Pahoinpitely Diagonal Mar centre ostoskeskuksessa Barcelonassa

Anonyymi

Menin ostamaan farkkuja vaateliikkeeseen nimeltä Pull & Bear. Jonossa edessäni on ollut mies ja nainen. Pian sen jälkeen kun olen ollut jonossa nämä ovat menneet sivulle katsomaan minua.

Kun tuli vuoro maksaa, ne seisoivat myyjien edessä ilman tavaroita käsissä ja en tiedä juttelivatko. Nainen oli keskellä tätä käytävää/tietä joka johti myyjän kassalle/pöydälle minne piti mennä maksamaan.

Kun menin ohi, kyynerpäällä hieman, ei rajusti tuuppasin monta kertaa koska tämä seisoi keskellä. Näin ei olisi pitänyt tietenkään tehdä. Tämän jälkeen nainen tönäisi ja sanoi jotain espanjaksi.

Hieman ivallisesti sanoin niin mitä. Tietenkin tönäisi koska olin hieman tuupannut. Tässä kohtaa on muistikatkos. Varmaan tämä mies on lyönyt naamaan ja havahdun siihen että huudan miehelle ja he olivat perääntyneet.

Tästä sain mustelman vasemman silmän alle ja vähän verta suusta koska poski oli osunut hampaaseen lyönnissä. Nämä hyökkääjät näytti ehkä olevan etelä-amerikasta, veikkaisin ehkä bolivia koska sieltä olen tavannut yhden joka näytti samalta.

Sanoisin sellainen mustan ja latinon/etelä-amerikkalaisen sekoitus. Ei näyttänyt sellaisilta jotka olisi olleet afrikasta, silti ehkä olisivat voineet olla.
Minulla oli kädessä kassit varmaan silloinkin kun tämä löi. Ehkä tämä on vain rohkaissut hyökkäämään koska vaikutin jotenkin helpommalta hyökkäyksen kohteelta.

Myyjät ja muut asiakkaat ei välittäneet tästä vaikka varmasti huomasi sen. Pyysin myyjiä pyytämään vartijan paikalle. Vartija tuli ja kysyi haluaisinko pyytää poliisit paikalle. En pyytänyt koska pelkäsin että itsekin joutuisin pulaan koska olin tuupannut ja tavallaan "aloittanut" tappelun. En odottanut että lyötäisiin naamaan kuitenkaan.

Kun olin menossa ulos ostoskeskuksta vartija sanoo että älä mene tätä kautta. Kysyin miksi, vartija vastasi koska tämä hyökkääjä on siellä ja ei halua ongelmia. En minäkään nyt niitä ongelmia halunnut. Menin sitten toista kautta ulos.
En tiedä olivatko nämä lähetetty sinne vain ärsyttämään minua koska eivät ostaneet mitään. Olen ollut eräässä toisessa Pull & Bear liikkeessä lähellä placa de catalunya, täällä kun ostin farkut eräs miesmyyjä solvasi hinttariksi. Ihan miehen farkut ostin. Siksi yksi syy hyökkäykseen on voinut olla homokammo.

Siis että joko tämä ostoskeskus, juuri tämä liike tai joku muu oli lähettänyt jonkun sinne pahoinpitelemään, se voi olla näin. Nämä vartijat ovat voineet olla siinä mukana, koska kysyi vihaisesti haluanko pyytää poliisit paikalle tai en, oli myös sanonut virnuillen kun mainitsin oikeudenkäynnin että se on pitkä prosessi espanjassa aivan kuin olisi halunnut lannistaa niin että ei veisi asiaa oikeuteen, en vienyt oikeuteen.

Vartija vielä pyysi olla menemättä ulos ostoskeskuksesta sieltä missä tämä hyökkääjä oli kuten jo mainitsin.

Eräältä toiselta on varastettu kannettava ilmeisesti käsistä tässä ostoskekuksessa ja toiselta on pysäköintipaikalla auton ikkuna rikottu ja viety tavaraa.

5

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotan että pasdihakemuksen yhteydessä tehdään älykkyystesti ja typeryksille annetaan ruotsin lippu ommeltavaksi matkailutakin olkavarteen.

      • Anonyymi

        No ei nyt kovinkaan viisasta ollut hieman tuupata tai se oli sellainen olankosketuksen kaltainen että saisi huomion kuten sanoin.

        Vähän tylyä on sanoa toista typeräksi silti. Onko myös mielestäsi typerää jättää auto pysäköintipaikalle, ei tämä toinen tiennyt että siellä joku voisi rikkoa ikkunan.

        Eräs toinen on ryöstetty kadulla päivällä.

        https://www.euroweeklynews.com/2020/06/08/video-barcelona-police-arrest-five-after-brutal-street-robbery-in-broad-daylight/

        Jotkut paikat barcelonassa on vaarallisempia. Jotkut eivät halua ehkä myöntää tätä. Kaikki on aina sen uhrin syytä tällaisten mielestä.


    • Anonyymi

      Hiukkasen taitaa fiirata......

    • Anonyymi

      Espanjassa on rikollisia aivan kiitettävästi ja usein hyvin vaarallista kaduilla!!😎😎

      • En nyt sanoisi hyvin vaarallista mutta missään ei kannata käyttäytyä typerästi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe