Eli mun paras kaveri, jonka oon tuntenut mun koko elämän on alkanut kiinnostaa mua. Illalla saatan ettiä siitä mun kännykästä jotain kuvia ja haaveilla niitä katsellessa. Tää mun kaveri on tyttö ja mäkin oon tyttö. Ongelma on se, että hän on tietämäni mukaan täysin hetero! Mä olen bi ja hän tietää sen. Tietää myös sen, että olen häneen ennenkin ollut ihastunut. Ehkä hänkin silloin vähän oli, haaveiltiin yhteen muuttamisesta ja katto mua välillä kiinnostuneella katseella. Siitä on kuitenkin jo monta vuotta. Nyt tämä ihastus tuli uudelleen kesällä, kun saunottiin ja uitiin alasti yhdessä. Välissä ehti muutaman kuukauden ajan olla mahdoton ihastus, mutta siitä en enää välitä. Nyt vain haaveilen tästä kaveristani. Kertokaa siis miten iskeä hetero tyttö, jonka paras kaveri olen ja ollessani itse tyttö!
Ihastunut parhaaseen kaveriin?
Anonyymi
3
165
Vastaukset
- Anonyymi
Jos hän ei yksinkertaisesti ole sinusta siinä mielessä kiinnostunut, niin et mitenkään. Jos ootte kerran hyviä kavereita ja luotat häneen niin voit varmaan kertoa hänelle tunteistas jos se auttas. Oon poika, ja itekkin olin ihastunu mun parhaaseen kaveriin kuka oli myös poika. Mut se ei kestäny hirveen pitkään
- Anonyymi
Ketään ei varmaankaan kiinnosta, mutta tein sen! Kerroin hänelle, että olen ihastunut. Istuimme vuoden vaihtuessa kalliolla ja tunnustin. Me suutelimme ja hän sanoi, että tiesi sen. Olemme nyt kai yhdessä <3
- Anonyymi
Awwww! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2442304- 1201528
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis301346Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj581340- 1331299
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989