oon nyt harrastanu tanssii kohta 6 vuotta enkä haluis lopettaa, mut sielt paikasta mis harrastan ei oo oikee sopivii tuntei. ne lajit mitä haluun on sillon ku oon äitillä, enkä äitin luota pääse järkevästi sinne, eikä äitil ja iskäl olemist voi kauheest muokata. katoin myös mun edellisen paikan ryhmät mut siel ei ollu mun iälle ja tasolle sopivaa. ja mietin et onks mitää järkee ees käydä ku en aina jaksa mennä mielenterveyden takii, esim nyt syksyl jäi puolet kerroist välii ja siks joudun skippaa esityksen. en kuitenkaan haluis lopettaa, koska tanssi on mulle kaikki kaikes, mutten haluis vaihtaa pois discosta. pelkkä ajatus siit et joutuisin lopettaa saa mut itkee, mut jos en löydä ryhmää joudun. nii mitä teen?
harrastuksen lopettaminen?
Anonyymi
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736