YLE:
Koululaisille pikatestit, maskipakko ja joululomalle jo ensi viikolla – Tanska, Viro ja muut maat estävät lasten tartuntoja järeämmin kuin Suomi.
Belgia aikaistaa joululomaa, Ranska määräsi yli 6-vuotiaille taas maskipakon ja Italia harkitsee lisätoimia lasten keskuudessa leviävän koronan vuoksi.
Suomessa uusia tartuntoja todetaan eniten tällä hetkellä alle 9-vuotiaiden ikäryhmässä. Yle 12.12
1
104
Vastaukset
- Anonyymi
Virusmuunnos leviää, uusi ennätys – nyt 2225 tartuntaa !!!
Omikronmuunnoksen arvioidaan yleistyvän nopeaan tahtiin Helsingin seudulla.
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL on vahvistanut 2 225 uutta koronavirustartuntaa eli enemmän kuin kertaakaan yksittäisenä päivänä pandemian aikana. Mukana on poikkeuksellisesti myös keskiviikkoaamun tapauksia, joten torstain luku on vastaavasti pienempi.
Uusia infektioita on todettu viimeisten kahden viikon aikana 21 150 kappaletta eli 9 368 enemmän kuin edeltävien 14 vuorokauden aikana.
Sairaalahoidossa on 314 koronapotilasta, joista 46 on tehohoidossa.
Omikronmuunnoksen arvioidaan leviävän tällä hetkellä räjähdysmäisesti pääkaupunkiseudulla. Helsingin Sanomien mukaan omikrontapauksia ja -epäilyjä oli viime viikolla 6–7 prosenttia, mutta tällä viikolla jo 25 prosenttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046