Mitä kuuluu sun joulunalusaikaan?

Pidettäskö tässä ketjussa se joulurauha, kiitos 😉
Täällä on lahjat ostettuna, vaan paketoimatta kaikki. Pipari- ja torttutaikinaa pakkasessa, mutta eivät ole vielä kerinneet pellille. Jouluvalot ripustettu aikaa sitten ja viihtyvät varmaan kevääseen. Kuusi komerossa.

102

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulukiirehiä lienen, kun just lukea kerkiää, muttei kynää ehi heiluttammaan 😁

    • Anonyymi

      Lahjat tein ihan itse jo marraskuussa. Ja nyt olis tarkoitus koristella joulukuusi. Joulutorttuja ehditty jo leipoa.

      • Sähän olet ollu ajoissa hommies kanssa 😊 Mä olen yleensä vähän myöhässä. Oot sitten "kätevä emäntä", kun tuolleen ite lahjatkin tekaiset ja sille 👍🏼 Mä harvemmin teen ite lahjoja, ainaka alusta pitäen, mutta sillon tarttiskin olla jo kätevän lisäksi erittäin pätevä 😅 Toissa jouluna nysväsin pitkään yhtä lahjaa ja lopputulos oli sanotaanko, jotta aika näky 😁


    • Olis kyllä huisan kätevät itseohjautuvat taikinat, käskis ne pellille, riviin järjesty ja avot.

      Joulu voi tulla, ruoat vielä kaupasta, imuri ja moppi laulamaan. Eiköhän se siinä ole. 😀

      • 😁 Tuon itseohjautuvuus ominaisuuden ottasin mielelläni taikinoiden lisäks myös muutamaan muuhunkin juttuun. Sitten vois vaan käskytellä kamoja sohvalta tai sängystä käsin (käsimerkein 👈👉👆👇) äänen kera.
        Mä olen sitä mieltä, että joulu ei voi ihan vielä tulla, kun liian paljon on tekemättä. Vaikka eihän siihen auta mikkään (kutsu)kortti, jotta tervetuloa siihen ja siihen aikaan vaikkapa ens sunnuntaina.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😁 Tuon itseohjautuvuus ominaisuuden ottasin mielelläni taikinoiden lisäks myös muutamaan muuhunkin juttuun. Sitten vois vaan käskytellä kamoja sohvalta tai sängystä käsin (käsimerkein 👈👉👆👇) äänen kera.
        Mä olen sitä mieltä, että joulu ei voi ihan vielä tulla, kun liian paljon on tekemättä. Vaikka eihän siihen auta mikkään (kutsu)kortti, jotta tervetuloa siihen ja siihen aikaan vaikkapa ens sunnuntaina.

        Ei se huono ominaisuus olisi monessakaan jutussa. 😃

        Ootko jouluihminen? 😛


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😁 Tuon itseohjautuvuus ominaisuuden ottasin mielelläni taikinoiden lisäks myös muutamaan muuhunkin juttuun. Sitten vois vaan käskytellä kamoja sohvalta tai sängystä käsin (käsimerkein 👈👉👆👇) äänen kera.
        Mä olen sitä mieltä, että joulu ei voi ihan vielä tulla, kun liian paljon on tekemättä. Vaikka eihän siihen auta mikkään (kutsu)kortti, jotta tervetuloa siihen ja siihen aikaan vaikkapa ens sunnuntaina.

        Ei hitsi. Eihän näitä itseohjautuvia tartte ees ohjeistaa, kun nehän ovat just itekseen mänijöitä 😅 No, säästyy käsimerkit ja ääntä. Sie olitkin Jasu ihan tosissaan ja roimasti nykyaikaa eellä 😁 Mulla nuo olivat vaan käskytettäviä/merkkejä ymmärtäviä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei hitsi. Eihän näitä itseohjautuvia tartte ees ohjeistaa, kun nehän ovat just itekseen mänijöitä 😅 No, säästyy käsimerkit ja ääntä. Sie olitkin Jasu ihan tosissaan ja roimasti nykyaikaa eellä 😁 Mulla nuo olivat vaan käskytettäviä/merkkejä ymmärtäviä.

        Itseohjautuvuus on ihmisessäkin ihan mukava ominaisuus. Ei tartte kauheasti selostaa, kun toimii. 😊

        Moon luopunu käskytyksestä ja käsimerkeistä, meinannu että mikä ei itseohjaudu, en ala isommin hosumaankaan jouduttamiseksi. 😃


      • JasuM kirjoitti:

        Ei se huono ominaisuus olisi monessakaan jutussa. 😃

        Ootko jouluihminen? 😛

        Kyllä mä joulusta tykkään 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä mä joulusta tykkään 😊

        Mikä on joulussa sinusta ihan parasta? 😊


      • JasuM kirjoitti:

        Mikä on joulussa sinusta ihan parasta? 😊

        Läheisten kanssa yhdessäolo ja lasten "täpinä" 😁 Entäpä susta Jasu?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Läheisten kanssa yhdessäolo ja lasten "täpinä" 😁 Entäpä susta Jasu?

        No ihan sama vastaus tulee täältäkin. Ne läheiset ihmiset tekee sen hyvän mielen ja tunnelman. Lasten ilo, kun saa rapistella joulupaperit auki paketeistaan. 😊


    • Anonyymi

      Tilasin 6litraa valkkarii joulurauhaan 🙂. Punkkupullon haen sit vielä kinkun seuralaiseksi 🙂. Ihmiset voi tosiaan muuttua !!!! 😁😁😁. Hyvää joulun alus aikaa, pusui 🙂😕

      • Mie kallistun aina punasen puoleen jos on valkosta ja punasta tarjolla. Joskus harvoin juon valkiaa, vaikka en mä (liian) usein punastakaan juo 🙃 Hyvää joulun odotusta 🤶


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie kallistun aina punasen puoleen jos on valkosta ja punasta tarjolla. Joskus harvoin juon valkiaa, vaikka en mä (liian) usein punastakaan juo 🙃 Hyvää joulun odotusta 🤶

        No joo, sit vaan odottelet tarjontaa...missä mitäkin tarjotaan 🙂😙


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo, sit vaan odottelet tarjontaa...missä mitäkin tarjotaan 🙂😙

        Joo, mie en ole sillä tavalla kovinkaan kranttu, jotta jos valmiiseen pöytään pääsee, niin kelpaa kyllä, enkä missään nimessä syle lasiin jos joku valkiaa tarjoaa. Ja kyllähän tuota on tullut itekin tarjottua, eikä ne mun tarjonnat oo missään nimessä viimesen päälle, kun en oo kokki kolmonen 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, mie en ole sillä tavalla kovinkaan kranttu, jotta jos valmiiseen pöytään pääsee, niin kelpaa kyllä, enkä missään nimessä syle lasiin jos joku valkiaa tarjoaa. Ja kyllähän tuota on tullut itekin tarjottua, eikä ne mun tarjonnat oo missään nimessä viimesen päälle, kun en oo kokki kolmonen 😅

        Hienoo, et löytyy valmista pöytää !!!!! 😙


      • No nyt oli heviä ja tälleen "entisenä" hevarina tykkäsin kyllä 👍 Meinasin vähän päivemmällä laittaa tänne joulumusaa takkatulella, mutta siepä kerkisit hoitaa tämän musapuolen ennen mua 😄
        Onkos tuo Zaritskaya sulle semmonen 😍 kun muistelen, jotta olisit jakanut saman poppoon biisiä aiemminkin?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No nyt oli heviä ja tälleen "entisenä" hevarina tykkäsin kyllä 👍 Meinasin vähän päivemmällä laittaa tänne joulumusaa takkatulella, mutta siepä kerkisit hoitaa tämän musapuolen ennen mua 😄
        Onkos tuo Zaritskaya sulle semmonen 😍 kun muistelen, jotta olisit jakanut saman poppoon biisiä aiemminkin?

        Ahaa, hevisaurus löytyi täältä. 😁👍

        Onhan se nätti tyttö, pikkasen liian meikattu, enkä ymmärrä miks meikata nätti naama paksun maalin alle. Kun kun muuten olis naturellina somempi. Makuasioita toki, en halua moittia kuka tykkää runsaasta meikistä, niin saapi tykätä.

        Ehkä mä tykkään kuitenkin hänen tyylistä häpeilemättömästi olla sexy. Se siinä ehkä eniten minuun vetoaa. 😅

        Hyvin monen näköset naiset viehättää, kun he kantaa itsensä itseään arvostaen. Ei pöyhkeesti, mutta terveesti itseään arvostaen. Aikuinen nainen, joka jo tuntee ittensä. 👍👍👍👍


      • JasuM kirjoitti:

        Ahaa, hevisaurus löytyi täältä. 😁👍

        Onhan se nätti tyttö, pikkasen liian meikattu, enkä ymmärrä miks meikata nätti naama paksun maalin alle. Kun kun muuten olis naturellina somempi. Makuasioita toki, en halua moittia kuka tykkää runsaasta meikistä, niin saapi tykätä.

        Ehkä mä tykkään kuitenkin hänen tyylistä häpeilemättömästi olla sexy. Se siinä ehkä eniten minuun vetoaa. 😅

        Hyvin monen näköset naiset viehättää, kun he kantaa itsensä itseään arvostaen. Ei pöyhkeesti, mutta terveesti itseään arvostaen. Aikuinen nainen, joka jo tuntee ittensä. 👍👍👍👍

        Vai hevisaurus 😄 No kiva ettet laittanu vaikka, jotta tyranno(i)saurus 😅
        Mä tykkään kans enemmän semmosesta natural meiningistä, vaikka saahan tuota meikkiäkin olla ja tosiaan jokasen oma asia laittaako pakkelia vai ei.


      • JasuM kirjoitti:

        Ahaa, hevisaurus löytyi täältä. 😁👍

        Onhan se nätti tyttö, pikkasen liian meikattu, enkä ymmärrä miks meikata nätti naama paksun maalin alle. Kun kun muuten olis naturellina somempi. Makuasioita toki, en halua moittia kuka tykkää runsaasta meikistä, niin saapi tykätä.

        Ehkä mä tykkään kuitenkin hänen tyylistä häpeilemättömästi olla sexy. Se siinä ehkä eniten minuun vetoaa. 😅

        Hyvin monen näköset naiset viehättää, kun he kantaa itsensä itseään arvostaen. Ei pöyhkeesti, mutta terveesti itseään arvostaen. Aikuinen nainen, joka jo tuntee ittensä. 👍👍👍👍

        Enkä tyylillä tarkoita edes vaatetusta, vaan sitä mikä huokuu naisesta, kun hän tiedostaa oman mites sen nyt sanoisi, hmm.. Oman vaikuttavuutensa.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vai hevisaurus 😄 No kiva ettet laittanu vaikka, jotta tyranno(i)saurus 😅
        Mä tykkään kans enemmän semmosesta natural meiningistä, vaikka saahan tuota meikkiäkin olla ja tosiaan jokasen oma asia laittaako pakkelia vai ei.

        Tuli tästä muuten mieleen, jotta oli jossain kykyohjelmassa kerran semmonen pieni poika, joka luetteli dinoja mennen tullen, siis tunnisti niitä kuvista. Oli kyllä aikamoinen suoritus.


      • JasuM kirjoitti:

        Enkä tyylillä tarkoita edes vaatetusta, vaan sitä mikä huokuu naisesta, kun hän tiedostaa oman mites sen nyt sanoisi, hmm.. Oman vaikuttavuutensa.

        Luulen, jotta tiiän mitä tarkotat 😉
        Moneltakohan sitä kehtais mennä unille, jottei vaikuttais liian iltauniselta, mitä oot mieltä Jasu?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vai hevisaurus 😄 No kiva ettet laittanu vaikka, jotta tyranno(i)saurus 😅
        Mä tykkään kans enemmän semmosesta natural meiningistä, vaikka saahan tuota meikkiäkin olla ja tosiaan jokasen oma asia laittaako pakkelia vai ei.

        Tyrannosaurus hmph. Tutumpaa voisi härniä, mutta näin vieraskoreena en uskalla. 😅

        Joo, kukin saa vapaasti huollitella itseensä. Ite olen wash and go tyyppiä, joskus kokeillut meikeissäkin olla, mutta tulee niin teennäinen olo meikattuna, etten viihdy siinä olotilassa yhtään.

        Samaten mitkään rimpsut ja hepeneet ei vaan ole mun juttu, vaikka ne muitten päällä kauniit onkin.


      • JasuM kirjoitti:

        Tyrannosaurus hmph. Tutumpaa voisi härniä, mutta näin vieraskoreena en uskalla. 😅

        Joo, kukin saa vapaasti huollitella itseensä. Ite olen wash and go tyyppiä, joskus kokeillut meikeissäkin olla, mutta tulee niin teennäinen olo meikattuna, etten viihdy siinä olotilassa yhtään.

        Samaten mitkään rimpsut ja hepeneet ei vaan ole mun juttu, vaikka ne muitten päällä kauniit onkin.

        Kyllä mua saa härniä, kerron toki jos mennee liian pitkälle 😀
        Mulla oli yhessä vaiheessa nuorempana vahvan meikin vaihe, mutta ohi meni.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuli tästä muuten mieleen, jotta oli jossain kykyohjelmassa kerran semmonen pieni poika, joka luetteli dinoja mennen tullen, siis tunnisti niitä kuvista. Oli kyllä aikamoinen suoritus.

        No siinä on varmaan myös Jurassic Park katottu pariin kertaan. Mä ennen luettelin automerkit ja mallit tuosta vaan kuvasta, enää ei onnistu. Ihan liikaa erilaisia. Tutuimmat tulee kyllä vilkasulla.

        Se on mikä kovasti kiinnostaa, jää mieleen. 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Luulen, jotta tiiän mitä tarkotat 😉
        Moneltakohan sitä kehtais mennä unille, jottei vaikuttais liian iltauniselta, mitä oot mieltä Jasu?

        Tjaa-a, mee vaan nukkuun jos väsyttää. Oot sitten aamulla pirtsakka flikka ja mukavempi olo levänneenä. 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä mua saa härniä, kerron toki jos mennee liian pitkälle 😀
        Mulla oli yhessä vaiheessa nuorempana vahvan meikin vaihe, mutta ohi meni.

        Okei, no mulla taas oli hiusten kanssa sellanen jatkuva show. Jatkuvasti eri värinen pää. Saattoi valehtelematta aamulla olla blondi ja illalla jo kuparin sävyssä. 😆

        Hyvä ettei tullut pälvikalju.


      • JasuM kirjoitti:

        No siinä on varmaan myös Jurassic Park katottu pariin kertaan. Mä ennen luettelin automerkit ja mallit tuosta vaan kuvasta, enää ei onnistu. Ihan liikaa erilaisia. Tutuimmat tulee kyllä vilkasulla.

        Se on mikä kovasti kiinnostaa, jää mieleen. 😊

        "Se on mikä kovasti kiinnostaa, jää mieleen."
        Näin on, koulussa tuon erityisesti huomas. Joskus jääpi semmonenkin kiinnostava mieleen, jonka tahtos myöhemmin unohtuvan, vaan eipä tahtos unohtua millään.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        "Se on mikä kovasti kiinnostaa, jää mieleen."
        Näin on, koulussa tuon erityisesti huomas. Joskus jääpi semmonenkin kiinnostava mieleen, jonka tahtos myöhemmin unohtuvan, vaan eipä tahtos unohtua millään.

        Toikin on totta ja itekkin huomannut saman ilmiön. Jää päähän pyörimään, eikä löhde kulumallakaan vaikka yrittäis.


      • JasuM kirjoitti:

        Tjaa-a, mee vaan nukkuun jos väsyttää. Oot sitten aamulla pirtsakka flikka ja mukavempi olo levänneenä. 😊

        Mä kuulun semmosiin tyyppeihin, jotka ei oo erityisen virkeitä yhtenäkään aamuna tai ainakin erittäin harvoin 😅 Piristyn kyllä yleensä kun saan aamukahvit. Illalla ja yölläkin saatan sen sijaan olla aivan pirteä.


      • JasuM kirjoitti:

        Toikin on totta ja itekkin huomannut saman ilmiön. Jää päähän pyörimään, eikä löhde kulumallakaan vaikka yrittäis.

        Lähde nyt kumminkin. 😛

        Senat sakasin. Oisko se sen nukkumisen aika sitten, kun koko aika hiplaa sivuun? 😅

        Hyvää yötä Enttu, nää nättejä unia. 💤


      • JasuM kirjoitti:

        Okei, no mulla taas oli hiusten kanssa sellanen jatkuva show. Jatkuvasti eri värinen pää. Saattoi valehtelematta aamulla olla blondi ja illalla jo kuparin sävyssä. 😆

        Hyvä ettei tullut pälvikalju.

        😂 Noh, näytöksensä se on kullakin, mutta ihan kiva jottei sun tartte nyt mittään pälvikaljuja näytellä.


      • JasuM kirjoitti:

        Lähde nyt kumminkin. 😛

        Senat sakasin. Oisko se sen nukkumisen aika sitten, kun koko aika hiplaa sivuun? 😅

        Hyvää yötä Enttu, nää nättejä unia. 💤

        Eihän tuossa osunu kun naapuriin se hiplaus, ettei karannu sen kauemmas 😅 No mie taijan sitten kans lähteä tutimaan. Kauniita unia Jasutin 🙂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä kuulun semmosiin tyyppeihin, jotka ei oo erityisen virkeitä yhtenäkään aamuna tai ainakin erittäin harvoin 😅 Piristyn kyllä yleensä kun saan aamukahvit. Illalla ja yölläkin saatan sen sijaan olla aivan pirteä.

        Ikiliikkuja, Einsteinin habituksella, hiukset pystyssä? 😜


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Enkä tyylillä tarkoita edes vaatetusta, vaan sitä mikä huokuu naisesta, kun hän tiedostaa oman mites sen nyt sanoisi, hmm.. Oman vaikuttavuutensa.

        Niiiiin .muotitietoinen !!!!!! KAUHEEN SORI, jos on sinut itseni kanssa, ja alan valinta vaistomaisesti katsoo asiots !!!!!!


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😂 Noh, näytöksensä se on kullakin, mutta ihan kiva jottei sun tartte nyt mittään pälvikaljuja näytellä.

        Joo, ei tertte vetää Mauri Pekkaris tupeeta päähän. 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eihän tuossa osunu kun naapuriin se hiplaus, ettei karannu sen kauemmas 😅 No mie taijan sitten kans lähteä tutimaan. Kauniita unia Jasutin 🙂

        Heh, joskus se naapurin hiplaus voi saada aikaan kauhistuneita parkaisuja. Onneksi tämä on kesyä. 😇
        Jeps. 💤💤


      • JasuM kirjoitti:

        Joo, ei tertte vetää Mauri Pekkaris tupeeta päähän. 😁

        Nyt se kyllä mäni jo kauempaan naapuriin 😂 No hyvähän ne on käyvä kaikki läpi.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt se kyllä mäni jo kauempaan naapuriin 😂 No hyvähän ne on käyvä kaikki läpi.

        😂😋🤪👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niiiiin .muotitietoinen !!!!!! KAUHEEN SORI, jos on sinut itseni kanssa, ja alan valinta vaistomaisesti katsoo asiots !!!!!!

        Eipä mitään. Mentävä nukkumaan, etten ole aamulla tämmönen.

        https://youtube.com/shorts/K43aB6PrGi4?feature=share


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Toikin on totta ja itekkin huomannut saman ilmiön. Jää päähän pyörimään, eikä löhde kulumallakaan vaikka yrittäis.

        No eihän tuon biisin naisella edes ole erityisen vahva meikki😅 ainakin tosi siististi meikattu. Toisille se meikkaus on tärkeää, itse meikkaan vaikka olisin ihan yksin koko päivän. Se on mulle rutiini ja omaa aikaa, ja menee siinä missä hampaiden pesu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän tuon biisin naisella edes ole erityisen vahva meikki😅 ainakin tosi siististi meikattu. Toisille se meikkaus on tärkeää, itse meikkaan vaikka olisin ihan yksin koko päivän. Se on mulle rutiini ja omaa aikaa, ja menee siinä missä hampaiden pesu

        Tai on siinä meikistä tummat värit mut mun mielestä tosi kaunis. Ja korostaa hänen kauniita piirteitään.
        Mut kiva jos dun mielestä meikkaus on teennäistä. Toivottavasti löydät naisen joka ei meikkaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai on siinä meikistä tummat värit mut mun mielestä tosi kaunis. Ja korostaa hänen kauniita piirteitään.
        Mut kiva jos dun mielestä meikkaus on teennäistä. Toivottavasti löydät naisen joka ei meikkaa

        Nythän sä et ymmärtänyt lukemaasi oikein. Kerroin että mulle tulee teennäinen olo meikattuna. Koska ei ole mun juttu. Eikä osa mun persoonaa meikkaus tai koristautuminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eihän tuon biisin naisella edes ole erityisen vahva meikki😅 ainakin tosi siististi meikattu. Toisille se meikkaus on tärkeää, itse meikkaan vaikka olisin ihan yksin koko päivän. Se on mulle rutiini ja omaa aikaa, ja menee siinä missä hampaiden pesu

        No mä tykkään kevyemmästä päivämeikistä, mikä saa naaman pysymään luonnollisen oloisena. Hillitymmästä sävystä, et mikään ei hyppää silmille.

        Minkäs mä mahdan omalle kauneuskäsitykselleni ja maulleni, se on mikä on. ☺️

        Tykästyn ihmiseen mikä on ihmistä itseään, en mihkään millä ihminen peitetään piiloon.


      • JasuM kirjoitti:

        No mä tykkään kevyemmästä päivämeikistä, mikä saa naaman pysymään luonnollisen oloisena. Hillitymmästä sävystä, et mikään ei hyppää silmille.

        Minkäs mä mahdan omalle kauneuskäsitykselleni ja maulleni, se on mikä on. ☺️

        Tykästyn ihmiseen mikä on ihmistä itseään, en mihkään millä ihminen peitetään piiloon.

        Tai sanotaan että toisarvoisia juttuja meikit ja vaatteet. En perusta niille mitään. 😉


      • JasuM kirjoitti:

        Tai sanotaan että toisarvoisia juttuja meikit ja vaatteet. En perusta niille mitään. 😉

        Et mua olis ihan tutha pyytää mukaan sovittelemaan ja ostamaan mekkoja tai meikkejä. En lähtis, kun korkeintaan pitkästymään. 🙄


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        No mä tykkään kevyemmästä päivämeikistä, mikä saa naaman pysymään luonnollisen oloisena. Hillitymmästä sävystä, et mikään ei hyppää silmille.

        Minkäs mä mahdan omalle kauneuskäsitykselleni ja maulleni, se on mikä on. ☺️

        Tykästyn ihmiseen mikä on ihmistä itseään, en mihkään millä ihminen peitetään piiloon.

        No tuo nainen ei todellakaan ole meikattu piiloon.
        Kauneusihanteet on jokaisella omansa. Mut meinaatko et jos rakastuisit naiseen joka ei ensi paljoa meikkaa mutta sitten tykästyiskin enempi harrastuksestaan niin alkaisit sanomaan et sua ei miellytä.


        Yleensä toisen eteen tekee juttuja vaikkei itse niistä niin välittäisi. Kuten lähtis sinne kaupoille ihan vaan toisen mieliks. Sama juttu sit toisin päin tietty myös..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuo nainen ei todellakaan ole meikattu piiloon.
        Kauneusihanteet on jokaisella omansa. Mut meinaatko et jos rakastuisit naiseen joka ei ensi paljoa meikkaa mutta sitten tykästyiskin enempi harrastuksestaan niin alkaisit sanomaan et sua ei miellytä.


        Yleensä toisen eteen tekee juttuja vaikkei itse niistä niin välittäisi. Kuten lähtis sinne kaupoille ihan vaan toisen mieliks. Sama juttu sit toisin päin tietty myös..

        En mä ole sellainen ihminen ollenkaan joka sanoo toiselle miten se saa itsensä vaatettaa tai koristella. Ei pidä ottaa näitä mun mieltymyksiä niin etten mitään salli, että olisin ehditon. Mä olen hyvin harvassa asiassa ehdoton ja kyvytön joustamaan. Mutta kaikilla meillä on ihanteet ja mun ihanne on, että naiset arvostais enemmän omaa luonnollista kauneuttaan.

        Koska mä nään kauneutta ihmisessä, en meikissä niin mulle on täysin normaalia arvistaa myös omaa näkemystäni kuitenkaan tallomatta toisen näkemystä.

        Enkä mä ole muutenkaan pinnallinen, että kun toinen ikääntyy ja muuttuu. Tulee tai on jo tutustuessa ryppyjä, selluliittiä, näppylöitä tms. että mun mielenkiinto niihin kaatuis. Mä olen itsekin ihan tavallinen ihminen, en odota toiselta sen enempää.


      • JasuM kirjoitti:

        En mä ole sellainen ihminen ollenkaan joka sanoo toiselle miten se saa itsensä vaatettaa tai koristella. Ei pidä ottaa näitä mun mieltymyksiä niin etten mitään salli, että olisin ehditon. Mä olen hyvin harvassa asiassa ehdoton ja kyvytön joustamaan. Mutta kaikilla meillä on ihanteet ja mun ihanne on, että naiset arvostais enemmän omaa luonnollista kauneuttaan.

        Koska mä nään kauneutta ihmisessä, en meikissä niin mulle on täysin normaalia arvistaa myös omaa näkemystäni kuitenkaan tallomatta toisen näkemystä.

        Enkä mä ole muutenkaan pinnallinen, että kun toinen ikääntyy ja muuttuu. Tulee tai on jo tutustuessa ryppyjä, selluliittiä, näppylöitä tms. että mun mielenkiinto niihin kaatuis. Mä olen itsekin ihan tavallinen ihminen, en odota toiselta sen enempää.

        Mitä mä odotan toiselta on sydämen sivistys ja rehellisyys. Niillä päästään jo pitkälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuo nainen ei todellakaan ole meikattu piiloon.
        Kauneusihanteet on jokaisella omansa. Mut meinaatko et jos rakastuisit naiseen joka ei ensi paljoa meikkaa mutta sitten tykästyiskin enempi harrastuksestaan niin alkaisit sanomaan et sua ei miellytä.


        Yleensä toisen eteen tekee juttuja vaikkei itse niistä niin välittäisi. Kuten lähtis sinne kaupoille ihan vaan toisen mieliks. Sama juttu sit toisin päin tietty myös..

        Ja voi sitä mukaan kaupoille lähteä, mutta rehellisesti kaikenlainen vaatteiden, korujen, meikkuen, kippojen ja kuppien ympärillä pyöriminen ei vaan minua kiinnosta.

        Mitä pidempään niiden ympärillä pyöritään, sitä vähemmän. Toisenkin pitää hyväksyä se, etten minä ole shoppailija henkinen enkä kiinnostunut pyörimään hyllyjen ja vaaterekkien ympärillä ihastelemassa waaaau mikä kuosi tai kimallus.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Mitä mä odotan toiselta on sydämen sivistys ja rehellisyys. Niillä päästään jo pitkälle.

        Ihana, tässä samaa mieltä ☺️


      • JasuM kirjoitti:

        En mä ole sellainen ihminen ollenkaan joka sanoo toiselle miten se saa itsensä vaatettaa tai koristella. Ei pidä ottaa näitä mun mieltymyksiä niin etten mitään salli, että olisin ehditon. Mä olen hyvin harvassa asiassa ehdoton ja kyvytön joustamaan. Mutta kaikilla meillä on ihanteet ja mun ihanne on, että naiset arvostais enemmän omaa luonnollista kauneuttaan.

        Koska mä nään kauneutta ihmisessä, en meikissä niin mulle on täysin normaalia arvistaa myös omaa näkemystäni kuitenkaan tallomatta toisen näkemystä.

        Enkä mä ole muutenkaan pinnallinen, että kun toinen ikääntyy ja muuttuu. Tulee tai on jo tutustuessa ryppyjä, selluliittiä, näppylöitä tms. että mun mielenkiinto niihin kaatuis. Mä olen itsekin ihan tavallinen ihminen, en odota toiselta sen enempää.

        Ihan sama, jos mä pyydän autotalliin naisen mun kanssa vaihtamaan vaikka jarrupaloja, niin ketä ei kiinnosta moinen ei kiinnosta. En mä siitä naiselleni suuttuisi. Hän voi touhuta jotain muuta sitten, mennä vaikka sinne mekkokauppaan. Ei oo mikään ongelma mulle.


      • JasuM kirjoitti:

        Ihan sama, jos mä pyydän autotalliin naisen mun kanssa vaihtamaan vaikka jarrupaloja, niin ketä ei kiinnosta moinen ei kiinnosta. En mä siitä naiselleni suuttuisi. Hän voi touhuta jotain muuta sitten, mennä vaikka sinne mekkokauppaan. Ei oo mikään ongelma mulle.

        Toki jos sinne mekkokaupoille on ihan pakko mennä yhdessä, enkä mä voi sen sijaan mennä vaihtamaan vaikka jarrupaloja, niin voihan mä auton huoltoonkin viedä. Ja löhteä mukaan mekkokaupoille. Kyllä ne huollossa ne vaihtaa, tulee vaan kalliimmaksi kun että vaihtaisi ne palat itse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana, tässä samaa mieltä ☺️

        Kiva. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuo nainen ei todellakaan ole meikattu piiloon.
        Kauneusihanteet on jokaisella omansa. Mut meinaatko et jos rakastuisit naiseen joka ei ensi paljoa meikkaa mutta sitten tykästyiskin enempi harrastuksestaan niin alkaisit sanomaan et sua ei miellytä.


        Yleensä toisen eteen tekee juttuja vaikkei itse niistä niin välittäisi. Kuten lähtis sinne kaupoille ihan vaan toisen mieliks. Sama juttu sit toisin päin tietty myös..

        Lisään nyt vielä, että jos mä nyt tykkään sinusta ajatusleikkinä, niin mä tykkään sinusta. Sä saat meikata, jos se sinulle on tärkeää ja osa sinua, en kiellä. Mutta mulle se sun meikkaaminen ei tuo mitään lisäarvoa, niin että tykkäisin susta enempää kun olet meikattuna tai olet saunapuhdas naturelli itsesi.

        Mä tykkään kun mä tykkään, ole kalju tai karvapallo näin kärjistetysti.


    • Kaikki ihan hyvässä vaiheessa, kinkku pakkasessa jne. Kuusta ei tule, tunnelmaa haetaan kynttilöistä ja jouluvaloista.

      Kinkun paistossa menee neitsyys. Se ei huoleta mutta kinkun kastike mikä pitää valmistaa huolettaa vähäsen.

      Ajatus on tehdä kerma - sinappi - pippuri kastike jossa mukana kinkun paistoliemi.

      Toki kinkku on hyvää ilman soosiakin, mutta oishan tuo kiva jos hyvää tulisi. Lähtökohtaisesti sinappi pippuri soosi sopii possulle, että kysymys on vain tuossa paistoliemessä. Mut luulisi että ei se sillä ainenkaan pilalle mene. :)

      Sieltä se joulu aika nopsaan tulee. Happy holidays kaikille! Tv Timmy

      • Kiva kun kirjottelit ketjuun Timmy 😊 Mä tykkään kans jouluvaloista ja kynttilöistä. Kynttilät mulla palaa kyllä nykysellään oikeestaan vaan ulkolyhdyissä, tosi harvoin kotosalla. Soosi kuulosta hyvältä. Kinkku on ihan parasta paiston jälkeisenä aamuna leivän päällä 😋.
        Hyvää joulun odotusta 🤶


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiva kun kirjottelit ketjuun Timmy 😊 Mä tykkään kans jouluvaloista ja kynttilöistä. Kynttilät mulla palaa kyllä nykysellään oikeestaan vaan ulkolyhdyissä, tosi harvoin kotosalla. Soosi kuulosta hyvältä. Kinkku on ihan parasta paiston jälkeisenä aamuna leivän päällä 😋.
        Hyvää joulun odotusta 🤶

        Kuin myös! 😀


    • Anonyymi

      👍🙂❤

    • Tänään iski herättyä joku kauhea kesän kaipuu... Kesäihmisenä talvet on mulle koittelemusta. 😐

      https://youtu.be/Zj_hXV_o8Fo

      Kesämusa vähän helpottaa... Näin joulun alla.

      • Mielummin tuonne harrastukseen mukaan, kun shoppailemaan.

        https://youtu.be/d8OI9FllKfg

        Vois vaikka itsekin jopa kokeilla keikkua 🐒 pikkusen lattiaa korkeemmalla, turvallisuussyistä. 😬


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Mielummin tuonne harrastukseen mukaan, kun shoppailemaan.

        https://youtu.be/d8OI9FllKfg

        Vois vaikka itsekin jopa kokeilla keikkua 🐒 pikkusen lattiaa korkeemmalla, turvallisuussyistä. 😬

        Tuon naisen meikki ja hiukset 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuon naisen meikki ja hiukset 😍

        Aika nami muutenkin. Saa olla vähän lihaa luitten päällä. 😉


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Aika nami muutenkin. Saa olla vähän lihaa luitten päällä. 😉

        Juu on hyvännäköinen muutenkin. Mut itelläni naisellisista naisista kiinnittää yleensä huomion hiukset ja meikki. Koska naisellisiin naisiin en oo koskaan ihastunut. Ihailen kyllä hänen kauneuttaan. Hänestäkin näkee et on tosi kaunis ilman tai meikillä. meikillä sitä saa oikein korostettua niitä piirteitä 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu on hyvännäköinen muutenkin. Mut itelläni naisellisista naisista kiinnittää yleensä huomion hiukset ja meikki. Koska naisellisiin naisiin en oo koskaan ihastunut. Ihailen kyllä hänen kauneuttaan. Hänestäkin näkee et on tosi kaunis ilman tai meikillä. meikillä sitä saa oikein korostettua niitä piirteitä 😍

        😁 Kuumottelut meneillään näin joulun alla. Parempi ehkä jotten tuota linkkiä kato kun osotetta vaan 😅


      • Mä tykkään kans enemmän kesästä. Kevät on kans kivaa aikaa. Talvikin mennee jos ei oo paljon pakkasta vaan just sen verran, jotta lumi pysyy maassa eikä muutu loskaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu on hyvännäköinen muutenkin. Mut itelläni naisellisista naisista kiinnittää yleensä huomion hiukset ja meikki. Koska naisellisiin naisiin en oo koskaan ihastunut. Ihailen kyllä hänen kauneuttaan. Hänestäkin näkee et on tosi kaunis ilman tai meikillä. meikillä sitä saa oikein korostettua niitä piirteitä 😍

        Mä kiinnitän enemmän huomiota muotoihin. On ne kasvot tai kroppa kokonaisuutena. Kuosilla ei niin hirveesti väliä, jos muotoilu miellyttää. 😋

        Mutta pitkät hiukset on aina säväyttänyt ja naisellinen viehkeys. Itse kun saan kyllä loihdittua itsestäni naisellisen hiustyylillä ja laittautumalla, mutten hallitse lainkaan sitä viehkeyttä. On kuin sika satula selässä vertauskuva, yhtä huvittavaa mun naisellisuus.

        Niin kyllä puhuttelee, kun joku on naisellinen ja vielä osaa olla viehkeäkin.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä tykkään kans enemmän kesästä. Kevät on kans kivaa aikaa. Talvikin mennee jos ei oo paljon pakkasta vaan just sen verran, jotta lumi pysyy maassa eikä muutu loskaksi.

        Eikö sua yhtään kaamosmasennuta? 😅


      • JasuM kirjoitti:

        Mä kiinnitän enemmän huomiota muotoihin. On ne kasvot tai kroppa kokonaisuutena. Kuosilla ei niin hirveesti väliä, jos muotoilu miellyttää. 😋

        Mutta pitkät hiukset on aina säväyttänyt ja naisellinen viehkeys. Itse kun saan kyllä loihdittua itsestäni naisellisen hiustyylillä ja laittautumalla, mutten hallitse lainkaan sitä viehkeyttä. On kuin sika satula selässä vertauskuva, yhtä huvittavaa mun naisellisuus.

        Niin kyllä puhuttelee, kun joku on naisellinen ja vielä osaa olla viehkeäkin.

        Kun ei ole girlish vaan on boyish, niin minkäpä tuollekkaan mahtaa. Ei väkisin väänny muottiin, eikä viihdy. Mutta ihailee sitten niitä omia vastakohtiaan, jotka sen girlish ominaisuuden omaa ja kantaa kauniista ja luontevasti. ☺️


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Mä kiinnitän enemmän huomiota muotoihin. On ne kasvot tai kroppa kokonaisuutena. Kuosilla ei niin hirveesti väliä, jos muotoilu miellyttää. 😋

        Mutta pitkät hiukset on aina säväyttänyt ja naisellinen viehkeys. Itse kun saan kyllä loihdittua itsestäni naisellisen hiustyylillä ja laittautumalla, mutten hallitse lainkaan sitä viehkeyttä. On kuin sika satula selässä vertauskuva, yhtä huvittavaa mun naisellisuus.

        Niin kyllä puhuttelee, kun joku on naisellinen ja vielä osaa olla viehkeäkin.

        Kiva sitten 👍

        Mulle ei ole niin tärkeää mikään viehkeys



        Itselläni kiinnittyy usein huomio naisen hymyyn ja silmiin. Ei oo mitään tiettyä muotoa mikä viehättäis. Jos silmiin katsoo ja tulee tietty tunne 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva sitten 👍

        Mulle ei ole niin tärkeää mikään viehkeys



        Itselläni kiinnittyy usein huomio naisen hymyyn ja silmiin. Ei oo mitään tiettyä muotoa mikä viehättäis. Jos silmiin katsoo ja tulee tietty tunne 😍

        Jeph.

        Sillon niitä potentiaalisia kumppaneita löytyykin helpommin, kun ei ole liian rajoittunut maku. En pidä omaakaan makuani rajoittuneena, vaikka saattaa rajoittuneelta kuulostaakin.

        Nämä asiat osaa olla joskus pienestä kiinni. Ja en ole koskaan löytänyt naps vaan kumppania, en edes miehistä. Mä en vaan hurmaannu kaikista ihmisistä, vaikka muuten voin hyvin toimeen tulla ja ystävystyäkin.

        Enkä itsekkään ole mikään kedon kaunein kukkanen tai sosiaalisuuden huippu, vaan introvertti kotihiiri, niinpä ei niitä kohtaamisiakaan juuri tule.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Jeph.

        Sillon niitä potentiaalisia kumppaneita löytyykin helpommin, kun ei ole liian rajoittunut maku. En pidä omaakaan makuani rajoittuneena, vaikka saattaa rajoittuneelta kuulostaakin.

        Nämä asiat osaa olla joskus pienestä kiinni. Ja en ole koskaan löytänyt naps vaan kumppania, en edes miehistä. Mä en vaan hurmaannu kaikista ihmisistä, vaikka muuten voin hyvin toimeen tulla ja ystävystyäkin.

        Enkä itsekkään ole mikään kedon kaunein kukkanen tai sosiaalisuuden huippu, vaan introvertti kotihiiri, niinpä ei niitä kohtaamisiakaan juuri tule.

        En silti ihastu helposti...
        Olen ollut ihastunut vain naisiin 8. luokan jälkeen. Nyt pian 30v. Harvassa on ne ns maskuliinisemmat naiset joka kiinnostais ja saattaisin ihastua. Siltä ainakin tuntuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En silti ihastu helposti...
        Olen ollut ihastunut vain naisiin 8. luokan jälkeen. Nyt pian 30v. Harvassa on ne ns maskuliinisemmat naiset joka kiinnostais ja saattaisin ihastua. Siltä ainakin tuntuu.

        Juuh, eihän sitä väkisin mitään mistään tule. Pitää tuntua oikeelta, asia kun asia. Vaikea ajatella, että itsekkään ihastuisin maskuliiniin, vaikka miehiinkin olen ihastunut muutaman kerran kunnollakin.

        Mutta se maskuliinisuus ei jotenkin viehätä fyysisesti edes miehissäkään. Nykyään vielä vähemmän, kun olen hoksannut laittaa palapelin paloja oikeille kohdilleen.

        Kyllähän sitä voi syödä mahansa täytteeksi mautonta puuroakin päivittäin, hengissä pysyäkseen, mutta olishan se kivaa jos se ruoka maistuskin jollekin.

        Ja kun ei maistu, niin herää miettimään ja kysymään itseltään, no miksei se maistu?

        Niin se menee tuossa ihmisiin ihastumisissakin. ☺️


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Juuh, eihän sitä väkisin mitään mistään tule. Pitää tuntua oikeelta, asia kun asia. Vaikea ajatella, että itsekkään ihastuisin maskuliiniin, vaikka miehiinkin olen ihastunut muutaman kerran kunnollakin.

        Mutta se maskuliinisuus ei jotenkin viehätä fyysisesti edes miehissäkään. Nykyään vielä vähemmän, kun olen hoksannut laittaa palapelin paloja oikeille kohdilleen.

        Kyllähän sitä voi syödä mahansa täytteeksi mautonta puuroakin päivittäin, hengissä pysyäkseen, mutta olishan se kivaa jos se ruoka maistuskin jollekin.

        Ja kun ei maistu, niin herää miettimään ja kysymään itseltään, no miksei se maistu?

        Niin se menee tuossa ihmisiin ihastumisissakin. ☺️

        Oon lähes sata varma et voisin ihastua vaan naiseen jatkossakin, enkä usko et naiselliseen. Mut mistäs sitä sit tietää etukäteen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon lähes sata varma et voisin ihastua vaan naiseen jatkossakin, enkä usko et naiselliseen. Mut mistäs sitä sit tietää etukäteen...

        No ootkos sä miettinyt sitten sitä puolta, että mimmosset naiset suhun ihastuu taikka toivoisit ihastuvan?


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        No ootkos sä miettinyt sitten sitä puolta, että mimmosset naiset suhun ihastuu taikka toivoisit ihastuvan?

        Maskuliinisempi ikäiseni tai vähän vanhempi nainen. Lyhyet hiukset ja tyyliltään enempi maskuliininen 😍

        😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maskuliinisempi ikäiseni tai vähän vanhempi nainen. Lyhyet hiukset ja tyyliltään enempi maskuliininen 😍

        😇

        Milleen maskuliininen? 😃

        Ulkonäkö? Käytös? Vaatetus? Nämä kaikki vai jotain muuta, mitä? Joo, alkoi kyselytunti. 😅


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Milleen maskuliininen? 😃

        Ulkonäkö? Käytös? Vaatetus? Nämä kaikki vai jotain muuta, mitä? Joo, alkoi kyselytunti. 😅

        En tiedä termeistä,mutta siis vähän mun vastakohta... Eli ei käyttäis meikkiä, tyyliltään enempi maskuliininen. Siis vaatteiden ja hiusten osalta.


        Ehkä sellainen rohkeampi kuin minä. Kuitenkin saisi olla lempeä luonteeltaan. Itse olen rauhallinen ja vähän sivusta seuraaja.


      • JasuM kirjoitti:

        Eikö sua yhtään kaamosmasennuta? 😅

        Joskus on vähän masentanut ilman kaamostaki, mutta niistä hetkistä on selvitty. Hämärä ja pimeys vaikuttaa lähinnä väsyttävästi. Toisaalta en oo liiallisen kirkkaudenkaan ystävä ja yöllä on hyvä olla kunnolla pimmee jotta saapi hyvin unta. Ja ihan parasta on puolihämärässä, jos on joku ihana kainalossa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joskus on vähän masentanut ilman kaamostaki, mutta niistä hetkistä on selvitty. Hämärä ja pimeys vaikuttaa lähinnä väsyttävästi. Toisaalta en oo liiallisen kirkkaudenkaan ystävä ja yöllä on hyvä olla kunnolla pimmee jotta saapi hyvin unta. Ja ihan parasta on puolihämärässä, jos on joku ihana kainalossa.

        Oletko nyt yhdessä tämän sun uusimman naisihastuksen kanssa?☺️
        Eli sulla on mahdollisuuksia olla sen ihanan kanssa sylikkäin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt yhdessä tämän sun uusimman naisihastuksen kanssa?☺️
        Eli sulla on mahdollisuuksia olla sen ihanan kanssa sylikkäin?

        Olen mä lähelle häntä hetkittäin päässyt ja saanut siinä myös olla, mutta en ole hänen kanssaan siten kuin haluaisin olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä termeistä,mutta siis vähän mun vastakohta... Eli ei käyttäis meikkiä, tyyliltään enempi maskuliininen. Siis vaatteiden ja hiusten osalta.


        Ehkä sellainen rohkeampi kuin minä. Kuitenkin saisi olla lempeä luonteeltaan. Itse olen rauhallinen ja vähän sivusta seuraaja.

        Se on vähän suomalaisille tyypillinen ominaisuus tuo rauhallisuus ja sivusta seuraaminen.

        Rohkeus sitten tutummissa porukoissa. 😊

        Meinaatko rohkealla aloitekykyä?


    • Anonyymi

      Kovin tuntui joulurauha pysyvän 🙂. Jokos on piparit ja tortut paistettu ?

      • Toivottavasti rauha myös pysyy, ees näin joulun alla ja erityisesti jouluna. Kiitos kysymästä, piparitaikina kävi jo pellillä ja uunissa. Tuli Nuuskamuikkusta ja sydäntä, muutama muukin. Joulutortut oottavat vielä kiltisti.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Toivottavasti rauha myös pysyy, ees näin joulun alla ja erityisesti jouluna. Kiitos kysymästä, piparitaikina kävi jo pellillä ja uunissa. Tuli Nuuskamuikkusta ja sydäntä, muutama muukin. Joulutortut oottavat vielä kiltisti.

        🙂, ihanaa ! Minä meinasin koko kämpän paistaa, mut harmillisesti heräsin 😕, tasan ei käy onnen lahjat 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        🙂, ihanaa ! Minä meinasin koko kämpän paistaa, mut harmillisesti heräsin 😕, tasan ei käy onnen lahjat 🙂

        No hyvä jottei koko huusholli menny eli kyllä tuossa onnenpotku kävi.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No hyvä jottei koko huusholli menny eli kyllä tuossa onnenpotku kävi.

        Mun puokestani ois saanu menny 😂😂😂😂, "tuoksut" on melkoset, huh !!!!!!!


    • Anonyymi

      Riippuu ihan sinusta haluutko sotaa vai rauhaa? 😤/🙉

      • Eihän tuo musta riipu. Voin kyllä omalta osaltani pysyä rauhassa.


    • Onneks olen joulun töissä niin ei tartte stressata koko joulusta 😊

      • Anonyymi

        Omituinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omituinen

        Täytyy se joulun pyhätki joidenkin hommata tai oltas pulassa.


      • Anonyymi

        👍🙂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Täytyy se joulun pyhätki joidenkin hommata tai oltas pulassa.

        Niimpä ja ehtiihän tuossa jouluakin viettää🎄


    • Nyt alkaa olemaan väsymystä.

    • Anonyymi

      Jotenkin joulufiilis ihan kadoksissa, ei jotenkaan tunnu yhtään joululta. No mutta jospa sitten aattona siskon luona edes vähän, kun siellä kuitenkin näkee sitä lapsen/lasten riemua jos sinne nyt tulee lähdettyä ❤️

      • Toivottavasti joulufiilis löyty, vaikka ei siitä kannata paineita ottaa. Mä olen viettänyt joulua lähinnä kyläillen ja syöden 😅 Pakkanenkin paukkuu sen verran kovasti, jotta ei kehtaa lähteä nyt ulos kuluttamaan joulukaloreita...tammikuussa sitten 😃


    • Anonyymi

      Tämän viikon oon töissä alkaen eilisestä sunnuntaihin. Ihana ilma kun tuli lunta ja pieni pakkanen😍Viettäisin mieluummin vapaalla loppuviikon kuin töissä. Toisaalta mulla on ihan kiva työ, mut just nyt ei yhtään inspirois lähteä töihin😆

      • Pieni pakkanen on kiva, siis just niin pieni, jotta lumi pysyy maassa. Kyllä ne vapaat työhommat voittaa tai ainakin omalla kohalla ei oo vaikia valinta jos näistä em. tarttee valita 🙂 Harmi kun aina ei saa valita.


    • Anonyymi

      Jaajaa, ja molempaan päähän kaupan päälle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe