Miks tyttö ei halua seksiä?

Anonyymi

Oon 16v poika ja vuoden seurustelu unelmieni tytön kanssa josta oon haaveillut kakkosluokalt asti ja viikko sitten hän soitti mulle ja käski tulla hänen luokseen kun kämppä tyhjänä. Käski myös ostaa kortsuja :D

Menin sit hänen kämpälleen ja normi leffa katselun ym jälkeen mentiin hänen huoneeseen ja pikkuhiljaa vaatteet alkoi lähteä kummankin päältä, tyttö veteli mun esaria vielä löysässä pipprlissä edes takas vielä yhtä innokkaan oloisena kuin minäkin ja otti hetkeks suuhunsakin mut sit ku tuli kunnon stondis nii hän meni jotenki epävarman oloisekseseksi ja vaikutti vaivaantuneelta😒 lopulta hän vain heitti peiton kyrpäni päälle ja alkoi pahoitellen pukea pois ottamiaan vaatteitaan päälle :( loppu yö meni aika ikävissä tunnelmissa eikä kumpikaan tainnut saada unta muttei kyl mitään puhuttukaan. Aamul yritin esittää mahd iloista ja heitin väkisin jotain normi läppää ja pyrin valittaa siltä et tää ei vaikuttanut muhun ja samaa hänkin yritti, mutta kyl se ainakin mua vaivaa. Kysyin yhelt toiselta tytöltä mp:tä puhuen et tää tapahtu kaverille nii hän sano että ehkä se tyttö ei oo oikeesti ihastunut tai tosissaan :(

12

1331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä vedätys, mitähän seuraavaksi ?

      • Anonyymi

        Ei palstalla pidä olla liian luottavainen aloitusten luotettavuuteen, mutta toi että 95% kommentoidaan et on provo nii se on jo liioittelua.


    • Anonyymi

      Ja aloittajalle voin sanoa että joillekin se seksi vain on aika stressaavaa varsinkin eka kerta.

    • Anonyymi

      Mietippäs itse kuinka kivaa se on saada omaan reikääsi jonkun elin. Se ei todellakaan ole tytöille yhtä kivaa kuin mitä pojille. Ja en tajua, että on joku romatisoitu idea, että seksi on aina kivaa ja helppoa ja ihan paras juttu. Seksi on enimmäkseen oikeasti ahdistavaa, kipeää ja ällöttävää, varsinkin mitä nuorempi on.
      Ja vaikuttaa siltä myös, että tyttö joutui tekemään kaiken työn.
      Mitä sinä teit, että hänellä oli kivaa tai mukavaa? Kaikki oli vain SINUN elimestä ja nautinnosta kiinni.
      Ilmankos täällä epäillään, että on provo, koska usein tänne tulee pen.is fantasioita eikä mitään muuta ja tämäkin taas kuulostaa sellaiselta.

      • Anonyymi

        Harvemmin penis fantasioissa mainitaan se sana vain kaksi kertaa ja usein (lähes aina) niissä listataan kaikki mitat, pituudet ym koska kirjoittaja on
        kirjoittanut aivan onnesta soikeena sitä fantasiaa eikä oo onnistunut lopettamaan.

        Kuulostaa aika asialliselta aloitukselta :)

        Hei! Älä anna tuon lannistaa. Jos sun ja sen tytön välillä on tunteita (kuten sanoit et unelmiesi tyttö) niin anna asian nyt olla ja odota :) jos taas ei ole kunnon tunteita nii uutta matoa koukkuun sit


    • Anonyymi

      Kokeileppa poju ens kerralla tehä tällein. Älä anna sen koskea sun kulliin ollenkaan vaan tee sen olo mukavaksi.... hierot niskaa ja selkää, pussailet, silität ja ett ota sen pikkareita pois.... jos se on koskemassa kulliin, niin estät ja sanot että sä haluut että sille tulee hyvä fiilis ja kun se nappaa itse omat pikkarit pois jalasta niin silti jatkat vaan tollein miten neuvoin...keksi kaikkee mutta vaikka sulla seisois kuinka kovaa ja tuntuu että kohta lentää jo itellä, niin älä vaan anna periksi. Ja huumoria mukaan. Ei se niin vakavaa ole. Uskon että tuossa tilanteessa on vaan liikaa jännitystä ja jännitystä yms...

      eikä kirjoitus ole provo, kun tuollein on käynyt itsellenikin...

    • Anonyymi

      Ei tuohon varmaan mitään syytä oo jos ei paneta tyttöä.Onhan tuokin hyvä alku jos oli eka kerta.

    • Anonyymi

      Hän ei ehkä ollutkaan vielä valmis ja sen pitäis aina olla okei. Sun kuitenkin kannattais puhua varovasti tapahtuneesta, eikä sivuuttaa sitä, koska se varmasti vaivaa teitä molempia. Jos hän ei susta pitäisi niin ei olis sun kanssa yhdessä (jos ihan fiksu on) :-)

    • Anonyymi

      Jos se haluaa seksiä vasta avioliitossa🤔

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe