Yhtäänkö nyt ei hävetä mitä on tullut täältä thaimaasta kirjoiteltua

Anonyymi

Minä en kehtaisi kenellekään edes kertoa kirjoittavani tänne, en kenellekään, nämä asiat on syytä jättää tänne, jos joku neiti kokee loukkaantuneensa se on hänen ongelmansa.

21

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai kuten eräs lentävä kapteenimajuri vuodesta toiseen.

      • Sinä voisit ottaa seuraavan askeleen vaikka rekisteröimällä itsellesi sinisen, niin tuo puskahuutelusi ei olisi ainaista anonyymiä.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Sinä voisit ottaa seuraavan askeleen vaikka rekisteröimällä itsellesi sinisen, niin tuo puskahuutelusi ei olisi ainaista anonyymiä.

        Miten se vaikuttaisi sinun elämääsi täällä suomi24 palstalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten se vaikuttaisi sinun elämääsi täällä suomi24 palstalla?

        No sen verran se vaikuttaisi minun elämääni tällä palstalla, että anonyymi-idiotismit saisivat ns. "Kasvot" ja silloin elämä tällä palstalla olisi miellyttävämpää kun ei sanaa tarvitsisi vaihtaa internetidiootin kanssa joka oireilee nykyiseen tapaan.
        Toisaalta silloin myös selviäisi hieman tuota sinun elämääsi jonka pääasiallinen asiasisältö on kommentoida muiden elämää.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        No sen verran se vaikuttaisi minun elämääni tällä palstalla, että anonyymi-idiotismit saisivat ns. "Kasvot" ja silloin elämä tällä palstalla olisi miellyttävämpää kun ei sanaa tarvitsisi vaihtaa internetidiootin kanssa joka oireilee nykyiseen tapaan.
        Toisaalta silloin myös selviäisi hieman tuota sinun elämääsi jonka pääasiallinen asiasisältö on kommentoida muiden elämää.

        Missä sinun kasvot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä sinun kasvot?

        Pääkalloni etupuolella.

        Etkö löydä riitakumppania vaikka naapuristasi internetin sijaan, kun exäsi kään ei kovin kauaa ole sinua katsellut?


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        No sen verran se vaikuttaisi minun elämääni tällä palstalla, että anonyymi-idiotismit saisivat ns. "Kasvot" ja silloin elämä tällä palstalla olisi miellyttävämpää kun ei sanaa tarvitsisi vaihtaa internetidiootin kanssa joka oireilee nykyiseen tapaan.
        Toisaalta silloin myös selviäisi hieman tuota sinun elämääsi jonka pääasiallinen asiasisältö on kommentoida muiden elämää.

        Kehoitan sinua hakeutumaan hoitoon jos et koe olevasi internetidiootti.


      • Anonyymi

        Ai se pallomahainen resuperse?


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Sinä voisit ottaa seuraavan askeleen vaikka rekisteröimällä itsellesi sinisen, niin tuo puskahuutelusi ei olisi ainaista anonyymiä.

        Asut sä senssu ihan aikuisten oikeesti Hua Hinissä?


      • Anonyymi

        Tarkoittanet kenraaliluutnantti t.j. a. heikkilää, häähä ratsasteli hevosil


    • Anonyymi

      Saivat vain mitä tilasivat... Korkojen kanssa.

    • Anonyymi

      Ota kusiryyppy niin se helpottaa oloasi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pojat alkaa tulee kaapista ulos - avautuvat klupin sivuilla seksistään ladyboy kanssa ja nauttivat siitä.

      Kait ne käy myös tukcomin takana vähän katsomassa poikiakin, eivät vielä ole niin avarakatseista, että siitä kirjoittaisivat.

      Tänne soi jumelle ei niitä mielellään miesten saunaan haluta, tiedetään kyllä mitä tulevat katsomaan.

    • Anonyymi

      Minulla törpöllä on äärimmäisiä viettejä runsaasti. Suurin viettini on vittuilla jokaiselle asialliselle kirjoittajalle nyt ja ainiaasti. Aamen.

      palstahäirikkö

    • Anonyymi

      Minä ainakin oisin heti pattajalla ja leidareissa jos ois rahaa😍

      • Anonyymi

        Hanki ensin elämä ja sitte rahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki ensin elämä ja sitte rahat.

        Tervetuloa lämpimästi Sametin pehmeille rannoille neljännen rokotuksen saaneet, syksyllä.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe