Siis eihän tässä ole mitään järkeä:
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/espoo/16366982?utm_source=is.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=etusivu&utm_campaign=tf-otas
Tuollaisesta mörskästä pyydetään vajaa 700Ke...huhhuh. Kyllä on sairaita nuo PK-seudun hinnat. Millä rahalla porukat tuollaisen ostaa ja joko ostaakin, niin ei taida ihan järissään ollaa. Ihan sama, vaikka on missä Tapiolassa, niin ei se nyt voi hintaan tuollaiseksi nostaa. Sadan neliön vanha mörskä...hinnassa on ainakin puolet liikaa.
Itsellä 200m2 2000-luvulla rakennettu kämppä pienemmässä kaupungissa, jossa varustelutaso ja materiaalit aivan toista luokkaa, tontti 1700m2, piha on kuin puutarhalehdistä verrattuna tuohon. Hinta 300Ke. No elämä on valintoja, mutta tuo on ehkä yksi naurettavimmista hintapyynnöistä mitä olen vähään aikaan nähnyt.
Aivan naurettavia nämä PK-seudun hinnat!
4
213
Vastaukset 4
- Anonyymi
Sentään oma tontti! Käpylästä saat vastaavan diilin mutta vuokratontilla. Siihen nähden tämä on edullinen valinta hyvä vastinen rahoille!
- Anonyymi
On jokaisen ihmisen unelma saada mahdollisimman pieni ja mahdollisimman kallis luukku jostain kivitalojen keskeltä. Mitä enemmän on maksanut muutamasta neliöstä sitä enemmän luukku tuntuu arvoasunnolta.
Onhan sekin unelma että vastapäisen talon ikkunasta näkyy mitä naapuri touhuaa. - Anonyymi
Ihme ettei alueen rauhattomuus ja matujen terrorisointi ole vaikuttanut kiinteistöjen hintoihin ,tai ei ole vielä kerennyt. En muuttaisi pääkaupunki seudulle,vaikka saisi huoneiston ilmaiseksi. Eihän siellä yksin kannata liikkua ei päivällä eikä oikein milloinkaan kuulemma. Näin paikalliset ovat kertoneet.Kunhan ihmiset huomaavat minkäänlainen villilänsi se on,niin niitä niin sanottuja vanhoja mörskiä saa ilmaiseksi.
- Anonyymi
Hinnat ovat oikeasti aivan naurettavia.
Pitäsi olla moninkertaiset että olisi järkeä ostaa.
Nykyisillä hinnoilla ei ole järkeä ostaa asuntoa koska ei ole oikea arvoasunto.
Itse odotan voimakasta hintojen nousua jotta kämpät alkaa kiinnostamaan.
Nykyiset, puoli-ilmaiset kämpät ei saa mitään mielenkiintoa syttymään.
Toivtaan että markkinat nostavat asuntojen hinnat niille kuuluvalle tasolle ja pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa791877Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341202Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134954Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200879- 85723
- 65710
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210674- 67637
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 64574
- 35571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32548- 55517
- 36514
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12408- 82408