Itse kävin eilen, kun torstai-iltana tuli kaamea nuha. Kävin eilen aamulla omaolo.fi:ssä joka suositteli testiä. Menin testiin alkuillasta, torstaina päivällä minulla oli käynyt ikäisiäni vieraita joten pelkäsin että olin tartuttanut heitä, vaikka meillä kaikilla jo 2, osalla 3, rokotusta takana. Sain testin tuloksen puhelimeeni jo tänä aamuna, testi oli negatiivinen, joten ei huolta. Testiin pääsi nopeasti, testaus kävi kätevästi eikä tuntunut yhtään ilkeältä ja tulos tuli reilussa 12 tunnissa. Ei voi kuin kehua toimintaa!
Oletteko käyneet koronatestissä?
14
67
Vastaukset
Ja niin lapsemme taas ilahtuvat.
Aina vaan enemmän säästyy heille eläke-varoja.
Huutaen: Poistakaa kaikki rajoitukset!
Maailmamme pelastuu!
H.- Anonyymi
En ole käynyt,onko tuuria,vai varovaisuutta,en tiedä.
- Anonyymi
Minulla on flunssa ja nuori pariskunta on tulossa asentamaan laitettani. Laitoin viestin, että on flunssaa, mutta tulevat silti. Meinaan tuulettaa ennen heidän tuloaan ja laittaa maskin. Eivät kuulemma juo kahviakaan, piipahtavat vain juuri sen ajan mitä tarvitsee olla. Minulla oli kyllä lievästi köhää kerran ennenkin, meni ohi.
- Anonyymi
minä teen testin kotona jos nuhaa, 6 euroa maksaa testi, ja negatiivinen on ollu
- Anonyymi
Käyhän se noinkin jos haluaa testistä maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyhän se noinkin jos haluaa testistä maksaa.
Sosialidemokraatti ei maksa mistään mitään paitsi moninkertaisesti kaiken turhan testailum ja matuntuonnin veroissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosialidemokraatti ei maksa mistään mitään paitsi moninkertaisesti kaiken turhan testailum ja matuntuonnin veroissa
Ja joillakin kommentoijilla on pelkkiä pakkomielteitä. 21:55
Beng
En ole katsonut tarpeelliseksi tehdä yhtään koronatestiä vielä.
Miksi tekisin, sillä yksin asuessani voin eristäytyä, jos saan jotain oireita, kunnes ne menee ohi.- Anonyymi
Ei kai kukaan pelkästään itsensä takia testissä käy, kyllä siinä yleensä on varmaan huoli toisiin tartuttamisesta, kuten aloittajallakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kukaan pelkästään itsensä takia testissä käy, kyllä siinä yleensä on varmaan huoli toisiin tartuttamisesta, kuten aloittajallakin.
Aluksihan paljon testattiin, jotta saatiin tietoa tarttuvuudesta.
Eikö omakin terveys ole kyseessä ja ohessa tietenkin muiden.
Beng Anonyymi kirjoitti:
Siksipä en katsokaan tarpeelliseksi testata, koska oireilevana yksin asuvana eläkeläisenä en tartuttaisi tässä ketään.
Sen verran vastuuntuntoinen, että jos tietäisin altistuneenikaan, niin en lähtisi hönkimään ketään kohti. Mutta enhän minä pääministeri olekaan.
Mites se Sanna Marin muuten voi?
Ajattelin vain, kun hän niin pian altistumisensa jälkeen teki ne negatiiviset testit, kaksi peräkkäin. Liia pian, että ne olisi näyttäneet varmaksi oikein.
Meidän Moderaattien puoluejohtaja Ulf Kristersson altistui koronalle 8.12 ja jäi heti karanteeniin ilman oireita tähän asti. Vasta nyt sairastui ja todettiin koronapositiiviseksi.- Anonyymi
Meidän kaunis Sanna on ihan eri juttu kuin teitin Uffe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän kaunis Sanna on ihan eri juttu kuin teitin Uffe.
Niin onkin.
Uffe ei mene altistuneena kapakkaan juhlimaan ja riskeeraamaan kanssaihmisiään.
Ja Uffella on aina virkapuhelin mukana, koska ei liiku epärehellisessä seurassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763103Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2341987- 671936
- 711634
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241008"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22929Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906