Onko aito vai huijausyritys

Anonyymi

Tuollainen viesti tuli sähköpostiin, en ole vielä mitään klikkaillut.
Enkä ole pyytänyt salasanan vaihtoa, fasekin toimii vielä ihan normaalisti.
https://ibb.co/1zbHzxW

9

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tapanani ei ole klikkailla vieraita linkkejä, enkä suosittele sitä muillekaan.

• Anonyymi

älä avaa googlaa ekax

• Anonyymi

ota f-secure.fi total siinä on kaikki

• Anonyymi

Siinä vasta rahaa menettää:D

• Facebook: "Jos et pyytänyt uutta salasanaa, kerro meille."

Joku ilmeisesti ronkkii Facebook -tiliäsi. Ota yhteyttä Facebookiin ja kerro tunkeutumisyrityksestä, mutta varmuuden vuoksi älä käytä mitään tarjottua linkkiä päästäksesi Faceen, vaan käytä aina vain kirjanmerkkiäsi.

• Muutkin ovat saaneet tuollaisia viestejä tänään. Ymmärtääkseni viesti itse saattaa olla aito ja tarkoittaa että joku yrittää vaihtaa salasanasi.

Eli älä missään tapauksessa anna tuota vahvistuskoodia mihinkään.

Alhaalla olevaa "kerro meille" linkkiä sen sijaan voi klikata jos näyttää että se menee oikealle Facebook-sivulle jotta Facebook saa tiedon että joku toinen yrittää vaihtaa salasanasi.

• Anonyymi

Löytyi facesta sellainen toiminto josta voi katsoa mitä viestejä sieltä on lähetetty viimeaikoina. Tämä viesti oli oikeasti lähetetty tänään, siispä uskalsin käyttää "en pyytänyt" ilmoituslinkkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyi facesta sellainen toiminto josta voi katsoa mitä viestejä sieltä on lähetetty viimeaikoina. Tämä viesti oli oikeasti lähetetty tänään, siispä uskalsin käyttää "en pyytänyt" ilmoituslinkkiä.

Voit tarkistaa Facebookin viime aikoina lähettämät sähköpostiviestit seuraavasti:
        Siirry turvallisuus- ja kirjautumisasetuksiisi klikkaamalla Facebookin oikeasta yläkulmasta "Tili", valitsemalla "Asetukset ja yksityisyys" ja klikkaamalla "Asetukset". Valitse "Turvallisuus ja sisäänkirjautuminen". Vieritä alas Näytä viimeaikaiset Facebookin lähettämät sähköpostiviestit -kohtaan ja klikkaa "Näytä".

• Anonyymi

Meinasi tulla ariana grande. Liekö softan aluksia sitten 😂🤣😅

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe