Miks tyttö ei halua seksiä?

Anonyymi

Oon 16v poika ja vuoden seurustelu unelmieni tytön kanssa josta oon haaveillut kakkosluokalt asti ja viikko sitten hän soitti mulle ja käski tulla hänen luokseen kun kämppä tyhjänä. Käski myös ostaa kortsuja :D

Menin sit hänen kämpälleen ja normi leffa katselun ym jälkeen mentiin hänen huoneeseen ja pikkuhiljaa vaatteet alkoi lähteä kummankin päältä, tyttö veteli mun esaria vielä löysässä pipprlissä edes takas vielä yhtä innokkaan oloisena kuin minäkin ja otti hetkeks suuhunsakin mut sit ku tuli kunnon stondis nii hän meni jotenki epävarman oloisekseseksi ja vaikutti vaivaantuneelta😒 lopulta hän vain heitti peiton kyrpäni päälle ja alkoi pahoitellen pukea pois ottamiaan vaatteitaan päälle :( loppu yö meni aika ikävissä tunnelmissa eikä kumpikaan tainnut saada unta muttei kyl mitään puhuttukaan. Aamul yritin esittää mahd iloista ja heitin väkisin jotain normi läppää ja pyrin valittaa siltä et tää ei vaikuttanut muhun ja samaa hänkin yritti, mutta kyl se ainakin mua vaivaa. Kysyin yhelt toiselta tytöltä mp:tä puhuen et tää tapahtu kaverille nii hän sano että ehkä se tyttö ei oo oikeesti ihastunut tai tosissaan :(

12

1080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä vedätys, mitähän seuraavaksi ?

      • Anonyymi

        Ei palstalla pidä olla liian luottavainen aloitusten luotettavuuteen, mutta toi että 95% kommentoidaan et on provo nii se on jo liioittelua.


    • Anonyymi

      Ja aloittajalle voin sanoa että joillekin se seksi vain on aika stressaavaa varsinkin eka kerta.

    • Anonyymi

      Mietippäs itse kuinka kivaa se on saada omaan reikääsi jonkun elin. Se ei todellakaan ole tytöille yhtä kivaa kuin mitä pojille. Ja en tajua, että on joku romatisoitu idea, että seksi on aina kivaa ja helppoa ja ihan paras juttu. Seksi on enimmäkseen oikeasti ahdistavaa, kipeää ja ällöttävää, varsinkin mitä nuorempi on.
      Ja vaikuttaa siltä myös, että tyttö joutui tekemään kaiken työn.
      Mitä sinä teit, että hänellä oli kivaa tai mukavaa? Kaikki oli vain SINUN elimestä ja nautinnosta kiinni.
      Ilmankos täällä epäillään, että on provo, koska usein tänne tulee pen.is fantasioita eikä mitään muuta ja tämäkin taas kuulostaa sellaiselta.

      • Anonyymi

        Harvemmin penis fantasioissa mainitaan se sana vain kaksi kertaa ja usein (lähes aina) niissä listataan kaikki mitat, pituudet ym koska kirjoittaja on
        kirjoittanut aivan onnesta soikeena sitä fantasiaa eikä oo onnistunut lopettamaan.

        Kuulostaa aika asialliselta aloitukselta :)

        Hei! Älä anna tuon lannistaa. Jos sun ja sen tytön välillä on tunteita (kuten sanoit et unelmiesi tyttö) niin anna asian nyt olla ja odota :) jos taas ei ole kunnon tunteita nii uutta matoa koukkuun sit


    • Anonyymi

      Kokeileppa poju ens kerralla tehä tällein. Älä anna sen koskea sun kulliin ollenkaan vaan tee sen olo mukavaksi.... hierot niskaa ja selkää, pussailet, silität ja ett ota sen pikkareita pois.... jos se on koskemassa kulliin, niin estät ja sanot että sä haluut että sille tulee hyvä fiilis ja kun se nappaa itse omat pikkarit pois jalasta niin silti jatkat vaan tollein miten neuvoin...keksi kaikkee mutta vaikka sulla seisois kuinka kovaa ja tuntuu että kohta lentää jo itellä, niin älä vaan anna periksi. Ja huumoria mukaan. Ei se niin vakavaa ole. Uskon että tuossa tilanteessa on vaan liikaa jännitystä ja jännitystä yms...

      eikä kirjoitus ole provo, kun tuollein on käynyt itsellenikin...

    • Anonyymi

      Ei tuohon varmaan mitään syytä oo jos ei paneta tyttöä.Onhan tuokin hyvä alku jos oli eka kerta.

    • Anonyymi

      Hän ei ehkä ollutkaan vielä valmis ja sen pitäis aina olla okei. Sun kuitenkin kannattais puhua varovasti tapahtuneesta, eikä sivuuttaa sitä, koska se varmasti vaivaa teitä molempia. Jos hän ei susta pitäisi niin ei olis sun kanssa yhdessä (jos ihan fiksu on) :-)

    • Anonyymi

      Jos se haluaa seksiä vasta avioliitossa🤔

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe