Tuollainen viesti tuli sähköpostiin, en ole vielä mitään klikkaillut.
Enkä ole pyytänyt salasanan vaihtoa, fasekin toimii vielä ihan normaalisti.
https://ibb.co/1zbHzxW
Onko aito vai huijausyritys
9
355
Vastaukset
- Anonyymi
Tapanani ei ole klikkailla vieraita linkkejä, enkä suosittele sitä muillekaan.
- Anonyymi
älä avaa googlaa ekax
- Anonyymi
ota f-secure.fi total siinä on kaikki
- Anonyymi
Siinä vasta rahaa menettää:D
Facebook: "Jos et pyytänyt uutta salasanaa, kerro meille."
Joku ilmeisesti ronkkii Facebook -tiliäsi. Ota yhteyttä Facebookiin ja kerro tunkeutumisyrityksestä, mutta varmuuden vuoksi älä käytä mitään tarjottua linkkiä päästäksesi Faceen, vaan käytä aina vain kirjanmerkkiäsi.Muutkin ovat saaneet tuollaisia viestejä tänään. Ymmärtääkseni viesti itse saattaa olla aito ja tarkoittaa että joku yrittää vaihtaa salasanasi.
Eli älä missään tapauksessa anna tuota vahvistuskoodia mihinkään.
Alhaalla olevaa "kerro meille" linkkiä sen sijaan voi klikata jos näyttää että se menee oikealle Facebook-sivulle jotta Facebook saa tiedon että joku toinen yrittää vaihtaa salasanasi.- Anonyymi
Löytyi facesta sellainen toiminto josta voi katsoa mitä viestejä sieltä on lähetetty viimeaikoina. Tämä viesti oli oikeasti lähetetty tänään, siispä uskalsin käyttää "en pyytänyt" ilmoituslinkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyi facesta sellainen toiminto josta voi katsoa mitä viestejä sieltä on lähetetty viimeaikoina. Tämä viesti oli oikeasti lähetetty tänään, siispä uskalsin käyttää "en pyytänyt" ilmoituslinkkiä.
Voit tarkistaa Facebookin viime aikoina lähettämät sähköpostiviestit seuraavasti:
Siirry turvallisuus- ja kirjautumisasetuksiisi klikkaamalla Facebookin oikeasta yläkulmasta "Tili", valitsemalla "Asetukset ja yksityisyys" ja klikkaamalla "Asetukset". Valitse "Turvallisuus ja sisäänkirjautuminen". Vieritä alas Näytä viimeaikaiset Facebookin lähettämät sähköpostiviestit -kohtaan ja klikkaa "Näytä".
- Anonyymi
Meinasi tulla ariana grande. Liekö softan aluksia sitten 😂🤣😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191672
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36921Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38821Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37710