Suomi kotiutti al-Holista viisihenkisen perheen, miksi kun on pakko,
Suomi ottamassa 1000 Afgaani pakolaista, näin vähän kun Ruotsi ottamassa 5000 Afgani pakolaista.
Hyvä uutinen persuille
28
<50
Vastaukset
Sieltäkö on nyt ne talipaanit alkaneet pötkiä pakoon.
No niitähän Ruotsi vastaanottaa mielellään.- Anonyymi
Mistä tiedät että Talipaaneja, suurin osa afgaaneista on tavallisia ihmisiä.
Valtaa pitävät talipaneja on suhteellisen vähän, jotka aseittensa avulla pitävät asukkaat vallassaan.
Laitat erinäköiset eri kastiin, sinäkin olet ruotasalaisten silmissä eri kastiin kuuluva.
Pertikki Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että Talipaaneja, suurin osa afgaaneista on tavallisia ihmisiä.
Valtaa pitävät talipaneja on suhteellisen vähän, jotka aseittensa avulla pitävät asukkaat vallassaan.
Laitat erinäköiset eri kastiin, sinäkin olet ruotasalaisten silmissä eri kastiin kuuluva.
PertikkiMiten niin "tiedän"? Siksihän kysyin, kun en tiedä.
Irakista aikoinaan tuli porukkaa Saddam Husseinia pakoon Ruotsiin. Kun hänet hirtettiin, niin sitten alkoi hänen kannattajillaan polttaa maa jalkojen alla ja hakivat turvapaikkaa Ruotsista. No tietysti nekin otettiin turvaan.
Sillä ajattelin, että onko nyt käynyt sama talipaanien kanssa, että ovat turvapaikkaa vailla ja täältähän sen saa.Tellukka kirjoitti:
Miten niin "tiedän"? Siksihän kysyin, kun en tiedä.
Irakista aikoinaan tuli porukkaa Saddam Husseinia pakoon Ruotsiin. Kun hänet hirtettiin, niin sitten alkoi hänen kannattajillaan polttaa maa jalkojen alla ja hakivat turvapaikkaa Ruotsista. No tietysti nekin otettiin turvaan.
Sillä ajattelin, että onko nyt käynyt sama talipaanien kanssa, että ovat turvapaikkaa vailla ja täältähän sen saa.Sama käynyt nyt syyrialaisten kanssa.
Ensin sieltä pötki pakoon porukkaa isisiä pakoon. Kun niitten porukoita pistettiin vankileireille, niin nyt niitä käydään oikein erikoislennoilla hakemaan sieltä turvaan.
Mahtaa tuntua aika turvattomalle pakolaisista, kun näkevät hiippailemassa täällä samoja mustakaapuja, joita pakoon ovat tulleet.
Odotellaan nyt vain niitä talipaaneja haettaviksi erityslennoilla.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Sama käynyt nyt syyrialaisten kanssa.
Ensin sieltä pötki pakoon porukkaa isisiä pakoon. Kun niitten porukoita pistettiin vankileireille, niin nyt niitä käydään oikein erikoislennoilla hakemaan sieltä turvaan.
Mahtaa tuntua aika turvattomalle pakolaisista, kun näkevät hiippailemassa täällä samoja mustakaapuja, joita pakoon ovat tulleet.
Odotellaan nyt vain niitä talipaaneja haettaviksi erityslennoilla.Mitä ihmeen "talibaaneja"?! Isis-vaimoja ja heidän lapsiaan sieltä tuodaan. Ei mielellään, vaan koska on pieni pakko.
Ne isis-taistelijat jotka eivät ole vankiloissa tai viimeisiä alueitaan puolustamassa ovat paenneet jo aikoja sitten. Osa henkiin jääneistä isis-taistelijoista jätti naiset ja lapset ja suuntasi kohti kotimaataan ja olivat ehkä jo perillä siinä vaiheessa kun naiset ja lapset vietiin leireille. Tietenkään he eivät voineet paeta vaimojensa ja lapsiensa kanssa, eihän siitä olisi mitään tullut. Ne jotka ovat edelleen aatteelleen uskollisia tai muuten vain (väki)vallasta ja muiden alistamisesta innostuneita ovat kyllä löytäneet paikkansa jostain, al-Shabaab, Boko Haram mm.. Jotkut paenneista ovat jo vuosia sitten palanneet muina miehinä lähtömaihinsa, jotkut juuttuneet pakolaisleireille ja kuka minnekin.
Suomi kyllä pystyy pitämään kurissa ja tarkkailun alla muutaman isis-vaimon jos tarvis.
Bessie Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen "talibaaneja"?! Isis-vaimoja ja heidän lapsiaan sieltä tuodaan. Ei mielellään, vaan koska on pieni pakko.
Ne isis-taistelijat jotka eivät ole vankiloissa tai viimeisiä alueitaan puolustamassa ovat paenneet jo aikoja sitten. Osa henkiin jääneistä isis-taistelijoista jätti naiset ja lapset ja suuntasi kohti kotimaataan ja olivat ehkä jo perillä siinä vaiheessa kun naiset ja lapset vietiin leireille. Tietenkään he eivät voineet paeta vaimojensa ja lapsiensa kanssa, eihän siitä olisi mitään tullut. Ne jotka ovat edelleen aatteelleen uskollisia tai muuten vain (väki)vallasta ja muiden alistamisesta innostuneita ovat kyllä löytäneet paikkansa jostain, al-Shabaab, Boko Haram mm.. Jotkut paenneista ovat jo vuosia sitten palanneet muina miehinä lähtömaihinsa, jotkut juuttuneet pakolaisleireille ja kuka minnekin.
Suomi kyllä pystyy pitämään kurissa ja tarkkailun alla muutaman isis-vaimon jos tarvis.
BessieIsis-vaimoja Afganistanista?
Lue joskus aloituskin ja koko ketju ennenkuin hyökkäät vastaamaan jonkun kommentin yksittäiseen lauseeseen.
Aloitus:
"Suomi ottamassa 1000 Afgaani pakolaista, näin vähän kun Ruotsi ottamassa 5000 Afgani pakolaista."- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen "talibaaneja"?! Isis-vaimoja ja heidän lapsiaan sieltä tuodaan. Ei mielellään, vaan koska on pieni pakko.
BessieTuskin niitä mikään pakko olisi ollut sieltä hakea?
Itse ovat lähteneet uskontoansa toteuttaman. - Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Isis-vaimoja Afganistanista?
Lue joskus aloituskin ja koko ketju ennenkuin hyökkäät vastaamaan jonkun kommentin yksittäiseen lauseeseen.
Aloitus:
"Suomi ottamassa 1000 Afgaani pakolaista, näin vähän kun Ruotsi ottamassa 5000 Afgani pakolaista."Voi sinua reppanaa, taasko sinä tunnet olevasi HYÖKKÄYKSEN kohteena?
Vastasin sinun kommenttiisi, en aloitukseen. Jossa muuten taisi olla kaksi erillistä asiaa.
"Ensin sieltä pötki pakoon porukkaa isisiä pakoon. Kun niitten porukoita pistettiin vankileireille, niin nyt niitä käydään oikein erikoislennoilla hakemaan sieltä turvaan."
Ymmärsin sinun tuolla tarkoittavan Al-Holin leiristä (nyt) tuotuja, koska asia on nyt taas ajankohtainen ja laajalti uutisoitu?
"Mahtaa tuntua aika turvattomalle pakolaisista, kun näkevät hiippailemassa täällä samoja mustakaapuja, joita pakoon ovat tulleet."
Yllä olevasta ymmärsin sinun tarkoittavan pakolaisilla sitä "porukkaa" joka "ensin sieltä pötki isisiä pakoon" ja siten "mustakaavuilla" isis-vaimoja.
"Odotellaan nyt vain niitä talipaaneja haettaviksi erityslennoilla."
Odota sinä, minä en odota.
Aloitus:
"Suomi kotiutti al-Holista viisihenkisen perheen, miksi kun on pakko," Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua reppanaa, taasko sinä tunnet olevasi HYÖKKÄYKSEN kohteena?
Vastasin sinun kommenttiisi, en aloitukseen. Jossa muuten taisi olla kaksi erillistä asiaa.
"Ensin sieltä pötki pakoon porukkaa isisiä pakoon. Kun niitten porukoita pistettiin vankileireille, niin nyt niitä käydään oikein erikoislennoilla hakemaan sieltä turvaan."
Ymmärsin sinun tuolla tarkoittavan Al-Holin leiristä (nyt) tuotuja, koska asia on nyt taas ajankohtainen ja laajalti uutisoitu?
"Mahtaa tuntua aika turvattomalle pakolaisista, kun näkevät hiippailemassa täällä samoja mustakaapuja, joita pakoon ovat tulleet."
Yllä olevasta ymmärsin sinun tarkoittavan pakolaisilla sitä "porukkaa" joka "ensin sieltä pötki isisiä pakoon" ja siten "mustakaavuilla" isis-vaimoja.
"Odotellaan nyt vain niitä talipaaneja haettaviksi erityslennoilla."
Odota sinä, minä en odota.
Aloitus:
"Suomi kotiutti al-Holista viisihenkisen perheen, miksi kun on pakko,"Sehän oli kommentissani vain rinnastus siihen, kun nyt sitten ollaan hakemassa mahdollisia talipaaneja.
Huhhuhhh! Olet tainnut ottaa jo kolmekin aivojasi pehmentävää piikkiä.
- Anonyymi
Onhan se humaania hakea murhaajat turvaan oikeuden käsistä.
Niin, kun eihän ihmisiä saa laittaa "eri kasteihin". "Samat ihmisoikeudet kaikilla".
Täällä sitten jatkavat sitä samaa sotaansa niinkuin esim. serbit ja kroatit, turkkilaiset ja kurdit ...
"Välkommen välkommen hit vem du än är ..."
- Anonyymi
Varoittava esimerkki siitä, mitä tapahtuu kun poliitikkoja ei tapeta ajoissa.
al-Holista vielä kymmen kunta leiriläistä palauttamasta.
Kun ensimmäiset al-Holin kotiutetut parivuotta sitten olivat tulossa, persu lauma jahtasi kameroineen että saisivat kuvan Suomea uhkaavista muutamasta isis terrori puukottaja lapsista, Suomea uhkasi kaamea kohtalo silloin päätettiin hankkia nyt sovittu uudet hävittävät.- Anonyymi
Ei Suomeen tarvitse enää hävittäjiä hommata.
Kyllä ne viisi hävittäjää hallituksessa saavat sisällissodan aikaan touhuillaan.
- Anonyymi
Täällä länsimaissa tehdään se virhe, että kuvitellaan kaikkialla maailmassa ajatusmaailman olevan samanlainen. Näin ei todellakaan ole. Esim. Lähi-idän suunnalla ajatusmaailma ja kulttuuri poikkeaa todella paljon Euroopasta. Eikä se ajatusmaailma kuin taikaiskusta muutu, jos tulevat johonkin länsimaahan. Ei se edes välttämättä koskaan muut.
Tiettyjä ihmisryhmiä ei vain yksinkertaisesti pidä sekoittaa keskenään. Tämä on se kylmä totuus. Joku kenties pahoittaa mielensä tällaisesta, mutta sille ei voi mitään. Omenaa ei saa päärynäksi, vaikka miten valittaisi ja pahoittaisi mielensä.- Anonyymi
Olet inhottavan oikeassa ja sinänsä selvän asian olet ilmaissut todella ymmärrettävästi mutta tunteenomaisesti toiseen ajattelutapaan sitoutuneet kieltäytyvät näkemästä päivänselviä tosiasioita!
- Anonyymi
No jo on taas jutut, Anonyymi 12.12.2021 10:50
Suurin osa vähänkin kouluja käyneistä ihmisistä tietää maailmassa olevan erilaisia kulttuureita ja uskontoja.
"Tiettyjä ihmisryhmiä ei vain yksinkertaisesti pidä sekoittaa keskenään. Tämä on se kylmä totuus. Joku kenties pahoittaa mielensä tällaisesta, mutta sille ei voi mitään. Omenaa ei saa päärynäksi, vaikka miten valittaisi ja pahoittaisi mielensä."
Juu, kyllä minä nyt mieleni pahoitin ihan näin tyhmistä jutuista. Tuskinpa kukaan sinua ja sinun ryhmääsi(?) haluaa väkisin sekoittaa mihinkään toiseen ryhmään. Kuuluminen ryhmään yhteiskunta toki on toivottavaa, mutta ulkopuolellekin voi jättäytyä.
Eipä johtuisi mieleenikään valittaa että miksi tämä omena ei ole päärynä tai yrittää tehdä päärynästä omenaa! Pidän molemmista, sekä päärynöistä että omenoista, mutta kummissakaan en läheskään kaikista lajikkeista. Nytkin on tuossa hedelmähäkkyrässäni molempia, päärynälajike on minulle uusi tuttavuus, en ole vielä maistanut. Omenoissa pelasin varman päälle ja otin yhden suosikeistani. Tuohon hedelmähäkkyrääni olen kyllästynyt jo aikoja sitten, mutta silti minun on vaikea luopua siitä.
Bessie
Bessie - Anonyymi
"Tiettyjä ihmisryhmiä ei vain yksinkertaisesti pidä sekoittaa keskenään. Tämä on se kylmä totuus."
Tuohon voi sanoa vain aamen, oikeassa olet.
- Anonyymi
Ja aloituksesi ajatus on?
Jos toiset ovat ajamassa ahterinsa kantoon niin pitäisikö meidän kilpailla siitä ajammeko omamme kovempaa ja rosoisempaan kantoon?
Ylipäätään miksi kilpailisimme missään asiassa? Eikö olisi tärkeitä hoitaa asiamme siten kun on meidän kannaltamme parasta?
Tietysti on syytä noudattaa jonkin sortin sosiaalista hygieenisyyttä olematta kielteisessä mielessä silmätikkuina mutta olkaamme väkilukuumme suhteutettuna taka-alalla vähin äänin.
Tuosta perisynnistämme, kehujen kerjäämisestä, lienee vaikea päästä eroon?Ainakaan poliitikkojemme.- Anonyymi
Kun minä olin esi-Teini.
Jotain 12v.
Jouduin tekemisiin Kehujen kanssa.
Liimaillessani sota-ajan lentsikoitten rakennus-sarjoja ajattelin asiaa paljon.
Tulin tulokseen, joka minulla edelleenkin on.
Kehuminen on Luonnolta fiksu kehitelmä Kateellisuuteen.
Kateellisuus tavallaan pakottaa kateellisen kehittämään itseään paremmaksi.
Sillee kehutummaksi.
Minulla ei tosin ole koskaan ollut tarvetta olla kateellinen.
H. Anonyymi kirjoitti:
Kun minä olin esi-Teini.
Jotain 12v.
Jouduin tekemisiin Kehujen kanssa.
Liimaillessani sota-ajan lentsikoitten rakennus-sarjoja ajattelin asiaa paljon.
Tulin tulokseen, joka minulla edelleenkin on.
Kehuminen on Luonnolta fiksu kehitelmä Kateellisuuteen.
Kateellisuus tavallaan pakottaa kateellisen kehittämään itseään paremmaksi.
Sillee kehutummaksi.
Minulla ei tosin ole koskaan ollut tarvetta olla kateellinen.
H.Arghh!
Siis minä, minä, minä.
Minun kommenttini tämä.
H.
- Anonyymi
Angela Merkelin kolme suurinta virhettä..Etsippä mitä ovat!
"Anonyymi"
Laitanpa tästä sivusta kommenttiisi kommenttini.
-
Poliittinen toiminta on aina kuin naimattoman parin etsintää.
Pitää harkiten kertoa hyvistä omi-naisuuksistaan.
Pitää hyvin hartaasti tarkistella ehdokkaitten ajatus-maailmaa.
-
Ja niin.
Naimaton löytää omansa.
Ja se oma, tuntee tehneensä oikean valinnan.
Ja niin syntyy paljon eri-mielisyyksiä sekä eroja.
Olkaamme siis erityisen varovaisia Poliittisien kehumisessa.
-
Minua saa kehua, enhän ole Poliitikko.
H.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763103Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2341987- 671936
- 711634
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241008"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22929Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906