Ei muuten ole kallis tuo uusi tila-auto.

Anonyymi

27

1010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä varmaan tulee myymään hyvin melkein jokaisessa maassa ,mutta epäilen Suomessa olevia juntteja jotka ostaa mieluummiin 5 vuotta vanhoja koslia samalla hintaa ja korjauttelevat vikoja verstaalla ja rähisevät halpalaatuisista tarvike osista varaosa tiskillä haukkuen myyjiä korkeista" ryöväri "hinnoista

      • Anonyymi

        Tämä kommentti oli hyvä.


    • Anonyymi

      Ostan ehkä jälkeläiselleni, jolla 7 hengen perhe. Itse ajelen Dusterilla..

      • Anonyymi

        Logan Stepwayllä täällä.


      • Anonyymi

        "ostan ehkä jälkeläisilleni" Itselleni isäni ei antanut edes 20 euroa ruokaan kun oli aikanaan ruuasta pula. En kyllä koko ukkoa ole enää 10 vuoteen nähnyt.


    • Anonyymi

      No show datsia täällä. Eikä tule tähän talouteen!

    • Anonyymi

      Uskon tuon auton kiinnostavan taksiautoilijoita. Halpa hinta ja hyvä takuu.

      • Anonyymi

        Ei taksarit osta mitään manuaalivaihteista autoa. Ehkä jossain Kajaanin itä/pohjoispuolella missä ei ole jonoja eikä liikennevaloja.
        Kunnon automaatti peliin niin jo kauppa käy.
        Muistaakseni jo 80% uusista autoista myydään automaattivaihteisena. Sitä 20 % on jakamassa muutama muukin merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taksarit osta mitään manuaalivaihteista autoa. Ehkä jossain Kajaanin itä/pohjoispuolella missä ei ole jonoja eikä liikennevaloja.
        Kunnon automaatti peliin niin jo kauppa käy.
        Muistaakseni jo 80% uusista autoista myydään automaattivaihteisena. Sitä 20 % on jakamassa muutama muukin merkki.

        Jos olisin maaseututaksari, olisin kiinnostunut kyseisestä autosta. Kyllä sillä sen takuuajan ajaisi ja sitten uusi alle. Voisi jäädä jotakin ns. viivan alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taksarit osta mitään manuaalivaihteista autoa. Ehkä jossain Kajaanin itä/pohjoispuolella missä ei ole jonoja eikä liikennevaloja.
        Kunnon automaatti peliin niin jo kauppa käy.
        Muistaakseni jo 80% uusista autoista myydään automaattivaihteisena. Sitä 20 % on jakamassa muutama muukin merkki.

        Kyllä siinä on kohta myös automaattilaatikko , vähän aikaa vielä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä on kohta myös automaattilaatikko , vähän aikaa vielä !

        Tuohon pikkukoneeseen kun laitetaan automaattivaihteisto, vaikka se sama CVT mikä on Sanderossa, on eteneminen aika tuskaisaa.
        Auto itse on aika järkevä, hintaansa nähden, mutta tuo moottori ja vaihteistopuol ei todellakaan ole riittävä. Kyse kuitenkin jo aika isosta autosta.
        Jos olis se Dusterin 1.3 l ja märkäkytkimellä kaksoiskytkinvaihteisto olisi tilanne toinen.
        Myös hintaa tulisi joku tonni lisää.
        Itsellä kun on ollut kaikki autot viimeisen yli 20 v automaattivaihteisia, en alkaisi manuaalilla ajamaan edes tuolla hinnalla.
        Mutta ehkä valmistaja tietää millaista ostajakuntaa tuo miellyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taksarit osta mitään manuaalivaihteista autoa. Ehkä jossain Kajaanin itä/pohjoispuolella missä ei ole jonoja eikä liikennevaloja.
        Kunnon automaatti peliin niin jo kauppa käy.
        Muistaakseni jo 80% uusista autoista myydään automaattivaihteisena. Sitä 20 % on jakamassa muutama muukin merkki.

        90% automaatteja viime vuonna. Sata on pian.


    • Anonyymi

      Ruotsin hinta on 2400e halvempi !

      • Anonyymi

        Olisiko autoveron osuus?


    • Anonyymi

      Uudessa TM:ssa kerrottiin Dusterista hyvää ja huonoa, mutta lopuksi todettiin sen olevan kallis.

    • Anonyymi

      Litranen 110 hv moottori niin on siinä hauskuus kaukana kun 7 ihmistä ja kaljat kyydissä.
      Miksi ei laiteta kunnon moottoria, jotain 150 hv vähintään?

      • Anonyymi

        Jos ei jaksa vaihtaa käsipelillä enään sama kuin vie kortin asemalle.
        Ajamisen iloa on, että saa itse kepittää.


      • Anonyymi

        kun 7 ihmistä ja kaljat:...... No jos Eestistä ajaa kaljaa niin voi 150hv olla tarpeen mutta kaljat kotikylän marketista tulee pienemmälläkin moottorilla !


      • Anonyymi

        *huutonaurua* mun yariksessa on 110 heppaa ja just ja just pärjääpi liikenteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *huutonaurua* mun yariksessa on 110 heppaa ja just ja just pärjääpi liikenteessä.

        yariksessa on 110 heppaa .....Japanilaisia kääpiöhevosia !


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan Dusterin 150 hepalla?
        https://www.dacia.fi/mallisto/duster/

        Niin, mutta tässä olikin kyse Joggerista mikä on ihan eri auto.
        Duster olisi ollut kova sana 30 vuotta sitten. Tyyli puhdasta 90-lukua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei jaksa vaihtaa käsipelillä enään sama kuin vie kortin asemalle.
        Ajamisen iloa on, että saa itse kepittää.

        Kysymys ei ole jaksamisesta eikä osaamisesta.
        Käsin vaihteiden vaihto vaan on aivan turhaa ja typerää puuhaa.
        Sopii joillekin maalaisjunteille.


    • Tarjoaisitteko ruokaa? jos auto ei ole kallis.
      Olen nyt Hki seudulla. ja rahaa on n 10 e minkä riitettävä perjantaihin.
      80 menee laskuun silloin. 40 matkaan. 30 jää ruokaan 2 ksi viikoksi eteenpäin.
      Jotain siellä asunnolla on... Menen tietysti ruuanjakoon.
      Mutta olen alkukristittyjä , kiinnostaisiko tutustua?
      Nyt just olis kiva jos tarjoaisi kahvin joku täällä kirjastolla.

      Niin en ole st Maria Salome vaan st Susanna
      Molemmat olivat myrrhhbearer Jeesuksen.
      Olen St Susanna Myrrhhbearer.

      hih miten monta r ja h... laitoin varm vuoksi monta.

      • Anonyymi

        Paksua makkaraa olisi tarjolla, jos haluat?


      • Anonyymi

        Sen 40e säästät kun ajat apostolin kyydillä !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe