Itse kävin eilen, kun torstai-iltana tuli kaamea nuha. Kävin eilen aamulla omaolo.fi:ssä joka suositteli testiä. Menin testiin alkuillasta, torstaina päivällä minulla oli käynyt ikäisiäni vieraita joten pelkäsin että olin tartuttanut heitä, vaikka meillä kaikilla jo 2, osalla 3, rokotusta takana. Sain testin tuloksen puhelimeeni jo tänä aamuna, testi oli negatiivinen, joten ei huolta. Testiin pääsi nopeasti, testaus kävi kätevästi eikä tuntunut yhtään ilkeältä ja tulos tuli reilussa 12 tunnissa. Ei voi kuin kehua toimintaa!
Oletteko käyneet koronatestissä?
14
59
Vastaukset
Ja niin lapsemme taas ilahtuvat.
Aina vaan enemmän säästyy heille eläke-varoja.
Huutaen: Poistakaa kaikki rajoitukset!
Maailmamme pelastuu!
H.- Anonyymi
En ole käynyt,onko tuuria,vai varovaisuutta,en tiedä.
- Anonyymi
Minulla on flunssa ja nuori pariskunta on tulossa asentamaan laitettani. Laitoin viestin, että on flunssaa, mutta tulevat silti. Meinaan tuulettaa ennen heidän tuloaan ja laittaa maskin. Eivät kuulemma juo kahviakaan, piipahtavat vain juuri sen ajan mitä tarvitsee olla. Minulla oli kyllä lievästi köhää kerran ennenkin, meni ohi.
- Anonyymi
minä teen testin kotona jos nuhaa, 6 euroa maksaa testi, ja negatiivinen on ollu
- Anonyymi
Käyhän se noinkin jos haluaa testistä maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyhän se noinkin jos haluaa testistä maksaa.
Sosialidemokraatti ei maksa mistään mitään paitsi moninkertaisesti kaiken turhan testailum ja matuntuonnin veroissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosialidemokraatti ei maksa mistään mitään paitsi moninkertaisesti kaiken turhan testailum ja matuntuonnin veroissa
Ja joillakin kommentoijilla on pelkkiä pakkomielteitä. 21:55
Beng
En ole katsonut tarpeelliseksi tehdä yhtään koronatestiä vielä.
Miksi tekisin, sillä yksin asuessani voin eristäytyä, jos saan jotain oireita, kunnes ne menee ohi.- Anonyymi
Ei kai kukaan pelkästään itsensä takia testissä käy, kyllä siinä yleensä on varmaan huoli toisiin tartuttamisesta, kuten aloittajallakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kukaan pelkästään itsensä takia testissä käy, kyllä siinä yleensä on varmaan huoli toisiin tartuttamisesta, kuten aloittajallakin.
Aluksihan paljon testattiin, jotta saatiin tietoa tarttuvuudesta.
Eikö omakin terveys ole kyseessä ja ohessa tietenkin muiden.
Beng Anonyymi kirjoitti:
Siksipä en katsokaan tarpeelliseksi testata, koska oireilevana yksin asuvana eläkeläisenä en tartuttaisi tässä ketään.
Sen verran vastuuntuntoinen, että jos tietäisin altistuneenikaan, niin en lähtisi hönkimään ketään kohti. Mutta enhän minä pääministeri olekaan.
Mites se Sanna Marin muuten voi?
Ajattelin vain, kun hän niin pian altistumisensa jälkeen teki ne negatiiviset testit, kaksi peräkkäin. Liia pian, että ne olisi näyttäneet varmaksi oikein.
Meidän Moderaattien puoluejohtaja Ulf Kristersson altistui koronalle 8.12 ja jäi heti karanteeniin ilman oireita tähän asti. Vasta nyt sairastui ja todettiin koronapositiiviseksi.- Anonyymi
Meidän kaunis Sanna on ihan eri juttu kuin teitin Uffe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän kaunis Sanna on ihan eri juttu kuin teitin Uffe.
Niin onkin.
Uffe ei mene altistuneena kapakkaan juhlimaan ja riskeeraamaan kanssaihmisiään.
Ja Uffella on aina virkapuhelin mukana, koska ei liiku epärehellisessä seurassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1162147- 1251662
Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...821180Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara931003Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta60882- 21811
Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit46779- 47744
Pienimies pääsi kunnanjohtajaksi
Se oli suuri voitto meille kaikille, nyt saa Yli-torniolaiset maistaa miten kuntaa johdetaan.19744Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk30706