"Hän katsoo, että huonontuneen tilanteen vuoksi on jo tarpeellista laittaa koronapassi hyllylle, jolloin erilaisia kokoontumisia ei saisi järjestää koronapassillakaan."
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/d514e7bf-32ea-40ef-b981-94a94de66cdc
Tehohoitolääkärit vaativat lisää koronarajoituksia
6
65
Vastaukset
Hei, whooot, whooot.
Eikös passi pitänyt antaa vain rokotetuille? Eikö rokotus olekaan estänyt tartuntoja, OMG?
Onneksi ei sentään ole puhuttu koronapassin hylkäämisestä kokonaan, koska auttaahan se kuitenkin jotenkin???- Anonyymi
Nyt romahti piikitetyn maailma!!!!
Yksi piikki "vapauttaa",kaksi? kolme?
Mitä wit..ua! Kuka siirtää maalitolppaa?
Kaikki olikin suurta huijausta!
PS yritinhän minä jo vihjailla tästä muttet kuunnellut,SINUN MOKA!
Tekis mieli sanoa:mitäs minä sanoin, mutten sano,taitaa kirvellä muutenkin aivan tarpeeksi?
- Anonyymi
Mites kun Kiuru lupasi nostaa tehopaikat 1000 n. 2 vuotta sitten. Mutta laski ne sen sijaan 250. Luuletteko ettei meitä kuseteta.
- Anonyymi
Muutama viikko sitten keuhkosi että:
49 tehopaikkaa käytössä, vain yksi paikka jäljellä!
Kiurulla kiertää tosi hyvin nyt, kunhan ei "mylly kilahda" 🤣👍 - Anonyymi
Kohta ei riitä hoitajat näihinkään vähiin kun "pakko rokotuksilla" karkoitetaan ennestäänkin riittämättömistä hoitajista iso osa:(
- Anonyymi
Ai minkä takia??? Onko baareissa ja matkoilla kenties levinnyt korona???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242660
- 951586
- 1211384
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371174- 751150
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo25994- 53942
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270941MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216899Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall108830