Eikö ole julmaa kun lapsia pakotetaan ostamaan tonnien maksavat sukset kahdeksi kerraksi kun koulussa hiihdetään vuodessa? Pakkohiihto on tosi julmaa, opet ajelee autolla kun lapset hiihtää -20 pakkasessa umpihangessa pari tuntia! Minusta pakkohiihto pitää kieltää.
Omat lapset ei hiihdä ei osteta edes suksia, kun niillä ei tee mitään, Miksi ostaa ne kellariin homehtumaan kun niitä ei tarvi.
Meillä lapset ovat aina hiihtotunneila pois, sairastuvat, en anna heidän hiihtää kun he eivät edes halua.
Olemme taiteellinen perhe, että minusta flyygelin pakko osto joka perheeseen pitäisi olla myös, jos pitää suksetkin ostaa niin flyygeli joka perheeseen
Soittamisesta voi tulla ammattti ja muista taide aineista, mutta kuka hiihtää ammatikseen umpihangessa -30 pakkasessa? Ei kukaan järkevä.
Pakkohiihto pois ja flyygeli tilalle heille jotka ei hikihiihtoa halua umpihangessa.
Minä en lapsiani kouluun laita hiihtopäivinä, näin toimii hyvä äiti. Opettajet eivät ymmärrä lasten päälle mitään, teettävät sellata mitä ei itse tekisi.
PAKKOHIIHTO KOULUISSA
Anonyymi
1
75
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan olemassa paljon halvempiakin suksia kuin tonneja maksavat, ks esim.
https://www.outnorth.fi/edsbyn/snow-skidset?gclid=EAIaIQobChMI8IKC7tqG9QIVQofVCh1Y-A8-EAQYASABEgKMxvD_BwE#BlueRed
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623