Olen ollut pari vuotta parisuhteessa miehen kanssa. Meillä on omat kodit ja aikuiset lapset. Välimatkaa 10 km. Näemme parikertaa viikossa minun elinympäristössäni ja minun asioiden parissa.
Suhde on sinänsä Ok, mutta minulle syntyy negatiivisia ajatuksia siitä ettei mies ole esitellyt minua yhdellekään
rakentajakaverilleen. Hän on erityisen läheinen vanhempiensa kanssa. Vaikuttaa sellaiselta, ettei napanuora ole vielä katkennut äidin kanssa. Samankaltainen kuvio on oman jälkeläisen kanssa. Ensimmäisen vuoden aikana sanoi että sitten näen vanhemmat kun Korona on ohi. Silloin vielä asian uskoinkin. En ole oikein saanut selvää onko miehellä liiemmin kavereita. Kaksi ainakin on nimeltä mainittu.
Homo rakennusliikkeessä
Anonyymi
1
51
Vastaukset
- Anonyymi
Kuuleppas jos minä olisin sinunkanssa "parisuhteessa" niin tuskin esittelisin sinulle työkavereitani...miksi yleensä niin pitäisi tehdä... työkaverit on työkavereita.
Naisen logiikalla sitä on varmaan vaikea tajuta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793