Miten te käytätte elarit? Itse ostin osamaksulla uuden auton.
Varma tili lyhennysten loppuun.
Elarien käytöstä
10
816
Vastaukset
- Anonyymi
Minä hankin itselleni 7 litran silikonit.
- Anonyymi
Ihanaa- lähetä kuvaa.., oletko "yksinhuoltaja"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa- lähetä kuvaa.., oletko "yksinhuoltaja"?
Olen ja siis kuka haluaa nähdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ja siis kuka haluaa nähdä?
Lapsen etu on yhteisuolto, vuoroasuminen- ei elatusta ja elatustukea.
- Anonyymi
Uuden äidin roolissa kun me oltiin miehen kanssa maksumiehiä ja ollaan yhö, ei makset kun tarkka euromäärä ettei exänsä pysty niitä tuhalaan itseensä. Tarkkailemme hänen ostoksiaan ja jos huomaamme että ostelee liian kalliita tavaroita, niin vaadimme selityksen. Jos ekko osta itselleen toppavaatteita tai kenikä tai käy ravintoloissa syömässä, niin tilille joutuu mulle.
Meillä on rahasta elareien vuoksi tiukkaa, joten on kumma että rahat menee muualle kuin miehen omaan perhesseen. Ei ole kiva et me syödään korppuja ja exä eukko syö yksin ravintolassa tai pukeutuu kalliisiin vaatteisiin.
Elarit on tarkotettu lapsille, ei eukon käyttööön.
Menkööt töihin ja tienatkoot lasten rahat ihan itse. me ei tuhlata koskaan vaan exä eukkonsa tuhlaa kumma akka.
Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344536Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752954- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451757- 781419
- 211331
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831232PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69918
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884