YLE Live Pepe Willberg Tänään klo 20:00

Anonyymi

Nykyisin kun tulee esityksiä joissa nuoruutemme aikaiset esiintyjät nyt senioreinna esiintyvät niissä jotain kaihoisaa mutta todellisuutta menneisyyden uusintaa.

20

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kivaa ohjelmaa ! Musiikkia on liian vähän ! Ainakin eläkeläisen makuun.
      Rollareitten ym. konsertteja kaipaisin. Nuoruusmuistoja.

    • Anonyymi

      Elettiin sitä ennenkin vaikka ei ojasta vettä juotu.

    • Anonyymi

      Kun pisteet ja pilkut uupuvat, jutusta tulee aivan käsittämätön, täytyy lukea monta kertaa, että ymmärtää, mitä kommentissa tahdotaan sanoa. - Nm. Yritä edes

      • Anonyymi

        Sulle on ihan kaikki vaikeaa ymmärtää. nm. revi siitä


    • Anonyymi

      Olennainen vastalause joltain aiheeseen, mun mielestä tulee mieleen nuoruus Olavi Virta, Rautavaara, Pekka Puupää, Pepe WIlberi että Irwin Veikko Vennamo. jne.

      • Anonyymi

        Halla-aho tulee nuoruudesta mieleen. HAJr isä HASr oli Irwinin luottomies ja HAJr rockkukko
        Kari Peitsamon kavereita


    • Anonyymi

      Tykkäsin ohjelmasta, katselin ristikon ohessa. Musiikkia oli minun mielestäni tarpeeksi kun olen kuullut Pepen levyt monta kertaa. Aika humoristisia velikultia mukana.

    • Anonyymi

      Minusta nuo julkisuudessa väkisin roikkuvat "entiset idolit" ovat lähinnä säälittäviä.

      • Anonyymi

        Miten niin "väkisin" ?
        Ohjelma oli tosi mukava, leppoisaa juttelua ja musiikkia.
        Oli mukava kuunnella aikalaistensa juttuja, jotka pystyvät hommiin vieläkin. Minä en pysty.

        Pepe on ollut laulamassa tänä vuonna monessa ohjelmassa ja hyvin laulaa niinkuin ennenkin.
        Ei hän ole mikään "entinen idoli", vaikka oli idoli jo kauan sitten.

        Vanhempiakin ihmisiä haastatellaan. Jutta Zilliachusta äskettäin ja hän on lähes 100
        vuotta. Aira Samulin on tämän tästä kertomassa Hyrsylän mutkastaan,
        se alkaa jo todella puuduttaa.

        Minusta oli erittäin mukava kuulla Pepen Willbergin ja muitten jutteluakin,
        mitä he asioista ajattelevat.
        On kuultu vain laulua ja soittoa.
        Minulle aukesi Otto Donnerin musiikkikin, jota en ole ollut kovin kiinnostunut
        kuuntelemaan.

        Tämä ohjelma nosti entisestään Pepen arvostusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin "väkisin" ?
        Ohjelma oli tosi mukava, leppoisaa juttelua ja musiikkia.
        Oli mukava kuunnella aikalaistensa juttuja, jotka pystyvät hommiin vieläkin. Minä en pysty.

        Pepe on ollut laulamassa tänä vuonna monessa ohjelmassa ja hyvin laulaa niinkuin ennenkin.
        Ei hän ole mikään "entinen idoli", vaikka oli idoli jo kauan sitten.

        Vanhempiakin ihmisiä haastatellaan. Jutta Zilliachusta äskettäin ja hän on lähes 100
        vuotta. Aira Samulin on tämän tästä kertomassa Hyrsylän mutkastaan,
        se alkaa jo todella puuduttaa.

        Minusta oli erittäin mukava kuulla Pepen Willbergin ja muitten jutteluakin,
        mitä he asioista ajattelevat.
        On kuultu vain laulua ja soittoa.
        Minulle aukesi Otto Donnerin musiikkikin, jota en ole ollut kovin kiinnostunut
        kuuntelemaan.

        Tämä ohjelma nosti entisestään Pepen arvostusta.

        Katsoin parin tunnin haastattelut. Se oli hyvin toteutettu. Olen fanittanut Pepeä.
        Häntä voi kutsua taiteilijaksi. Hyvää on se, että on myös palkittu aikojen myötä.
        Pidän hänen hillitystä tyylistään ja antoi hienosti tilaa vierailleen.
        Beng


    • Jotenkin on aina tuntunut siltä,
      että Pepe Willberg on ollut aliarvostettu taiteilija.
      Vuosia sitten olin hänen konsertissaan ja
      ihan harmitti, kun oli niin vähän yleisöä.

      • Anonyymi

        Samoin olen ollut kuuntelemassa 90-luvun alussa, kun paikalla oli kourallinen ihmisiä.
        Hän viittasikin tähän periodin.
        Onko niin, että musiikissa on virtauksia, mitkä helposti jättää alleen hyvänkin artistin.
        Mutta sisulla on päässyt etenemään. Tyytyväisyyskin näkyy hänestä.
        Sitten tuo, että edelleen kehittää ääntään, on hienoa.
        Beng


    • Pepe Willberg ollu pääesiintyjä ylen " Elämäni biisi " ohjelmassa, ohjelmassa muitakin vanhoja esiintyjiä, ohjelma jatkuu pienen tauon jälkeen.

      • Anonyymi

        Kiva kuulla, että ohjelma jatkuu !
        Kun Jorma's bändi oli huipulla Suomessa, se oli vielä suositumpi Ruotsissa kuin Suomessa.
        Jorma's oli konserttien pääesiintyjä. Kuten Hasse Walli ohjelmassa kertoi, Ruotsi oli edellä Suomea pop-musiikissa. Suomeen musa ja muu nuorisokulttuuri tuli pienellä viiveellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla, että ohjelma jatkuu !
        Kun Jorma's bändi oli huipulla Suomessa, se oli vielä suositumpi Ruotsissa kuin Suomessa.
        Jorma's oli konserttien pääesiintyjä. Kuten Hasse Walli ohjelmassa kertoi, Ruotsi oli edellä Suomea pop-musiikissa. Suomeen musa ja muu nuorisokulttuuri tuli pienellä viiveellä.

        " Elämäni biisiin tulee jatkoa 26.12 2021 klo 19:00 nimikkeellä https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008479174.html "



    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tappo Kajaanissa

      Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
      Kajaani
      64
      2957
    2. Nyt kaikki joukolla....

      ...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
      Haapavesi
      29
      2218
    3. Mietin yön yli

      Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e
      Ikävä
      53
      2132
    4. Oletko jo unohtanut minut mies?

      Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi
      Tunteet
      25
      1854
    5. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

      Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
      Maailman menoa
      272
      1612
    6. Kuvittele että olen hän

      Mitä kaipaat eniten?
      Ikävä
      81
      1314
    7. Iljettävä Maisa Torppa

      Hyi helvetti. Esittelee uuden salarakkaansa aviomiehelleen verukkeena että auttaa pollaria eroprosessin läpikäymisessä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1264
    8. Nainen älä tee

      Mitään, tai ainakaan älä yritä edistää enää mitään.
      Ikävä
      150
      1180
    9. Mitä kannustavaa

      Ja sievää haluaisit hänelle sanoa
      Ikävä
      76
      1042
    10. Olet elämäni mies

      Olen ihan täysin vakuuttunut siitä. Olet ainoa, johon olen rakastunut. Eikö voitaisi jo aloittaa yhteinen elämä, vai mit
      Ikävä
      59
      852
    Aihe