Rakastan sua

Anonyymi

elämäni loppuun asti. On ollut hetkiä että olen ajatellut sen menevän ohi. Erehdyn aina. Tämä rakkaus ei lopu.

131

3133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei lopu ei. n-m

      • Anonyymi

        N olen minäkin. Jätin sanomatta kun palstamummot ei tykkää siitä, että osaan kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N olen minäkin. Jätin sanomatta kun palstamummot ei tykkää siitä, että osaan kirjoittaa.

        Ei kukaan mies tainnut sanoa tähän aloitukseen mitään. Tuo mummojen haukkuminen paljasti sinut, mummot voi toki halutessaan käydä ottamassa itseensä, mutta en usko, että saat ketään innostumaan. Paitsi ehkä huutomerkkivertaisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N olen minäkin. Jätin sanomatta kun palstamummot ei tykkää siitä, että osaan kirjoittaa.

        se on hyvä juttu kuule en mina sinun luoksesi paase


    • Anonyymi

      Naiset on niin sentimentaalisia. Ja yksioikoisen lopullisia.

      • Anonyymi

        Eka totta mutta toinen ei. Tässä iässä jo tietää milloin on ihme kyseessä.


    • Anonyymi

      Minä tiedän, että hän on elämäni ainoa oikea rakkaus. En ole hetkeäkään ajatellut tämän tunteen menevän ohi itseltäni. Joskus tosin, olen epäröinyt hänen tunteitaan itseäni kohtaan. Kaipuu on kova joka päivä, nähdä ja kuulla hänestä, päästä hänen vierelleen.

      • Anonyymi

        Miksi se ei onnistu? Oletteko varattuja vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se ei onnistu? Oletteko varattuja vai?

        ehkä siksi että tämä kaikki taitaa olla vain minun omaa mielikuvitustani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehkä siksi että tämä kaikki taitaa olla vain minun omaa mielikuvitustani.

        Tietämättömyys aiheuttaa tuollaista. Ihan tuttua mullekin. Saatat olla väärässä ja toinen tuntee saman kuin sinä. Taikoja tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietämättömyys aiheuttaa tuollaista. Ihan tuttua mullekin. Saatat olla väärässä ja toinen tuntee saman kuin sinä. Taikoja tapahtuu.

        Toivottavasti... Taas yksi päivä... ilman häntä. Näköpiirissäkään. Olen taistelija, mutta en tunteeton.


      • Anonyymi

        No voi hellantuutelis, etkö ole päässssyt hänen lähelleen, hän eihalua, siitäkö tässä kysymys?


      • Anonyymi

        Usko pois.Se tunne on molemminpuolinen.Hän tuntee samoin sinua kohtaan.❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehkä siksi että tämä kaikki taitaa olla vain minun omaa mielikuvitustani.

        Miksi et ota asiaksesi selvittää asiaa. Kysymällä suoraan, sittenhän selviäisi asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et ota asiaksesi selvittää asiaa. Kysymällä suoraan, sittenhän selviäisi asia.

        Olethan jo aikuinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietämättömyys aiheuttaa tuollaista. Ihan tuttua mullekin. Saatat olla väärässä ja toinen tuntee saman kuin sinä. Taikoja tapahtuu.

        Tämä ainoana aloittajalta. Sanon koska olette todella ilkeitä toisillenne. En tahdo tulla sekoitetuksi näihin edes nimettömänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko pois.Se tunne on molemminpuolinen.Hän tuntee samoin sinua kohtaan.❤️

        No kuule eikö se ole teidän kahden Keskinen asia🤔eihän se muille kai kuulu?


    • Anonyymi

      Se on tuon aloituksen tärväys, vain värväyssh, tyhjiin raukeavat tyhjiin
      Kirjoitettu on. linnustajan ansasta...
      Myös hyrräsi, selitykis jäivät tuulen huuhtomaan, moro.....
      T.et ollutkaan ystäväni, et onnistunut, miten itseäsi pilkkasit, painu helvettiin, sama vanha tarina sytyttää sut siellä, älä pelkää
      Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas
      https://m.youtube.com/watch?v=F31ZmvqMEFk

    • Anonyymi

      Oi, oi, onpa hempeää. Toivottavasti siis kohtaatte vielä. Jos ei sitoumuksia, niin jopa romanttisissa merkeissä ehkä.

      • Anonyymi

        Inhottava viesti vastata noin kun joku kirjoittaa rakkaudesta.
        Pthyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhottava viesti vastata noin kun joku kirjoittaa rakkaudesta.
        Pthyi.

        Anteeksi, tarkoitus oli kyllä hyvä. Tarkoitin, että ehkä ei ihan perheitä kannata hajottaa, vaikka ihastuisikin johonkin. Jos molemmat vapailla markkinoilla, niin se on ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, tarkoitus oli kyllä hyvä. Tarkoitin, että ehkä ei ihan perheitä kannata hajottaa, vaikka ihastuisikin johonkin. Jos molemmat vapailla markkinoilla, niin se on ihan ok.

        Olet siis varattu ja tunnet itsesi täällä kaivatuksi vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, tarkoitus oli kyllä hyvä. Tarkoitin, että ehkä ei ihan perheitä kannata hajottaa, vaikka ihastuisikin johonkin. Jos molemmat vapailla markkinoilla, niin se on ihan ok.

        Ihastus on ihan eri asia, kuin todella vahva tunne, jonka kaltaista ei voi kokea kahta kertaa. Sen tietää vain hän, joka on saanut kokea tällaisen tunteen.
        Uskon, että vain harvat saavat sen kokea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis varattu ja tunnet itsesi täällä kaivatuksi vai?

        Voi hyvä tavaton tätä ulisemista . Onko tää ihan oikee paikka . Liikkukaa ihmiset . Perse ylös sohvalta ja ulkoilemaan . Kyllä Joo. Täällä sitä on tavan rupusakkia .
        Säälittävää . Tuli ihan mielenkiinnosta tsekattua tämäkin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvä tavaton tätä ulisemista . Onko tää ihan oikee paikka . Liikkukaa ihmiset . Perse ylös sohvalta ja ulkoilemaan . Kyllä Joo. Täällä sitä on tavan rupusakkia .
        Säälittävää . Tuli ihan mielenkiinnosta tsekattua tämäkin .

        Ihme viesti sinulla. Terve et ole. Ota se omahyväinen ilme naamalta ja hanki elämä paskakasa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastus on ihan eri asia, kuin todella vahva tunne, jonka kaltaista ei voi kokea kahta kertaa. Sen tietää vain hän, joka on saanut kokea tällaisen tunteen.
        Uskon, että vain harvat saavat sen kokea.

        Tämä oli sivusta mutta olen samaa mieltä. Mitään perjantaipanoa en ole jostain varatusta haluamassa. Mene huoriin jos vaihtelua kaipaatte naimisissa olevat.


    • Anonyymi

      Uskokaa, menee ne tunteet ohi aina, toisilla kestää kauvemmin, kuin toisilla. Yks kauhea tarina.. Olin muka niin ihastunut yhteen työkaveriin hetken, Huom. Hetken.. Hän oli mies, joka kuunteli, lohdutti, puollusti, jonka kanssa mul oli hauskaa, hän joka halusi tehdä tuttavuutta sukuni kanssa, hän pyysi erästä kotiinsa ja pam.. Eräs hän rikkoi koko jutun, mutta näin jälkikäteen ajateltuna, hyvä niin, olin ihastuksen huumassa ja "hän sanoi" tiedän, että olet tunne ihminen ja en anna tehdä virhettä. No jooo... Hyvä näin, vaikken kadu niitä hetkiä.

      • Anonyymi

        Ei mene ohi. Ei mene... Jos toisella menekin, niin toivottavasti ilmoittaa siitä. Kaiken reiluuden nimessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene ohi. Ei mene... Jos toisella menekin, niin toivottavasti ilmoittaa siitä. Kaiken reiluuden nimessä.

        😂.. Niin parisuhteessa, muutenhan ei mitää tarvi ilmoitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂.. Niin parisuhteessa, muutenhan ei mitää tarvi ilmoitella.

        Mistä sinä saat tuota jatkuvaa puhtia tulla kiusaamaan tuntemattomia ihmisiä väitteilläsi? Ei hän tainnut mainita halaistua sanaa sellaisesta, mutta ehkä puhutkin aina omista haaveistasi ja prosessoit tätä foorumilla? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂.. Niin parisuhteessa, muutenhan ei mitää tarvi ilmoitella.

        TÄh? No sanoinkin että olisi reilua... Miksi pitäisi toinen jättää epätietoisuuteen? Mitä sellaisella kiusaamisella saavutettaisiin? Niin kuin mitä? Ja mieluummin siitä kuulisi ihan sanoina toisen suusta, kuin jollain anonyymipalstalla. Mutta nykyään jengi jättää kumppaninsa tekstiviesteilläkin. Mikä on kyllä todella raukkamaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÄh? No sanoinkin että olisi reilua... Miksi pitäisi toinen jättää epätietoisuuteen? Mitä sellaisella kiusaamisella saavutettaisiin? Niin kuin mitä? Ja mieluummin siitä kuulisi ihan sanoina toisen suusta, kuin jollain anonyymipalstalla. Mutta nykyään jengi jättää kumppaninsa tekstiviesteilläkin. Mikä on kyllä todella raukkamaista.

        No sanoinkin, et parisuhteessa. Kuka on jättänyt kenetkin epätietoisuuteen, kyl se nii on, että jos mitään ei tapahdu puolelta tai toiselta, voi tyystin jatkaa elämää. Joo jengi😂 lapset tekee niin, ei aikuinen, mutta onhan näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä saat tuota jatkuvaa puhtia tulla kiusaamaan tuntemattomia ihmisiä väitteilläsi? Ei hän tainnut mainita halaistua sanaa sellaisesta, mutta ehkä puhutkin aina omista haaveistasi ja prosessoit tätä foorumilla? Sivusta

        Ei mulla ole haaveita miehistä😂 samanlaisia kaikki😶 soriiiii miehet, yks siel sun tääl hyvä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole haaveita miehistä😂 samanlaisia kaikki😶 soriiiii miehet, yks siel sun tääl hyvä..

        Et ole kohdannut rakkautta. Toivottavasti se osuu kohdallesi vielä joku päivä sinullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kohdannut rakkautta. Toivottavasti se osuu kohdallesi vielä joku päivä sinullekin.

        Toivottavasti ei! Jotenkin vaan niin helppo olla itsekseen, en mä jaksais mitään draamaa. Kun sanoin, tos et samanlaisii kaikki, niin Tarkoitin et miehet on hyviä monissa asioissa, parempia, kuin naiset, mutta suurimmalla osalla miehistä puuttuu aivot🙄.. Hyvä esimerkki, pidät työkaveria miestä varattua ihan työkaverina, niin joo nyt se läpsyttelee ohi mennen pers..ei ei ei ei.. Voi miehet.


      • Anonyymi

        Meneehän ne toki ohi kaikki, mutta nyt on kyllä niin hyvä tunne, että voi kun ei tarttisi mennä ohi koskaan. (t. ap)


      • Anonyymi

        Trolli mies 👀.. En ikinä.. Se on ahdistavaa mikäli se tulee ei toivotulta. Pelkään jopa jäädä kolmistaan yhtien kanssa, vaikka tiedän, et se on leikkiä, mutta jos mut vedetään miesten keskelle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli mies 👀.. En ikinä.. Se on ahdistavaa mikäli se tulee ei toivotulta. Pelkään jopa jäädä kolmistaan yhtien kanssa, vaikka tiedän, et se on leikkiä, mutta jos mut vedetään miesten keskelle..

        Minä luulen vähän näin, ettei sinulla mies ole asiaa monenkaan miesjoukon keskelle tai siis, että tämä ei ole suositeltavaa. Koskee jopa niitä entisiä ystiksiäsi ja ehkä niitä ennenkaikkea. No menisi mieliharmin purku oikeaan osoitteeseen. Tsemppiä kaikille!


    • Anonyymi

      Mulla vähän sama tunne.
      Tai jo jonkin aikaa olen tiennyt ettei tämä ohi mene. Välillä uskon että olisin jotain erityistä myös hänelle, mutta en usko että romanttisessa mielessä kuitenkaan. Mut olen onnellinen meidän yhteydestä ❣️

      • Anonyymi

        Niin minäkin olen onnellinen siitä. Haluaisin toki enemmänkin. Paljon enemmän. Luulen, ettei se ole nyt mahdollista. Kunnioitan hänen toiveitaan ja ajatuksiaan. Kuulisin niistä mielelläni häneltä itseltään livenä. Haluaisin oppia tuntemaan hänet.


      • Anonyymi

        Sllloin jos on yhteys se on oikeaa rakkautta ja se yhteys on niin hienoa ja ainutlaatuista, että sen ja rakkauden vuoksi pitää taistella. Välillä tosi raskasta silti. Sitä kun ei ole kaikille annettu ja niin harva tietää mistä edes on kyse❣️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sllloin jos on yhteys se on oikeaa rakkautta ja se yhteys on niin hienoa ja ainutlaatuista, että sen ja rakkauden vuoksi pitää taistella. Välillä tosi raskasta silti. Sitä kun ei ole kaikille annettu ja niin harva tietää mistä edes on kyse❣️

        En jaksais ilman sitä yhteyttä.


    • Anonyymi

      Oon antanut sulle miljoona mahdollisuutta liikaa jo! Koska sä alat elään oikeeta elämää! Ei raha voi olla elämä. En mä sitä muista. En mä muista taloja omaisuutta koruja mutta rakkaani mä muistan kuolivuoteellani tai kiikkustuolis istuen. Ni koska sä tajuat? Pitääkö kauan odottaa? HV

      • Anonyymi

        Rauhoitu hyvä mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoitu hyvä mies

        Perjantai ja ihmisillä hyvä tahto? Ymmärrän turhautumisenkin kyllä. Pitkään jatkuu ikävää, niin hermostuuhan sitä.


      • Anonyymi

        Ei raha olekaan elämää. Ei todellakaan.


      • Anonyymi

        Mikä raha? Kuka sulle on rahaa tarjonnut? Ei liity aloitus sinuun. Raha on henkilökohtainen asia.


    • Anonyymi

      Onko hyvä mies kyseessä?

      • Anonyymi

        On mutta nuo kommentoijat oli nyt sivusta tuossa. Luin ihan ihmeissäni. Herkkää on.


      • Anonyymi

        On


    • Rakkaus ikuista, vain kohteet vaihtuvat. Mälsän kyyninen näkemys.

      "Älä sano ehkä, jos voit sanoa kyllä.
      Älä sano katsotaan huomenna
      jos voit jo tänään sanoa ei.

      Älä huokaa jos sinun on huudettava.
      Älä huuda jos kuiskauskin rikkoisi
      kurkiaurat matkalla rinnasta rintaan,
      särkisi ikuisesti aran astiamme.

      Älä, älä koskaan suutele otsalle
      jos voit suudella suoraan suulle.

      Tommy Taberman: Kaipaus, 1976"

      • Anonyymi

        Näin tuli tehtyä


    • Anonyymi

      Hempeilyn rationaalisuus, reunaehdollisia unelmia ja simulaatio päänalusena.

    • Anonyymi

      Ei lopu ei, ainakaan mun puolelta ja oon tiennyt sen alusta asti <3

      • Anonyymi

        Ihana kuulla tuo :)


    • Anonyymi

      Ei lopu

      • Anonyymi

        Omin sut, Olet varmasti hän.


    • Anonyymi

      Sit siitä pitää ottaa ilo irti, kyllä se siittä

    • Anonyymi

      Kirjoitin lähes saman aloituksen 5 päivää aiemmin. Lyhensin tähän sen verran, että jätin mainitsematta että on miehelle. Kuin olisi eri palstalla.

    • Anonyymi

      Samat sanat naiselle ihanalle.

      • Anonyymi

        Ihanasti sanottu.


    • Anonyymi

      Se oli Joulunaikaa kun ensikertaa kohtasimme.
      Kun suutelimme ensikertaa, toivoin ettei se ilta loppusi.
      Yritin näytellä iloista kun valitsit toisen.
      Onnittelin kihlauksesta toivoin onnea teille.
      Sitten kerroit ett häät on peruttu.

      Toivoni ehkä heräsi että ehkä meidän olisi sittenkin tarkoitettu yhteen.
      Olit ehkä jonkinlaisessa on off suhteesa. taas kun olit siinä off vaiheesa kysyin treffeille. Sitten ajattelin ettei tästä mitään tule. tein jotain mitä kadun vieläkin.
      Toivon kuitekin et olet onnellinen. oikeasti välitän sinusta enemmän kuin uskallan edes myöntää itselleni. Hyvää Joulua ja onnea sinulle uuteenvuoteen.

      Yhdelle naiselle joka vei sydämmen.

      • Anonyymi

        Joo, aika hengästyttävä tarina vähän kuin pikakelauksella…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, aika hengästyttävä tarina vähän kuin pikakelauksella…

        Tämä ei ole aloittajalta. En käy täällä ketään haukkumassa. Ei kuulu tapoihini. Voin puolustautua noita pahimpia vastaan mutta en lähde oma-aloitteisesti kenenkään mieltä pahoittamaan. Tässä muut jo kommentoi kuin ap. En jaksa öitä valvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, aika hengästyttävä tarina vähän kuin pikakelauksella…

        Mies, nainen, mies, nainen, mies, nainen, mies, nainen= transu toi kuvan mies!


    • Anonyymi

      Niin minäkin Rakastan sinua! Sinähän tiedät sen että,sinä olet se ihminen jota kohtaan tunnen kaikki kauneimmat, ja Rakkaimmat tunteet! Nukahdin tuossa liian aikaisin,nyt heräsin. Ei ois pitänyt käydä liian aikaisin nukkumaan. Minä mietin aina,että olenko minä ansainnut sinun kaltaista Rakkautta. Ja riitänkö minä sinulle ihmisenä. Omat tunteeni kyllä tiedän sinua kohtaan. Ne,on ollut jo niin kauan sisälläni. Yritin välillä saada tätä loppumaan, mutta ei se auttanut. Vaikka olin toisella paikkakunnalla sukulaisissa, kaksi viikkoa. Joskus heinäkuussa. Joka päivä olit minun mielessäni,ja yö. En voinut mitään sille,ei näitä tunteita voi piilottaa,aina ne tulee esiin. Jotenkin jännittäisi sinun kohtaaminen paljon, kyllä minä sanoisin että Rakastan sinua tämmöisenä ihmisenä kuin olen. En,minä häviä minnekkään tästä niin kuin olen sen kertonut sinulle ja sinä tiedät sen. Elon päivistä en tiedä,se on määrätty jo syntymähetkellä uskon niin. Tämä on niin uskomaton tunne,että sydän hakkaa tuhatta ja sataa. Kun en ole kokenut tälläistä,erittäin pitkään aikaan. Mutta sinussa kaikki asiat tekivät itseeni niin kovan vaikutuksen. Jos olet hän,jota Rakastan. En tiedä kun ihan vapisuttaa ja heikottaa kun ajattelen sinua. Minulla varmaan sydän pysähtyisi, jos olisin sinun vierellä samassa sänkyssä. Älä käsitä väärin että ajattelisin sitä yhtä asiaa vain, ei sen sinun läsnäolo läheisyys. Olen minä Rakas ajattelut, kaikkia asioita ne pyörinyt mielessä. Tuntuu niin oudolta sanoo jollekin että Rakas kun ei ole ollut erittäin pitkään aikaan suhdetta kehenkään. Nää kaikki asiat on niin uusia,mutta en voi enkä jaksa jarrutella omia tunteita sinua kohtaan. Yksin nukkunut seitsemän vuotta jokaisen yön. Jo siinäkin mielessä tämä jänittää,ajattelin rehellisesti kertoa nämä asiat. Minulla on aina pelko että joku haluaa tahallaan sotkea minun asiat, ettei minulle suotaisi että voisin jotain ihmistä Rakastaa. Kamala jännitys iski, sinä olet niin kaunis joka kohdasta sekä sinulla on lämmin sydän. Nämä kaikki mitä kerron, on tuleva minun sydämestä ei tämä ole mitään myynti puhetta.Tänään mittasin verenpaineen ajattelin miksi minua huippaa, paineet oli ihan hyvät. Mutta tämä huippaus ja heikotus johtuu sinun ajattelusta. Hyvää yötä sinulle jos hän olet!

      • Anonyymi

        Ihana kirjoitus toivon sinulle parasta maailmassa.


      • Anonyymi

        Ihana. Toivottavasti saat hänet jota rakastat.


      • Anonyymi

        Kylläpä on hieno tunnustus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä on hieno tunnustus!

        No eipä kyllä ollut, vaan sekavaa horinaa ja selvää provoilua. Kaikkea ei kannata ostaa oli motiivi sitten lemmenkipeys tai joku muu elämää suurempi asia.


      • Anonyymi

        Minä olen sinun Rakas.Sinua ajattelen paljon ja toivon,että yhteinen tie meillä on edessä.Kaipaan sinua ja sinun kosketusta.Tiedän,että sinun tunteet minua kohtaan on aitoa rakkautta.Sen vuoksi haluan sinun tulevan minun luo pian.Se on minun hartian toiveeni.Minä en rakasta enkä halua ketään toista.Ainoastaan sinut minä haluan,Rakas.❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen sinun Rakas.Sinua ajattelen paljon ja toivon,että yhteinen tie meillä on edessä.Kaipaan sinua ja sinun kosketusta.Tiedän,että sinun tunteet minua kohtaan on aitoa rakkautta.Sen vuoksi haluan sinun tulevan minun luo pian.Se on minun hartian toiveeni.Minä en rakasta enkä halua ketään toista.Ainoastaan sinut minä haluan,Rakas.❤️

        Ihana! Juoksisin letti suorana, jos olisit hän juuri yksi ja ainoa kaunis rakkaus❤️


    • Anonyymi

      Jumala kuulee ja näkee kaiken Amen

      • Anonyymi

        Ja tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietää.

        Komisario Palmu


      • Anonyymi

        Höpö höpö.


    • Anonyymi

      Rakas! Laydy Gaga- Always Remember us This Way siinä sinulle, muistan sinut Rakas olit unessani vierelläni.

    • Mahdollista, mutta melko todennäköisesti se laimenee ja loppuu joskus.. ..mäkin olen luullut niin, mutta kuoli noin kymmenessä vuodessa…pitäkää siitä huolta ihan koko ajan niin saattaa kestääkin…joillain harvoilla onnekkailla se kestää…

    • Anonyymi

      Eipä ole unohtunut, vaikka aikaa jo kulunut tässä jokunen tovi.

    • Anonyymi

      Suuri harha ja itserakkaus. Siinä diagnoosi. Ilmainen.

      • Anonyymi

        Vaikutat hyvin vaikeahoitoiselta tulevalta potilaalta. Voimia henkilökunnalle jo etukäteen. Ilmainen tämäkin tsemppilause. Sivusta.


    • Anonyymi

      Rakasta vain minua h5vä asia...

    • Anonyymi

      Kaikki raukkaudet kestää sen 1000 päivää sitten laimenee. Näin on.

    • Anonyymi

      Olet ihana!!!!!

      • Anonyymi

        Hän on tässä se ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on tässä se ihana.

        Tämä oli aloittajalta eli multa vaikka suurin osa on muilta.
        Hän on tässä se ihana, en suinkaan minä.
        ;)


    • Anonyymi

      Jumittava surkea nainen.

      • Anonyymi

        Mistä päättelet jokaisen kirjoittajan olevan nainen? Oletko sinä ihan itse se, joka on ilkeyteensä ja luuloihinsa jumissa? Itseensä tyytyväinen ihminen ei mustamaalaa ja herjaa netissä päivät pitkät. Koita hankkia apua jostain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet jokaisen kirjoittajan olevan nainen? Oletko sinä ihan itse se, joka on ilkeyteensä ja luuloihinsa jumissa? Itseensä tyytyväinen ihminen ei mustamaalaa ja herjaa netissä päivät pitkät. Koita hankkia apua jostain.

        Aloittaja on nainen ja haukkua saa jos siltä tuntuu. Taisin sen sanoakin jossain kommentissa, että naiselta on. En usko, että haukkuisi jos tuntisi minut.


    • Anonyymi

      Kestävän rakkauden peruspilari on tahto rakastaa. Tunteita tulee ja menee, pelkästään tunteiden varaan ei voi perustaa mitään pysyvää. Kun sinä tahdot ja hän tahtoo kaikissa elämän myrskyisissäkin tuulissa, voi syntyä jotakin kestävää. Tyynellä on helppoa rakastaa mutta myrskyissä rakkauden kestävyys koetellaan.

      • Anonyymi

        Useimmilla suhteet hyytyy pikkuiseen puhuriin.


      • Anonyymi

        Olen hyvin erimieltä. Jos toista ei rakasta eikä kumppani sinua rakasta, miksi pitäisi olla yhdessä kärsiä ja pilata oma ja toisen elämä? Mitä hienoa on pysyä yhdessä, jos ei voi olla onnellinen Onnellisuuteen toki vaikuttaa se, että arvostetaan toista, kuunnellaan, annetaan itsestä riittävästi päästetään toinen lähelle, ja pyritään itse lähelle. Tuo kaikki on toki tahtoa, olisi liitto sitten rakkauteen perustuva tai vain kumppanuus(vanhemmuus).

        Suurin osa ihmisistä kaipaa eroottista kosketusta, rakastelua ja intohimoa. Se ei vaan onnistu tyydyttävästi kaverin kanssa, johon ei ole tunteita. Vaikka seksi olisi teknisesti ok, jättää se helposti kylmäksi, jos siihen ei liity tunne ja parin välinen intohimo. Pakkoseksi harvoin jaksaa kiinnostaa montaa vuotta…

        Suuressa rakkaudessa tunteet ei kuole, vaikka ei nähtäisi 2 vuoteen. Ihastuksessa ne häviää usein viikoissa. Jos suhteen perusta on vahva tunne, kestää tunne vaikeuksia ja tahto ja sitoutuminen tulee ihan yrittämättä, koska toinen on niin tärkeää osa elämää. Ei hänestä halua luopua, eikä parempaa ole olemassa! Samoin suhteen kipinä ja intohimo säilyy paremmin, kun pohjana on rakkaus. Ja puhun nyt rakkaudesta, joka tuntuu jo ennen suudelmia ja seksiä, en fyysinen läheisyyden tuottamasta lievemmästä rakastumisesta.


      • Anonyymi

        Kommentit on sivusta. Aloittajalla ei kommentoitavaa. Itsesäänselvää asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyvin erimieltä. Jos toista ei rakasta eikä kumppani sinua rakasta, miksi pitäisi olla yhdessä kärsiä ja pilata oma ja toisen elämä? Mitä hienoa on pysyä yhdessä, jos ei voi olla onnellinen Onnellisuuteen toki vaikuttaa se, että arvostetaan toista, kuunnellaan, annetaan itsestä riittävästi päästetään toinen lähelle, ja pyritään itse lähelle. Tuo kaikki on toki tahtoa, olisi liitto sitten rakkauteen perustuva tai vain kumppanuus(vanhemmuus).

        Suurin osa ihmisistä kaipaa eroottista kosketusta, rakastelua ja intohimoa. Se ei vaan onnistu tyydyttävästi kaverin kanssa, johon ei ole tunteita. Vaikka seksi olisi teknisesti ok, jättää se helposti kylmäksi, jos siihen ei liity tunne ja parin välinen intohimo. Pakkoseksi harvoin jaksaa kiinnostaa montaa vuotta…

        Suuressa rakkaudessa tunteet ei kuole, vaikka ei nähtäisi 2 vuoteen. Ihastuksessa ne häviää usein viikoissa. Jos suhteen perusta on vahva tunne, kestää tunne vaikeuksia ja tahto ja sitoutuminen tulee ihan yrittämättä, koska toinen on niin tärkeää osa elämää. Ei hänestä halua luopua, eikä parempaa ole olemassa! Samoin suhteen kipinä ja intohimo säilyy paremmin, kun pohjana on rakkaus. Ja puhun nyt rakkaudesta, joka tuntuu jo ennen suudelmia ja seksiä, en fyysinen läheisyyden tuottamasta lievemmästä rakastumisesta.

        Onhan tuo totta että läheisyyttä tarvitaan, mutta ei käy kaikilta kovin helposti. Et voi toisen puolesta tietää mitä tuntee muita kohtaan, joskus tekee ne ihmiset virheitä, menettävät rakkaansa, perheen ja palaavat yhteen kun toinen kasvaa ja Siperia opettaa.
        Toki yleensä tietää onko oikeasti kiinnostunut mutta jos intohimoa ollut niin että lapsiakin tehty, luulenpa että se on siellä ollut joten ei ole esim. tuolloin kyse mainitsemistasi asioista, kuten pakottaminen tai kumppanuusvanhemmuus. Vaan on tehty niitä virheitä ja intohimo hukkunut pettyneiden tunteiden alle, mutta se on ollut siellä joskus. Kukaan lapsilleen ainakaan sano, että en koskaan tuntenut mitään isääsi/äitiäsi kohtaan. Miksi olisi ollut toisen kanssa, tyhmäkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyvin erimieltä. Jos toista ei rakasta eikä kumppani sinua rakasta, miksi pitäisi olla yhdessä kärsiä ja pilata oma ja toisen elämä? Mitä hienoa on pysyä yhdessä, jos ei voi olla onnellinen Onnellisuuteen toki vaikuttaa se, että arvostetaan toista, kuunnellaan, annetaan itsestä riittävästi päästetään toinen lähelle, ja pyritään itse lähelle. Tuo kaikki on toki tahtoa, olisi liitto sitten rakkauteen perustuva tai vain kumppanuus(vanhemmuus).

        Suurin osa ihmisistä kaipaa eroottista kosketusta, rakastelua ja intohimoa. Se ei vaan onnistu tyydyttävästi kaverin kanssa, johon ei ole tunteita. Vaikka seksi olisi teknisesti ok, jättää se helposti kylmäksi, jos siihen ei liity tunne ja parin välinen intohimo. Pakkoseksi harvoin jaksaa kiinnostaa montaa vuotta…

        Suuressa rakkaudessa tunteet ei kuole, vaikka ei nähtäisi 2 vuoteen. Ihastuksessa ne häviää usein viikoissa. Jos suhteen perusta on vahva tunne, kestää tunne vaikeuksia ja tahto ja sitoutuminen tulee ihan yrittämättä, koska toinen on niin tärkeää osa elämää. Ei hänestä halua luopua, eikä parempaa ole olemassa! Samoin suhteen kipinä ja intohimo säilyy paremmin, kun pohjana on rakkaus. Ja puhun nyt rakkaudesta, joka tuntuu jo ennen suudelmia ja seksiä, en fyysinen läheisyyden tuottamasta lievemmästä rakastumisesta.

        No ennen suutelua ja seksiä oleva rakkaus voi olla kupla joka puhkeaa kun suutelee ja sekstaa. Elikkäs ei sitte sovitakkaan yhteen. Rakkaus tai rakastaminen onkin sitten aivan eri juttu kun yhdessä asutaan.


    • Anonyymi

      Rakkauteni sinuun ei ikinä lopu tai väsy.Se on ja pysyy elämän loppuun asti.

      • Anonyymi

        Hyvin vaikea tapaus!


      • Anonyymi

        Ehkä jonkinlainen yhteys…oot tärkeä mulle


      • Anonyymi

        Hienoa hienoa!


      • Anonyymi

        Mukava kuulla. Nuo kommentit on muuten sivusta kaikki.


    • Anonyymi

      mista sina sen tiedat ja oletko asiasta aivan varma.

    • Anonyymi

      Oli aivan raivoissani! Olen vihainen! Nyt jo rikossarjassakin on mies pari - ei voi katsoa edes televisiota. Rietastelua vaan näytetään. Pitää yrittää rauhoittua.

      • Anonyymi

        Enpä ole tuollaista sarjaa nähnyt, mutta täällä kaupungeissa homous on jo ihan normaalia.
        Homokammoiset on yleensä piilohomoja.


    • Anonyymi

      Huh.Huh. Kyllä kaipuu ja toteutunut ja toteutumaton rakkaus/ihastus puhuttaa. Ehkä olisi kuitenkin tuloksellisempaa vuodattaa tunteidensa tulvaa puhelimitse kohteelle, kun kaikenmaailman hölmöt voivat kuvitella keskustelupalstan kirjoittajan olevan just se hänen sydämensä valittu, vaikka se olisi trolli. Hullulle ei kannata antaa halkoa käteen, vaikka toisaalta sanotaan, että jokaisen halon sisällä on kirvesvarsi, kun sen vaan osaa sieltä veistää. Älkää nyt hyvät ihmiset kuitenkaan ripustautuko kehenkään toiseen, kun itsessäkin on ihan tekemistä.

      • Anonyymi

        Joku sentään puhuu järkeä täällä. Arvostan!


    • Anonyymi

      Ota pari Buranaa. Menee kyllä ohi

      • Anonyymi

        Eipä mene, mankkakivut kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä mene, mankkakivut kyllä

        kyllä sins psrjsst niin uskon minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä sins psrjsst niin uskon minä

        Pärjään tietenkin, mutta silti haluan pärjätä yhdessä hänen kanssaan ;)


      • Anonyymi

        Ei ole menkat nyt aloittajalla, eikä koske mihinkään.
        En halua että menee ohi. Buranaa en muuten käytä, särkyyn vain asperiinia.


    • Anonyymi

      ei rakkaus lopu se muuttaa vaan muoyoaan

    • Anonyymi

      Niinhän ne nuo akat aina vannoo! "Tämä rakkaus ei lopu" höpö höpö.

    • Anonyymi

      Aina toinen rakastaa enemmän, kuin toinen =)

      • Anonyymi

        Näin on, se ei vaan oikein tunnu hyvältä sellanen. Mulle se on vaikee paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, se ei vaan oikein tunnu hyvältä sellanen. Mulle se on vaikee paikka.

        Sivusta kirjoitin.


      • Anonyymi

        Sun puolesta sen sanoikin, mun et itse osaa. Laitatte sanoja suuhuni sanomatta, että ette ole minä.


      • Anonyymi

        Trollit provoaa, jutuissa ei päätä, eikä häntää!


    • Anonyymi

      Keskustelkaa privatisti kai teillä toistenne numerot on

      • Anonyymi

        Ei kun me keskustellaan täällä avoimesti.


    • Anonyymi

      Et rakastanut tai ollut läsnä silloin kuin olisin sinua tarvinnut. Ei mikään muu merkitse .

      • Anonyymi

        Et sinäkään. Unohdetaan koko juttu. Haluan rakastaa yksin ja salaa tästä lähtien. Hyvästi kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinäkään. Unohdetaan koko juttu. Haluan rakastaa yksin ja salaa tästä lähtien. Hyvästi kaikille.

        Se oli sinun päätös. Sinun valintasi. Sinun tahtosi. Sait mitä halusit.


      • Anonyymi

        Mistä voi tietää milloin sinulla on oikea hätä kun sinä pelleilet asialla? 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä voi tietää milloin sinulla on oikea hätä kun sinä pelleilet asialla? 😔

        Ei mulla hätää ole . En tiedä mitä puhut. Koskaan pelleillyt asialla . En täältä nyt mitään apua hätääni tai häneltä muutenkaan hakisi.


      • Anonyymi

        Niin vissiin. Heippa


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2043
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1722
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      253
      1680
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      65
      1670
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1492
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1423
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1213
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      46
      1187
    Aihe