Hei haluaisin tulla pariskunnan naisen /nais parin / miehen /mies parin oikein kunnollaan nussitiuksi ja seksuaalisesti hyväksi käytetyksi olen todella tottelevainen ja hyvä käyötöksinen huumorintajuinen seksiä rakastava ja
Erittäin utelias kokeilun haluinen ja seksin suhteen kaikki Ruokanen ja erittäin vapaamielinen ja avarakatseinen
Haluan tulla nussitiuksi ja seksuaalisesti hyväksi käytetyksi
17
1779
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet nainen, niin voisin olla kiinnostunut käyttämään sua.
M39- Anonyymi
Pikkulillukka kirjoitti:
Voisit käyttää mua 😉 naispuolinen 22v
Missä olisit 22v nainen?
- Anonyymi
Pikkulillukka kirjoitti:
Voisit käyttää mua 😉 naispuolinen 22v
Itse asun satakunnassa
Nainen?
- Anonyymi
Tottakai aloittaja on nainen!!Eihän kukaan umpihomo tuollaista haaveile!
Suostuin kerran sidotuksi. Porukka sai nussia ja tehdä mitä halusivat.
Aika hämmentävä kokemus. Täysin kykenemätön näkemään tai kuulemaan kuka, ketkä tai mikä tekee. Voi ainoastaan aistia oman kehon tuntemukset.- Anonyymi
Oi kerro lisää kokemuksestasi 😍 haluaisin itsekin kokea N22
- Anonyymi
Uh-huh... olet sinä Godiva vaan erittäinen kiimainen ja pervo Nainen... ;) Ilmeisesti tuolla kertaa ei kuitenkaan ollut koiraa mukana vai oliko? ;-)
t: Pervo-mies
Minäkin haluaisin alistua jonkun käytettäväksi mieluummin miespuolisen henkilön/henkilöiden toimesta. Onko keski-suomessa ketään? T: N22
- Anonyymi
Missä olet n 22v
- Anonyymi
Keski suomesta löytys 22v mies
- Anonyymi
Pirkanmaalla sinulle käyttöä!!
- Anonyymi
Toimiiko tuo postisi?
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://818600.com/H/2rB8 👈
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4203488Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944533085- 1271732
- 611678
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1041459- 611068
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261052En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321002Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39955Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi127912