jos teillä sellainen on. Syöttekö eri ruokaa vai tuoko miehen lapset omat sapuskat mukanaan? Eikö se olisi reila, sillä eihän mies ja ussi vaimo voi kaikkee ostaa jos kersoja on liikaa. Pitääkö uden äidin maksella miehen lasten ruuat ja majoitus? Miten pyykkäätte ja jaatte lahjat?
Miten sovitte lasten haun pois, aattona vai joulup-ivnä? Jaatteko kinkun osiin vaiu millasta ruokaa teillä on jouluna jos miehen lapset tulee? Mietin vaan kun mulla itellä on 5 lasta ja meihellä kolme et kauheesti pitää ostaa ruokaa jos miehenl apset ei tuo omia sapuskoitaan. Minä en katso oikeeksi et joutusin makselleen niiden ruuat, mies kyllä maksaa mun lasten ruokia, koska olen työtön. Enkä töihin aio mennä.
Miten jaatte kinkun ym uusioperheessä
15
134
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei lapset voi olla joka toinen joulu ,toisen vanhemman luona? Mitä sinä uusia suhteita tuodaan ex-än pöytin ja juhlia yhdessä siten. Puhevälit voi etävanhempaan pitää joka koskee vain lasta lapsia. Mutta mitä järkeä on isä-puolet ja äiti puolet Joulu-pöydissä? Jotain häpyä ja rajaa. Jos nyt teskentelette kaikki yhdessä sovissa ja hyvinä ystävinä.Kulut ehdotomasti ravinon maksaa kumatkin eli biolokiset vanhemat puoliksi. Eikä yksin ero-vanhempi kata valmista pöytää.Pitäkää puolianne. Mailman loppu ei ole kun joka toinen joulu toisella lapsi,lapset!Sillä jolla ei lapsi vuoroa,voi etukäteen vietää joulun lasten kanssa tai jälkikäteen,esim. Uutenavuotena. Jompi kumpihan sen haluaa vapaaksi kuitenkin aina lapsista,kun erot on tullut uuden vuoden ainakin!
- Anonyymi
HOHHOHOOOOOOO... Kuvitteletko että äidit antaa omien lasten nähdä sutturoita? Hehe... no ei todellakaan.
Lapset viettävät joulun AINA ÄIDIN LUONA! Heillä on yksi koti ja siellä joulu vietetään kuin myös kaikki muutkin päivät, sutturat ei kuulu lasten ja exän elämään ei sitten millään.
Johan lapset menee pilalle jos näksi sutturoita.
Halvallahan äiti pääsisi jos ei tarvis joululajoja ostella, jos lapset näkisi sutturoita jouluna, mutta mitä joulun jälkeen, kuin vääristyneitä, kieroon menneitä lapsei olisi suttturoiden heitä haukkuessa ja kiusaamassa!!!
Ei hyvää päivää, kunnon isä näkee lapsia lasten omassa kotona, ei sutturoita tuo lasten ja eksän elämään. Ei sitten ikinä
Näin ainakin meillä, Me ei mennä sutturoille eikä sutturat tule meille, jos tulee tekisin ilmoituksen että kotirauhan häirintää. Hyi hirvee ajatuskin nähdä sutturoita tai et lapset niitä näkisi. Ei meillä moista tapaa ole ollut ikinä eikä tule.
- Anonyymi
En ota kirjoitustasi tosissani. Satuile muualla!
- Anonyymi
Meillä uus-akka ostaa ihan kaikille jouluruuat ja lahjat ja hän saa passata meitä muita ja hän syö kodinhoitohuoneessa ja tarjoilee meille muille me syömme ja juomme hienosti katetussa pöydässä, jossa ei ole paikkaa uus-akalle, hän tarjoilee ja siivoaa meidän jälkemme, kun me menemme täysin vatsoin päikkäreille, ja kun heräämme niin on kahvi valmiina ja pöperöt pöydässä juomineen , se on uus-akan homma, pitää huolta meidän hyvinvoinnista.
- Anonyymi
Miten jaatte kinkun ym muut uusperheessä jos teillä sellainen on. Syöttekö eri ruokaa vai ostaako naisen lapset omat sapuskat? Eikö se olisi reila, sillä eihän nainen ja ussi meis voi kaikkee ostaa jos kersoja on liikaa. Pitääkö uden isän maksella naisen lasten ruuat ja majoitus koko ajan Miten pyykkäätte ja jaatte lahjat?
Miten sovitte koiran ja kissan haun pois, aattona vai joulup-ivnä? Jaatteko kinkun osiin vaiu millasta ruokaa teillä on jouluna jos naisen lapset ei mee isälleen ? Mietin vaan kun mulla itellä on kolme lasta ja naisella viisi eri miehille et kauheesti pitää ostaa ruokaa jos naisen kaikki apset osta omia sapuskoitaan. Minä en katso oikeeksi et joutusin makselleen niiden ruuat, nais kyllä maksaa mun lasten ruokia, koska olen työtön. Enkä töihin aio mennä. - Anonyymi
Kenen kanssa tuo sutturakinkku pitäisi jakaa??? hihiiiiiii lälläälllääää
- Anonyymi
Häntäheikin kanssa tietysti , heheheee hohohooo
- Anonyymi
Ei meillä lapset koskaa ole isän luona sillo kun siellä on sutturoita. Lapset onkin sanonu ettei haluu nhdä moista naakkaa. Isä on samoilla linjoilla eikä anna sutturansa eli siivoojansa ja pyykkärisnä nähdä omia lapsia, Kukapa haluaa että omat lapset menee pilalle ja heitä haukuttaisi.
On heino että lapset ovat sutturoita vastaan en minäkään salli että sutturat haukkuvat meitä ja lapsia. Ei tule meille emmekä me mene sutturoita ktatsomaan. Likaisia naisia.
Lapset on sen verran isoja että ymmärtävät että kun isä hylkäsi heidät hekin voivat thedä mitä haluavat ja sanoa oman mielipiteensä. Ei halua sutturoita nähdä, is jouluu pesemään talonsa ennenkuin lapset menee sinne. Hyvä niin.
jOluna mies tuleekin meille joulunviettoon kun lapset haluavat ollla minun kanssani tietysti. Vietämme aina perhe oulun, Miehen siivoja suttura voi vaikka siivota.¨jos mies uskaltaa häntä yksin sinne päästää, ettei pölli mitään.- Anonyymi
Ei meilläkään lapset ole ikinä äitinsä luona sillon , kun äitin häntäheikki on siellä , lapset ei tykkää miehestä , äijä haisee pahalle , ryyppää ja tupakoi.
Äiti pitäköön remppamiehensä ja talonmiehensä ihan omanaan
Häntäheikki ei myöskään tule meille haulikolla ajaisin meneen moisen sian.
Äiti , kun hylkäsi heidät ja lähti huo…maan hekin tekevät mitä lystäävät eivät tykkää äitin häntähessuista.
- Anonyymi
Sutturalle luu käteen! Näin sen pitä mennä ja varmasti kaikilla meneekin. Hiihhaaaa...
- Anonyymi
Miehen lapset jakaa kinkun, isälle antavat puolet, ja itse syövät puolet, minä tiskaan. Olen uusi äiti, eikä he tajuu sanoo mua äidiksi aan olen heille palvelija joka siivoo ja tiskaa ja tekee kaikki työt. On kurjaa kun on noin huonosti kasvatettuja, ettei kunnioita uutta äitiä. Aina pitää siivota.
- Anonyymi
Naiseni lapset syö kinkun , kun me aikuiset ollaan kasvissyöjiä, kone tiskaa astiat , ostin koneen , koska olen uusi isäntä talossa.
Muija siivoaa lastensa kanssa, minulla on jo aikuinen lapsi ja hänkin on vegaani , hän tulee aattona käymään ja illalla menee äitinsä luokse yöksi ja on siellä tapanin päivään saakka. - Anonyymi
Ihan oikein sulle , buhaahaaa.
- Anonyymi
Oletko trolli joka päivä kännissä, kun kaikki kirjoituksesi vilisee virheitä, ja tarinat aina samanlaisia.
- Anonyymi
Me ostettiin valmiiksi viipaloituna on sellainen 200g rasia. Siitä voi kyllä kaikki yhden siivun ottaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388