Minä en kehtaisi kenellekään edes kertoa kirjoittavani tänne, en kenellekään, nämä asiat on syytä jättää tänne, jos joku neiti kokee loukkaantuneensa se on hänen ongelmansa.
Yhtäänkö nyt ei hävetä mitä on tullut täältä thaimaasta kirjoiteltua
21
74
Vastaukset
- Anonyymi
Ai kuten eräs lentävä kapteenimajuri vuodesta toiseen.
Sinä voisit ottaa seuraavan askeleen vaikka rekisteröimällä itsellesi sinisen, niin tuo puskahuutelusi ei olisi ainaista anonyymiä.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Sinä voisit ottaa seuraavan askeleen vaikka rekisteröimällä itsellesi sinisen, niin tuo puskahuutelusi ei olisi ainaista anonyymiä.
Miten se vaikuttaisi sinun elämääsi täällä suomi24 palstalla?
Anonyymi kirjoitti:
Miten se vaikuttaisi sinun elämääsi täällä suomi24 palstalla?
No sen verran se vaikuttaisi minun elämääni tällä palstalla, että anonyymi-idiotismit saisivat ns. "Kasvot" ja silloin elämä tällä palstalla olisi miellyttävämpää kun ei sanaa tarvitsisi vaihtaa internetidiootin kanssa joka oireilee nykyiseen tapaan.
Toisaalta silloin myös selviäisi hieman tuota sinun elämääsi jonka pääasiallinen asiasisältö on kommentoida muiden elämää.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
No sen verran se vaikuttaisi minun elämääni tällä palstalla, että anonyymi-idiotismit saisivat ns. "Kasvot" ja silloin elämä tällä palstalla olisi miellyttävämpää kun ei sanaa tarvitsisi vaihtaa internetidiootin kanssa joka oireilee nykyiseen tapaan.
Toisaalta silloin myös selviäisi hieman tuota sinun elämääsi jonka pääasiallinen asiasisältö on kommentoida muiden elämää.Missä sinun kasvot?
Anonyymi kirjoitti:
Missä sinun kasvot?
Pääkalloni etupuolella.
Etkö löydä riitakumppania vaikka naapuristasi internetin sijaan, kun exäsi kään ei kovin kauaa ole sinua katsellut?- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
No sen verran se vaikuttaisi minun elämääni tällä palstalla, että anonyymi-idiotismit saisivat ns. "Kasvot" ja silloin elämä tällä palstalla olisi miellyttävämpää kun ei sanaa tarvitsisi vaihtaa internetidiootin kanssa joka oireilee nykyiseen tapaan.
Toisaalta silloin myös selviäisi hieman tuota sinun elämääsi jonka pääasiallinen asiasisältö on kommentoida muiden elämää.Kehoitan sinua hakeutumaan hoitoon jos et koe olevasi internetidiootti.
- Anonyymi
Ai se pallomahainen resuperse?
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Sinä voisit ottaa seuraavan askeleen vaikka rekisteröimällä itsellesi sinisen, niin tuo puskahuutelusi ei olisi ainaista anonyymiä.
Asut sä senssu ihan aikuisten oikeesti Hua Hinissä?
- Anonyymi
Tarkoittanet kenraaliluutnantti t.j. a. heikkilää, häähä ratsasteli hevosil
- Anonyymi
Saivat vain mitä tilasivat... Korkojen kanssa.
- Anonyymi
Ota kusiryyppy niin se helpottaa oloasi.
- Anonyymi
Ehkä tunne iskee kerralla https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008471136.html
- Anonyymi
Pojat alkaa tulee kaapista ulos - avautuvat klupin sivuilla seksistään ladyboy kanssa ja nauttivat siitä.
Kait ne käy myös tukcomin takana vähän katsomassa poikiakin, eivät vielä ole niin avarakatseista, että siitä kirjoittaisivat.
Tänne soi jumelle ei niitä mielellään miesten saunaan haluta, tiedetään kyllä mitä tulevat katsomaan. - Anonyymi
Minulla törpöllä on äärimmäisiä viettejä runsaasti. Suurin viettini on vittuilla jokaiselle asialliselle kirjoittajalle nyt ja ainiaasti. Aamen.
palstahäirikkö - Anonyymi
Minä ainakin oisin heti pattajalla ja leidareissa jos ois rahaa😍
- Anonyymi
Hanki ensin elämä ja sitte rahat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki ensin elämä ja sitte rahat.
Tervetuloa lämpimästi Sametin pehmeille rannoille neljännen rokotuksen saaneet, syksyllä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483