ULKOMAAT
Nämä rokotteet toimivat omikronia vastaan parhaiten – Pfizerin rokote hyvissä asemissa
Eteläafrikkalaisen tutkimuksen mukaan kaksi Pfizer-annosta antaa hyvän suojan sairaalahoitoon joutumiselta. Israelilaisen tutkimuksen mukaan kolme annosta suojaa hyvin tartunnalta.
JAA
Pfizerin rokotteesta tutkimustietoa:
3
422
Vastaukset
- Anonyymi
Ylen logo
Maanantai 20.12.
Kasvomaskiin pukeutunut henkilö kävelee kohti bussin etuovea.
Uusimmat koronatiedot Uudellamaalla: HS: HUSin hallitus perumassa hoitajille luvatut koronalisät .|
HUSissa omikronmuunnos saavuttanut valtaviruksen aseman tartunnoissa. - Anonyymi
Koronavirus
Teholla 63 koronapotilasta – tehohoidon koordinaattorit: Hallituksen tehtävä rajuja päätöksiä ja heti
Professori Matti Reinikainen arvioi, että Suomeen vasta tuloaan tekevä omikron työllistää sairaaloita arvioitua enemmän.
Etelä-Afrikassa virus on jyllännyt nuorten keskuudessa. - Anonyymi
Silti omikron levisi hämmästyttävällä vauhdilla tuplarokotettujen seurueessa. Tässä kerrotaan miten omikronmuunnos läpäisi kahdesti rokotettujen suojan.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/2b26b9b0-7364-4283-9250-1ee3d7da6f1f
Rokotteet näyttävät valitettavasti olevan liian tehottomia. Myös rokotettu voi saada tartunnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221