Peruskoulussa olin aina 9-10 oppilas lähes jokaisessa lukuaineessa, tein kaikki tarvittavat tehtävät, en joutunut tekemään ylimääräistä työtä kokeisiin lukemisen kanssa ja sain silti hyviä tuloksia. En koskaan lintsannut.
Nyt lukion kolmantena vuonna olen jäänyt lintsaamisen kierteeseen, en saa tehtäviä tehtyä ja kouluun meneminen (etenkin aamutunneille) tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta. Minusta tuntuu että kaikilla kavereillani (myös niillä jotka peruskoulussa saivat huonompia tuloksia kuin minä) menee paljon paremmin eivätkä he vaikuta edes uupuneilta.
Arvosanani ovat pitkää matematiikkaa lukuun ottamatta pääasiassa seiskaa ja kasia, mutten ihmettelisi jos ne tällä tahdilla putoaisivat nopeasti. En tiedä miten selviän kirjoituksista kunnialla (käyn siis neljään vuoteen)
Onko kellään samaa ongelmaa ja mitä hittoa minun pitäisi tehdä?
Lintsaaminen lukiosta
Anonyymi
0
330
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055553- 835037
- 1394426
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492823
- 522759
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102344Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561956