Tulppa katkesi

Anonyymi

Vaihoin tuossa tulppaa peugeot v-cilcii ja se tulppa katkesi niin sattuisko kukaan tietämään miten sen saa helevettii sieltä ne kierteet

4

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

saat ne pois kun lyöt sinne pajavasaralla alumiinisen tai teräksisen akselin tiukasti ja putkipihdeillä kierrät sitten sitä akselia.

• Anonyymi

Hiukan remonttia joutuu tekemään, kun purkaa sylinterikannen!😍

• Anonyymi

Se että tulppa yleensä katkeaa on syynä liika kiristys. Et taida saada sitä pois irrottamatta kantta. Jos pelkkä kierreosa jäi kanteen niin loput keraamiset osat saat ulos palotilan puolelta naputtelemalla. Sitten etsimään suurta vastakierretappia jolla saat kierreosan pois. Kannen lämmittäninen helpottaa hommaa.
      Toinen jippo on sovittaa tulpan kierreosaan väljähkö rautanko, jonka heppaa hitsillä kiinni palotilan puolelta. Siitä tangosta putki- tai lukklopideilla kiinni ja kierrät sen ulos. Hyvänä puolena on se että se pieni hitsi kutistaa jonkin verran kierreosaa joloin irrotttaminen helpottuu.
      Äläkä missään nimessä lyö sinne mitään tiukkaa rautatankoa. Se levittää koko kierreosaa ja irrottaminen vaikeutuu entisestään.

• Anonyymi

Eikai se vastakierretapin käyttäminen velvoita irrottamaan kantta. Tilannehan on ihan sama sen tapin kanssa, on se kansi paikallaan tai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe