Voisinko mennä ruotsinkieliseen lukioon, vaikka en osaa ruotsia, kuin perusasiat, eli en kovin hyvin? Kiinnostaisi oppia ruotsia lisää. Pärjäisinkö siellä?
Ruotsinkieliseen lukioon vaikka en osaa ruotsia parhaiten
Anonyymi
2
135
Vastaukset
- Anonyymi
Voi tulla vaikeaa ruotsinkielisessä lukiossa. Mutta malta vähän ja panosta lujasti lukion ruotsin opintoihin, ota A-ruotsi, jos suinkin mahdollista. Menet lukion jälkeen ruotsinkieliseen armeijaan. Ja sitten Åbo Akademihin. Saat varmasti kelpo osaamisen.
- Anonyymi
Paljon muitakin ruotsinkielisiä oppilaitoksia on kuin Åbo Akademi. Kaikissa on oikeus opiskella äidinkielestä riippumatta. Moni suomenkielinen tekeekin niin ja saa kaupanpäällisiksi kelpo ruotsin taidon.
Hyppy ruotsinkieliseen lukioon kovin vaatimattomalla ruotsin osaamisella voi olla liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315