Paska uusi asuntoni

Anonyymi

Ostettiin tossa pari kuukautta sitte uus asunto ja muutettii perjantaina tähän ja en sitte yhtää tienny mimmone tää asunto on ku äiti oli tän löytäny ja ostanu mutta nyku tänne ollaa muutettu nii tää on helvetti sen edellisen täydellisen ja vasta remontoidun asunnon rinnalla ja ainut syy miksi tähän muutettiin oli paskat naapurit jotka ei antaneet asua rauhassa ja joiden jatkuvaan häiriköintiin olin jo tottunut mutta äitini ei.

Nyt kerronkin syitä miksi tämä uusi asunto on paska
-täällä on asunut jokin saatanan tee se itse mies joka on asuntoa remontoidessaan käyttänyt todella tyhmiä ja outoja ratkaisuja joista tässä muutamia esimerkkejä 1. Keittiössä laitettu jotain helvetin laattoja yhteen jotta keittiön seinä ja kaappi olisivat samalla tasolla (tiedän tästä ei saanut varmasti mitään irti mutta kuitenkin) 2. Tietyissä paikoissa maalattu aivan päin helvettiä. 3. Kylppäri on vitun pieni noh ei siinä mitään mutta sinne on pitänyt tunkea aivan vitun iso allaskaappi joten pönttö on aivan siinä kiinni eikä ole kunnolla tilaa pyyhkiä persettä eikä tilaa vessapaperirulla telineelle joten sen pitää olla pesukoneen päällä tai toisessa kädessö jotka molemmat ovat todella epämukavia ja suihkuverho teline ja verho puuttuu joten vesi roiskuu ympäri kylppäriä ellei itse sellaista osta. 4. Sen vitun ison allaskaapin kaksi lokeroa ovat niin matalat ettei sinne meenaa mahtua mitään ja peilikaapin tilatkin ovat niin pienet että ylin lasihylly pitää ottaa pois jotta saa edes sähköhammasharjat mahtumaan siihen. 5. Vessan ovi on täynnä mustia viiltoja ja läiskiä. 6. Olohuoneen pistorasiat ovat kummaliset kun tänään sain pienen sähkö iskun kun säädin kaijuttimia ja antennijohto paikka on niin löysä että se johto hädintuskin pysyy siinä kiinni. 7. Tämne ei saa dna:lta kiinteää nettiä jonka takia täytyy vaihtaa telialle. 8. Vaatekaapissa on liian pitkä irtonainen kynnys ja vaatekaapissa on jokin ihmeellinen mustan värinen möhkäle. 9. Kaikkea säilytys tilaa on todella vähän joten vaatehuone on täynnä tavaraa. 10. Oman huoneen ovi on maalattu päin helvettiä joten ovessa on niin iso kerros maalia joten se ei mene kiinni eikä pysy edes raollaan koska asunto on kallellaan. Koko ajan kuuluu jostakin omituista suhinaa joka saa minut hulluksi. Voisin jatkaa tätä listaa loputtomuuksiin koska täältä löytyy kokoajan uusia epäkohtia ja en edes muista kaikkea mitä olen löytönyt. Tämä uusi asunto on kuitenkin 20 neliötä isompi mutta paljon paskempi kun olen asunut juuri hetki sitten täydellisessä vasta remontoidussa asunnossa.

Olen yrittänyt sanoa äidilleni että tämä uusi asunto pitäisi remontoida ja tämän osto oli erittäin huono idea mutta ei sitä kiinnosta. Osaako kukaan kertoa mitä asialle pitäisi tehdä ja miten saisin oloni mukavemmaksi uudessa asunnossamme?

9

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitten vielä sellaista lisättävää että keittiön hana vinkuu kun laskee vettä ja se ei ole tarpeeksi kylmää ja vessan hana on tiukka.
      Vessan pöntön vetäisemisestä kuuluu kamalan kova ääni.

      • Anonyymi

        Niin ja lähes joka ovi on todella tiukka joten ovea ei saa kiini paukauttamatta. Tarkoitan siis makuhuoneen vessan jne ovea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja lähes joka ovi on todella tiukka joten ovea ei saa kiini paukauttamatta. Tarkoitan siis makuhuoneen vessan jne ovea.

        Niin ja tämä on vieläpä kerrostalo joten yläkerran naapureiden vessanpöntön veto äänetkin kuuluvat tänne alas vaikka enne asuttiinkin luhtitalossa jossa myös oli yläkerrassa häiriköiviä asukkaita niin ei sieltä kuulunut mitään ääniä ellei ne itse niitä tahallaan tehneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tämä on vieläpä kerrostalo joten yläkerran naapureiden vessanpöntön veto äänetkin kuuluvat tänne alas vaikka enne asuttiinkin luhtitalossa jossa myös oli yläkerrassa häiriköiviä asukkaita niin ei sieltä kuulunut mitään ääniä ellei ne itse niitä tahallaan tehneet.

        Se mikä täälä suhisee on nuo jotkin lämpöputket joita menee lämpö pattereihin saisiko niitä jotenkin hiljemmalle kun ei täälä voi nukkua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mikä täälä suhisee on nuo jotkin lämpöputket joita menee lämpö pattereihin saisiko niitä jotenkin hiljemmalle kun ei täälä voi nukkua

        Ja keittiön hanasta tuleva vesi on harmaata.


    • Anonyymi

      No tuohan oli hyvä ostos, kannattiko tehdä kohdetta näkemättä?
      Minäkin ostin kerran näkemättä polkupyörän jossa renkaat laahasi maahan ja satula oli päin pers.....tä.

    • Anonyymi

      Mene töihin ja osta oma asunto omilla rahoilla niin voit valita haluamasi.

    • Anonyymi

      Kiroa enempi niin ehkä Piru auttaa

    • Anonyymi

      Ei kai sun auta kuin jatkaa kämpän uutena tee-se-itse-miehenä? Tee paremmaksi. Äiti maksaa tarvikkeet ja sä teet. Opit uutta ja tulee paremmaksi. Yöksi korvatulpat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe