tein sopimuksen telian kanna tapletista joka on kytky kauppa minulla oli myös littymä kortti siinä mukana joka hajosi autopuhelimessa kun sen sinne laitoin josta ilmoitin heti teliale että se hajosi ja että sen liittymän voi sulkea kun en sitä tarvi kun yhdistin tapletin kodin nettin lankattomasti nyt tänään soitelin telialle ja selvisi että ole vieläkin maksanut sitä liittymään jota ei ole minulla olemassa he eivät ole lähettäneet minule edss toista kortia mutta perivät maksua minusta telialla on todela huono palvelu nyt taidan vaihtaa pika puoliin eri operattoriin
netti liittymät
Anonyymi
6
87
Vastaukset
- Anonyymi
Menit halpaan. Mikään tabletti ei tarvitse liittymää. On täysin turha satojen euroja vuodessa oleva kulu..
- Anonyymi
Meinaatko että kaikilla on älyluuri, tahi ilmainen kotiverkko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että kaikilla on älyluuri, tahi ilmainen kotiverkko?
Kyllä nykypäivänä.
- Anonyymi
Telia ja Dna edullisemmat kuin Elisa.
- Anonyymi
Liittymät pitää IRTISANOA, eikä vain sulkea.
Täysin oma moka! - Anonyymi
Tabletin kanssa reissussa on vyölaukussa "saippuapala" reititin.
En viitsi harvinaista 4G-käyttöä varten liittymää ostaa.
Tabletin SIM-paikka on vastenmielisen pienelle nanokortille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039