulkija tai suunnattoman riskin ottaja.

10

1531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En sanoisi "oppineena" mitään erityistä, muutamia mieleeni jääneitä ajatuksia kuitenkin.
      Kaikki mikä poistaa pelkoa on hyödyllistä, jopa magiaa voi käyttää tilapäisesti jotta pelko vähenisi. Tässä magialla tarkoitetaan esimerkiksi lääkehoitoa joten esim. rokotuksessa annetulla nestepisaralla on pelkoa vähentävä vaikutus joka mahdollistaa vähitellen myös kehon parantumisen. (immuniteetin)
      Jos sensijaan rokotus, lääke, magia, aheuttaa pelon lisääntymistä kuten monista viesteistä saattaa arvella ei prantava vaikutus ole tehokasta.

      Ylemmältä tasolta katsottuna asialla (lääkkeellä, rokotuksella, magialla) on sellainen vaikutus millaiseen vaikutukseen uskot. Voidaan myös sanoa että asialla on se tarkoitus minkä henkilö sille antaa.

      Sitä niittää mitä kylvää:

      Kurssi on mielen muutoksen kurssi. Mielessä tapahtuu kaikki jotka vaikutukset sitten näkyy ja tuntuu myös kehossa.

      Älä muuta maailmaa, muuta ajatuksesi maailmasta.
      Aloittaja aivan oikein ottaa rokotukset vaikka ne ei nykyisin olekaan pakollisia ja toivon sinun olevan rauhallinen ja iloinen varmuudessa että mitään sinulle vihamielistä ei tule tapahtumaan

      Parantaminen ja parantuminen on mielessä, aivan kuten pyramiidien rakentaminen oli ensin niiden ihmisten mielessä, sitten oli mahdollista niiden rakentaminen - mikään ei tapahdu ennenkuin se on mielessä.

      • 12.12. hesarin sunnuntailiitteessä oli 100vuotias henkilö kertomassa pitkän iän salaisuuden. Mene kirjastoon ja lue niin huomaat kuinka yhteneväinen hänen elämäntapansa on ylläolevien ajatusten kanssa.
        Ei viimevuosituhannella kysytty mielipidettä varusmiesten rokotuksiin eikä epäilty niiden perusteluja. Isorokko ei olisi mahdollista nujertaa nykyisellä massivisella pelottelulla ja rokotevastaisuudella.

        Nyt olemme uuden ajan ja ajattelutavan "vankeja" jokainen on itse vastuussa omasta "uskonnostaan" joka vapauttaa mitätöimään tai hyväksymään itseen kohdistuvan mielen vapauden
        Siunatua joulua itse kullekin


      • Anonyymi
        enkelipallo kirjoitti:

        12.12. hesarin sunnuntailiitteessä oli 100vuotias henkilö kertomassa pitkän iän salaisuuden. Mene kirjastoon ja lue niin huomaat kuinka yhteneväinen hänen elämäntapansa on ylläolevien ajatusten kanssa.
        Ei viimevuosituhannella kysytty mielipidettä varusmiesten rokotuksiin eikä epäilty niiden perusteluja. Isorokko ei olisi mahdollista nujertaa nykyisellä massivisella pelottelulla ja rokotevastaisuudella.

        Nyt olemme uuden ajan ja ajattelutavan "vankeja" jokainen on itse vastuussa omasta "uskonnostaan" joka vapauttaa mitätöimään tai hyväksymään itseen kohdistuvan mielen vapauden
        Siunatua joulua itse kullekin

        Olet kammottava.
        Täysin pihalla!
        Ajatuksissasi ei ole alkeellisintakaan totuuden siementä.
        Elät pahassa harhassa.
        Hae apua!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kammottava.
        Täysin pihalla!
        Ajatuksissasi ei ole alkeellisintakaan totuuden siementä.
        Elät pahassa harhassa.
        Hae apua!!!

        Olisin kanssasi täysin samaa mieltä jos olisin edes jonkimatkaa kulenut sinun polkujasi, sinun kokemuksissasi.
        Siunausta sinulle omalla polullasi. Päämäärämme on yhteinen


    • Anonyymi

      Terveyteen liittyvissä asioissa kannattaa luottaa lääketieteen ammattilaisiin eikä nettiin pesiytyneisiin puoskareihin.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tämän palstan aihe on Ihmeiden Oppikurssi. Nyt tästä palstasta tuntuu tulevan kaikkien mahdolisten oppien temmellyskenttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämän palstan aihe on Ihmeiden Oppikurssi. Nyt tästä palstasta tuntuu tulevan kaikkien mahdolisten oppien temmellyskenttä.

        Ihmeiden oppikurssin mukaan kaikki tiet vievät perille lopulta.
        Ylläolevan linkin kautta avautuva julistus kertoo minulle ettei se opetus ole minua varten
        Betel ?


    • Anonyymi

      Koronarokotukset aiheuttanee IOK-piireissäkin eripuraa. Joka tapauksessa koronarokotteet kuuluvat egon maailmaan. Koko aihe on pelkon lietsomista, olipa mitä mieltä hyvänsä.

      • Anonyymi

        Voin kuvitella, että aiheuttavat.

        Olen tullut siihen tulokseen, että olisi hyvä nousta koko vastaisuuden ja myönteisyyden yläpuolelle. Voisin uskoa, että sisin antaa merkin, kumpaan kallistua.
        En näe ongelmana sitä, että ottaako vaiko eikö. Tosin sen tulisi olla vapaaehtoinen asia.
        Jos jokin on egon tekosia, niin tämä kaksijakoisuus. Taas jälleen ihmiskunta saadaan eriytettyä kahteen eri kastiin toisiansa vastaan.

        Mielestäni sekä rokotevastaisuus että rokotepakko on pelon lietsomista. Ne ovat vain kolikon kaksi puolta.
        Koronarokotteiden lisäksi koko maailma on harhaa...

        Herran haltuun koko sakki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe