Minä määrään ja komennan että ...

Anonyymi

Nyt olisi hyvä aika ohjelmoida vuoden 2022 tapahtumia.

Käytettävä menetelmä on hyvin helppo. Sinä sanot ääneen vakaasti ja ta tosissasi:

Minä määrään ja komennan että vuonna 2022 [tähän tapahtuma jota ohjelmoit]
Minä määrään ja komennan että vuonna 2022 [tähän tapahtuma jota ohjelmoit]
Minä määrään ja komennan että vuonna 2022 [tähän tapahtuma jota ohjelmoit]

Siis toistat kolme kertaa saman komennon per jokainen ohjelmoimasi tapahtuma.

13

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ???

    • Anonyymi

      No määrätään ja komennetaan ja rukoillaan yhdessä että korona katoaisi mahdollisimman nopeasti...

    • Anonyymi

      Ei sotaa Ukrainaan ?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oho! Onko Aatu siis muuttamassa Kuun pimeältä puolelta Turkuun? o.O


    • Anonyymi

      Minä määrään ja komennan että vuonna 2022 Maapallolle lentää iso paha asteroidi joka pyyhkii kaikki ihmiset pois planeetalta. Loppuu sodat ja muut typeryydet siihen.

      • Anonyymi

        Huono vitsi :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono vitsi :(

        Ei se mikään vitsi ollu! Pirunsarvinen pahis-asteroidi tulee kirjaimellisesti pyyhkimään ihmiset pois planeetalta. Jättimäisellä märällä rätillä se läväyttää persuuksille niin lujaa että pakonopeus ylittyy ja porukkaa lentää avaruuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mikään vitsi ollu! Pirunsarvinen pahis-asteroidi tulee kirjaimellisesti pyyhkimään ihmiset pois planeetalta. Jättimäisellä märällä rätillä se läväyttää persuuksille niin lujaa että pakonopeus ylittyy ja porukkaa lentää avaruuteen.

        Unohdit yhden pikku jutun, jokaisella on oma henkilökohtainen todellisuutensa. Se mitä määräät omaan maailmaasi, ei koske meitä muita...


      • Anonyymi

        Älä toivo muille pahaa oman pahan olosi vuoksi, kiitos. Käy mieluummin lääkärille juttelemassa. Nykyään on aika hyviä masennuslääkkeitä olemassa, jos jaksat olla aktiivinen asian suhteen niin sinullekin löytyy se oikea. Väärinkäyttö vie vaan pahempaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit yhden pikku jutun, jokaisella on oma henkilökohtainen todellisuutensa. Se mitä määräät omaan maailmaasi, ei koske meitä muita...

        Kyllä koskee koska mä vaan oon niin hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä toivo muille pahaa oman pahan olosi vuoksi, kiitos. Käy mieluummin lääkärille juttelemassa. Nykyään on aika hyviä masennuslääkkeitä olemassa, jos jaksat olla aktiivinen asian suhteen niin sinullekin löytyy se oikea. Väärinkäyttö vie vaan pahempaan suuntaan.

        Hyvä on hyvä on, tingitään. Minä määrään ja komennan että Elokapina lentää pysyvästi Kuuhun osoittamaan mieltään kuu-ukon ja Aatun pieruja vastaan.


    • Anonyymi

      Ihmiset määräävät ja komentavat koko ajan arkielämässään, me kutsumme sitä valintojen ja päätösten tekemiseksi. Meidän virtuaalisen simuloidun todellisuutemme tuottava järjestelmä toteuttaa sen mitä valinnoista ja päätöksistä seuraa, tai mitä määräämisestä ja komentamisesta seuraa.

      Väittäisin että ET käyttää jotain kerrotulle perustuvaa tapaa oman tulevaisuutensa luomiseen, sekä yhteiskuntana että yksilöinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      27
      3773
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      298
      3479
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2341
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      34
      2130
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      135
      2026
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      50
      1779
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1771
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1495
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1363
    10. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1246
    Aihe