Ei muuten ole kallis tuo uusi tila-auto.

Anonyymi

27

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä varmaan tulee myymään hyvin melkein jokaisessa maassa ,mutta epäilen Suomessa olevia juntteja jotka ostaa mieluummiin 5 vuotta vanhoja koslia samalla hintaa ja korjauttelevat vikoja verstaalla ja rähisevät halpalaatuisista tarvike osista varaosa tiskillä haukkuen myyjiä korkeista" ryöväri "hinnoista

      • Anonyymi

        Tämä kommentti oli hyvä.


    • Anonyymi

      Ostan ehkä jälkeläiselleni, jolla 7 hengen perhe. Itse ajelen Dusterilla..

      • Anonyymi

        Logan Stepwayllä täällä.


      • Anonyymi

        "ostan ehkä jälkeläisilleni" Itselleni isäni ei antanut edes 20 euroa ruokaan kun oli aikanaan ruuasta pula. En kyllä koko ukkoa ole enää 10 vuoteen nähnyt.


    • Anonyymi

      No show datsia täällä. Eikä tule tähän talouteen!

    • Anonyymi

      Uskon tuon auton kiinnostavan taksiautoilijoita. Halpa hinta ja hyvä takuu.

      • Anonyymi

        Ei taksarit osta mitään manuaalivaihteista autoa. Ehkä jossain Kajaanin itä/pohjoispuolella missä ei ole jonoja eikä liikennevaloja.
        Kunnon automaatti peliin niin jo kauppa käy.
        Muistaakseni jo 80% uusista autoista myydään automaattivaihteisena. Sitä 20 % on jakamassa muutama muukin merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taksarit osta mitään manuaalivaihteista autoa. Ehkä jossain Kajaanin itä/pohjoispuolella missä ei ole jonoja eikä liikennevaloja.
        Kunnon automaatti peliin niin jo kauppa käy.
        Muistaakseni jo 80% uusista autoista myydään automaattivaihteisena. Sitä 20 % on jakamassa muutama muukin merkki.

        Jos olisin maaseututaksari, olisin kiinnostunut kyseisestä autosta. Kyllä sillä sen takuuajan ajaisi ja sitten uusi alle. Voisi jäädä jotakin ns. viivan alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taksarit osta mitään manuaalivaihteista autoa. Ehkä jossain Kajaanin itä/pohjoispuolella missä ei ole jonoja eikä liikennevaloja.
        Kunnon automaatti peliin niin jo kauppa käy.
        Muistaakseni jo 80% uusista autoista myydään automaattivaihteisena. Sitä 20 % on jakamassa muutama muukin merkki.

        Kyllä siinä on kohta myös automaattilaatikko , vähän aikaa vielä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä on kohta myös automaattilaatikko , vähän aikaa vielä !

        Tuohon pikkukoneeseen kun laitetaan automaattivaihteisto, vaikka se sama CVT mikä on Sanderossa, on eteneminen aika tuskaisaa.
        Auto itse on aika järkevä, hintaansa nähden, mutta tuo moottori ja vaihteistopuol ei todellakaan ole riittävä. Kyse kuitenkin jo aika isosta autosta.
        Jos olis se Dusterin 1.3 l ja märkäkytkimellä kaksoiskytkinvaihteisto olisi tilanne toinen.
        Myös hintaa tulisi joku tonni lisää.
        Itsellä kun on ollut kaikki autot viimeisen yli 20 v automaattivaihteisia, en alkaisi manuaalilla ajamaan edes tuolla hinnalla.
        Mutta ehkä valmistaja tietää millaista ostajakuntaa tuo miellyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taksarit osta mitään manuaalivaihteista autoa. Ehkä jossain Kajaanin itä/pohjoispuolella missä ei ole jonoja eikä liikennevaloja.
        Kunnon automaatti peliin niin jo kauppa käy.
        Muistaakseni jo 80% uusista autoista myydään automaattivaihteisena. Sitä 20 % on jakamassa muutama muukin merkki.

        90% automaatteja viime vuonna. Sata on pian.


    • Anonyymi

      Ruotsin hinta on 2400e halvempi !

      • Anonyymi

        Olisiko autoveron osuus?


    • Anonyymi

      Uudessa TM:ssa kerrottiin Dusterista hyvää ja huonoa, mutta lopuksi todettiin sen olevan kallis.

    • Anonyymi

      Litranen 110 hv moottori niin on siinä hauskuus kaukana kun 7 ihmistä ja kaljat kyydissä.
      Miksi ei laiteta kunnon moottoria, jotain 150 hv vähintään?

      • Anonyymi

        Jos ei jaksa vaihtaa käsipelillä enään sama kuin vie kortin asemalle.
        Ajamisen iloa on, että saa itse kepittää.


      • Anonyymi

        kun 7 ihmistä ja kaljat:...... No jos Eestistä ajaa kaljaa niin voi 150hv olla tarpeen mutta kaljat kotikylän marketista tulee pienemmälläkin moottorilla !


      • Anonyymi

        *huutonaurua* mun yariksessa on 110 heppaa ja just ja just pärjääpi liikenteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *huutonaurua* mun yariksessa on 110 heppaa ja just ja just pärjääpi liikenteessä.

        yariksessa on 110 heppaa .....Japanilaisia kääpiöhevosia !


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan Dusterin 150 hepalla?
        https://www.dacia.fi/mallisto/duster/

        Niin, mutta tässä olikin kyse Joggerista mikä on ihan eri auto.
        Duster olisi ollut kova sana 30 vuotta sitten. Tyyli puhdasta 90-lukua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei jaksa vaihtaa käsipelillä enään sama kuin vie kortin asemalle.
        Ajamisen iloa on, että saa itse kepittää.

        Kysymys ei ole jaksamisesta eikä osaamisesta.
        Käsin vaihteiden vaihto vaan on aivan turhaa ja typerää puuhaa.
        Sopii joillekin maalaisjunteille.


    • Tarjoaisitteko ruokaa? jos auto ei ole kallis.
      Olen nyt Hki seudulla. ja rahaa on n 10 e minkä riitettävä perjantaihin.
      80 menee laskuun silloin. 40 matkaan. 30 jää ruokaan 2 ksi viikoksi eteenpäin.
      Jotain siellä asunnolla on... Menen tietysti ruuanjakoon.
      Mutta olen alkukristittyjä , kiinnostaisiko tutustua?
      Nyt just olis kiva jos tarjoaisi kahvin joku täällä kirjastolla.

      Niin en ole st Maria Salome vaan st Susanna
      Molemmat olivat myrrhhbearer Jeesuksen.
      Olen St Susanna Myrrhhbearer.

      hih miten monta r ja h... laitoin varm vuoksi monta.

      • Anonyymi

        Paksua makkaraa olisi tarjolla, jos haluat?


      • Anonyymi

        Sen 40e säästät kun ajat apostolin kyydillä !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4494
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      247
      2503
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      195
      1208
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1096
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1084
    8. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1031
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1027
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1027
    Aihe