Minä en kehtaisi kenellekään edes kertoa kirjoittavani tänne, en kenellekään, nämä asiat on syytä jättää tänne, jos joku neiti kokee loukkaantuneensa se on hänen ongelmansa.
Yhtäänkö nyt ei hävetä mitä on tullut täältä thaimaasta kirjoiteltua
21
54
Vastaukset
- Anonyymi
Ai kuten eräs lentävä kapteenimajuri vuodesta toiseen.
Sinä voisit ottaa seuraavan askeleen vaikka rekisteröimällä itsellesi sinisen, niin tuo puskahuutelusi ei olisi ainaista anonyymiä.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Sinä voisit ottaa seuraavan askeleen vaikka rekisteröimällä itsellesi sinisen, niin tuo puskahuutelusi ei olisi ainaista anonyymiä.
Miten se vaikuttaisi sinun elämääsi täällä suomi24 palstalla?
Anonyymi kirjoitti:
Miten se vaikuttaisi sinun elämääsi täällä suomi24 palstalla?
No sen verran se vaikuttaisi minun elämääni tällä palstalla, että anonyymi-idiotismit saisivat ns. "Kasvot" ja silloin elämä tällä palstalla olisi miellyttävämpää kun ei sanaa tarvitsisi vaihtaa internetidiootin kanssa joka oireilee nykyiseen tapaan.
Toisaalta silloin myös selviäisi hieman tuota sinun elämääsi jonka pääasiallinen asiasisältö on kommentoida muiden elämää.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
No sen verran se vaikuttaisi minun elämääni tällä palstalla, että anonyymi-idiotismit saisivat ns. "Kasvot" ja silloin elämä tällä palstalla olisi miellyttävämpää kun ei sanaa tarvitsisi vaihtaa internetidiootin kanssa joka oireilee nykyiseen tapaan.
Toisaalta silloin myös selviäisi hieman tuota sinun elämääsi jonka pääasiallinen asiasisältö on kommentoida muiden elämää.Missä sinun kasvot?
Anonyymi kirjoitti:
Missä sinun kasvot?
Pääkalloni etupuolella.
Etkö löydä riitakumppania vaikka naapuristasi internetin sijaan, kun exäsi kään ei kovin kauaa ole sinua katsellut?- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Toisaalta silloin myös selviäisi hieman tuota sinun elämääsi jonka pääasiallinen asiasisältö on kommentoida muiden elämää.Kehoitan sinua hakeutumaan hoitoon jos et koe olevasi internetidiootti.
- Anonyymi
Ai se pallomahainen resuperse?
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Asut sä senssu ihan aikuisten oikeesti Hua Hinissä?
- Anonyymi
Tarkoittanet kenraaliluutnantti t.j. a. heikkilää, häähä ratsasteli hevosil
- Anonyymi
Saivat vain mitä tilasivat... Korkojen kanssa.
- Anonyymi
Ota kusiryyppy niin se helpottaa oloasi.
- Anonyymi
Ehkä tunne iskee kerralla https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008471136.html
- Anonyymi
Pojat alkaa tulee kaapista ulos - avautuvat klupin sivuilla seksistään ladyboy kanssa ja nauttivat siitä.
Kait ne käy myös tukcomin takana vähän katsomassa poikiakin, eivät vielä ole niin avarakatseista, että siitä kirjoittaisivat.
Tänne soi jumelle ei niitä mielellään miesten saunaan haluta, tiedetään kyllä mitä tulevat katsomaan. - Anonyymi
Minulla törpöllä on äärimmäisiä viettejä runsaasti. Suurin viettini on vittuilla jokaiselle asialliselle kirjoittajalle nyt ja ainiaasti. Aamen.
palstahäirikkö - Anonyymi
Minä ainakin oisin heti pattajalla ja leidareissa jos ois rahaa😍
- Anonyymi
Hanki ensin elämä ja sitte rahat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki ensin elämä ja sitte rahat.
Tervetuloa lämpimästi Sametin pehmeille rannoille neljännen rokotuksen saaneet, syksyllä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562748
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262450Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352210
- 631895
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2471730- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311212