P2p perintä

Anonyymi

Minulle tuli Suomen perintä Oy:lta,että eurovippi peruuttaa kaikki perintätoimet? Mitähän tämä tarkoittaa? Samaa laskua yrittivät intrumin nimissä periä..olisin tehnyt summasta maksusuunnitelmaa,mutten saanut mitään tietoa sähköpostilla,enkä viitsinyt soittaa.ja googletin Suomen perintä ei löytynyt mitään

28

9781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko samaa puljua kuin euroloan? Se meni konkurssiin ja lopetti toimintansa muistaakseni.

    • Anonyymi

      Intrumin nimissä perintä oli huijausviesti

    • Anonyymi

      Seifest oy saattaa seuraavaksi laittaa meiliä, jossa maksutiedot liettualaiselle tilille.
      Kannattaa nyt olla varovainen...

      • Anonyymi

        Näkyi sähköpostiin tulevan,en vaan saanut laskua auki


      • Anonyymi

        No kortin juuri maksaa Liettuan tilille,mutta tilinumero on liian pitkä...pankki ei hyväksy ,viitettä en saa laitettua...laitoin sähköpostia ja jos ei mitään kuulu,niin kai se on P2P: lle laitettava viestiä. P2P:n kautta näköjään onnistuu yhteydenpito Seifestiin..haluaisin vain päästä tuosta velasta eroon


    • Anonyymi

      Seifest oy vaikuttaa täydeltä roskalta, mutta jostain käsittämättömästä syystä silti hyväksytty AVI:n perintätoimistojen listalla. Puljulla ei ole asiakaspalvelua puhelimitse ollenkaan ja toimiala YTJ:ssä on vähintäänkin erikoinen...
      AVI on erikoinen virasto, jos tällaisen haiskahtavan firman hyväksyy listoilleen.

      • Anonyymi

        Näyttäisi olevan yhden virolaisen naisen pyörittämä täällä suomen päässä ainakin.


    • Anonyymi

      Niinpä niin. Baltialaiset jännämiehet taas asialla.

    • Anonyymi

      mulle tuli kans seifest oyltä vippit laskuista viestiä. Soittelin, niin joku hoonosoomi nainen vastas. Ei kuulemma voi edes eräpäivää siirtää:D Onkohan tuolla mitään valtuuksia edes laittaa ulosottoon.

      • Anonyymi

        Sain myös tämän en maksa kyllä seifestille mitään kun ei ole auki enää maksuja 🤣


      • Anonyymi

        Itse nyt tein heidän kanssaan maksusuunnitelman.Laitoin viestiä jossa ehdotin erien suuruutta ja eräpäivää.Sain sovittua..en tiedä onko valtuuksia laittaa ulosottoon,mutta saa pahan tuon cupin maksettua pois,roikkunut jo pari vuotta maksamatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse nyt tein heidän kanssaan maksusuunnitelman.Laitoin viestiä jossa ehdotin erien suuruutta ja eräpäivää.Sain sovittua..en tiedä onko valtuuksia laittaa ulosottoon,mutta saa pahan tuon cupin maksettua pois,roikkunut jo pari vuotta maksamatta

        ja minulle taas sanoi että ei voi siirtää.. ei se tajua varmaan suomenkieltä


      • Anonyymi

        Minulle lähettävät monta kertaa kuukaudessa uusia laskuja vaikka maksettu jo onkin. Uhkasivat lähettää laskun eteenpäin jossain vaiheessa. Sanoin että lähettäkää vaan niin katotaan kuka oikeuden mielestä on oikeassa, eivät kuitenkaan suostuneet vaan jatkasivat laskuilla pommittaminen sähköpostiin. Suurin unelmani olisi että laittaisivat oikeudelliseen mutta ei sitten jos yrityksen kukkarosta ei ekstraa löydy


    • Anonyymi

      Onko väliä maksaako tälle seifestille vai ei?

    • Anonyymi

      Ei niille kannata mitään maksaa, olen sanonut että laittaisivat oikeudelliseen perintään, mutta eivät laita. Lähettävät vaan aina uutta laskua.
      Ei niillä ole rahaa maksaa oikeudellisen perinnän kustannuksia.

      • Anonyymi

        He ilmoittaa aika nopeasti asiakastietoihin merkinnän. Maksamalla sain itse pois


    • Anonyymi

      Siis mikä tää Seifest oy on? Sain viestin ja yritin soittaa niin siellä vastaaja päällä, jätin soittopyynnön saa nähdä soittaako

    • Anonyymi

      Minulle kanssa laittaa laskua lähes päivittäin. Capitum nostopalkkio vuodelta 2019 alkuperäinen summa 15e nyt summa 40 euroa. Jätän maksamatta

    • Anonyymi

      Kannattaa olla varovainen, älkää ottako lainaa P2P Finland Oy:ltä.
      Seifest Oy on samaa puljua kuin P2P, ja Seifest toimii hyvän perintätavan vastaisesti.

    • Anonyymi

      En muista millä nimellä joskus muinoin tuli kans perintoimistosta viestiä että saatavia jäljellä. Koskaan en maksanut ja viestit loppu. Nyt on alkanut tuleen uudestaan , ensin P2P.ltä ja nyt seifestiltä.
      Laitoin tonne seifestille sähköpostia että haluan mustaa valkoiselle tästä pikavipistä mikä mukas perinnässä, kerroin tarvitsevani tätä jotta voin viedä asian kuluttajavirastoonkin apua saadakseni. Tiedän täysin tarkalleen mistä olen vipin joskus nostanut ja mihin sitä makselen :). Seifest ei liity millään tavalla mun velka asioihin ja tästä olen 99% varma.
      Kai nää firmat elää sillä että joku joskus aina maksaa tarpeettomasti, ite en ainakaan aio maksaa. Maksan ennemmin suoraa ulosottoon vaikka isommalla rahalla kun varmuuden vuoksi tommosta huijausta rahottaen pelottelulla ulosotosta.

      • Anonyymi

        Samoin maksan ulosottoon mielummin kuin jonnekin Liettuaan vaikka tulis lisäkustannukset jäisi ainakin paperi et on maksanut
        Oon pyytänyt että lähettää ulosottoon mutta laskuja tulee joka viikko onneks roskapostiin


    • Anonyymi

      Nyt tuli seifestiltä kirje jossa 2 eri laskua muka otettu vuosisitten 30€x2 ja vaikka en ole edes P2P asiakas perii toista summaa 40€ ja toista 60€ kannatteeko maksaa? Mitä teen noiden Kaa.

      • Anonyymi

        Käske lähettää alkuperäinen sopimus
        Eivät suostu lähettämään ulosottoon laskua


    • Anonyymi

      Miten helvetissä ulosotto voi toimia näin. Koko summa on vaikka 190 euroa mutta ulosotto jyvittää asian aivan väärin ja riiputtaa velallista löysässä hirressä pidempään kuin olisi tarpeellista.

      Saaatava vaikka Dna:lle 31,33
      Siitä Uuva 136 euroa noin
      ja vakuutusyhtiö Turva 21.23

      En muista kaikkia tarkalleen mutta käsittääkseni osa on jäänyt maksamatta. Ulos otto jyvittää murtosummia per saatava eikä maksa kerralla kaikkia pois vaikka per yksi saatava, Näin toimii Helsinki.

    • Anonyymi

      Sain itse viestiä Seifest Oy:lta jossa kerrottiin kolmen laina laskun menevän perintään ja eräpäivä tuli ja meni eikä ole kuulunut. Yritin myös maksaa nämä laskut Osuuspankin kautta RF-viittellä mutta viitteet eivät kelvanneet Osuuspankin sivuilla. Siis antaako ne rahaa tuosta noin vaan eikä loppujen lopuksi voi mitenkään rehellisesti periä niitä takaisin? Joutuuko tästä vielä ulosottoon vai olenko noiden laskujen kannalta turvassa?

      • Anonyymi

        Lähettää miehen laskua mulle oon sanonut ettei kuulu mulle v2018 lasku kysyin miksei ole uo käskin lähettää
        Joka viikko tulee lasku nostokuluista
        Kummaa touhua
        Lähettivät sop mulle jossa ei ole edes mun sähköpostia vaan miehen


      • Anonyymi

        Laite se RF-alkuinen viite viestikenttään OP:lla maksaessasi. Viite-kenttä ei sitä hyväksy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laite se RF-alkuinen viite viestikenttään OP:lla maksaessasi. Viite-kenttä ei sitä hyväksy.

        Mitään ei kannata maksaa ellei varmuudella tiedä, että on maksuvelvollinen.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe