Miten te käytätte elarit? Itse ostin osamaksulla uuden auton.
Varma tili lyhennysten loppuun.
Elarien käytöstä
10
841
Vastaukset
- Anonyymi
Minä hankin itselleni 7 litran silikonit.
- Anonyymi
Ihanaa- lähetä kuvaa.., oletko "yksinhuoltaja"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa- lähetä kuvaa.., oletko "yksinhuoltaja"?
Olen ja siis kuka haluaa nähdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ja siis kuka haluaa nähdä?
Lapsen etu on yhteisuolto, vuoroasuminen- ei elatusta ja elatustukea.
- Anonyymi
Uuden äidin roolissa kun me oltiin miehen kanssa maksumiehiä ja ollaan yhö, ei makset kun tarkka euromäärä ettei exänsä pysty niitä tuhalaan itseensä. Tarkkailemme hänen ostoksiaan ja jos huomaamme että ostelee liian kalliita tavaroita, niin vaadimme selityksen. Jos ekko osta itselleen toppavaatteita tai kenikä tai käy ravintoloissa syömässä, niin tilille joutuu mulle.
Meillä on rahasta elareien vuoksi tiukkaa, joten on kumma että rahat menee muualle kuin miehen omaan perhesseen. Ei ole kiva et me syödään korppuja ja exä eukko syö yksin ravintolassa tai pukeutuu kalliisiin vaatteisiin.
Elarit on tarkotettu lapsille, ei eukon käyttööön.
Menkööt töihin ja tienatkoot lasten rahat ihan itse. me ei tuhlata koskaan vaan exä eukkonsa tuhlaa kumma akka.
Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi124023Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2393840Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622354Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt411783Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi691666- 1051397
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva111281Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont11268Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221265Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa511104