Valtion tai kunnan henkilöstö kun matkusttaa ja asuu hotelleissa ympäri Suomea ja höylää luottokorttia kaikki edut menee henkilökohtaiseen piikkiin poonukset, ei työn antajalle. Kun järjestelmä hotelleissa mahdollistaa sen, Viikari tosin käyttänyt väärin saamiaan poonuksia ja käyttänytkin niitä omiin matkoihinsa. Ollesani valtion virassa meitä kiellettiin jo 2001 käyttämässä syntyviä hotelli poonuksia ettei synny mitään ristiriitaa ja ettei tule santioita, meillä kaikki henkilöstö noudattatti ohjetta myöskin minä ja matka laskut hyväksyttiin ohjeiden nukaisesti, Viikari kohdalla ei taida ohjeistus olla kuten meillä ja kohdallaan muilla valtion virkamiehillä on ohjeistettu
Viikari lento pisteet
Anonyymi
0
189
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184371Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161530- 771525
- 1591483
- 10921
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 65778
- 106777