Hei!
Huomasin, että parantaja Markku Leinosen nettisivut eivät ole enää voimassa.
Tekeekö hän edelleen hoitoja?
Parantaja Markku Leinonen
6
2265
Vastaukset
- Anonyymi
Markku Leinonen on ehkä lopettanut vaihtoehtoiset hoitonsa jo vuosia sitten.
Alle kymmenen vuotta sitten vaimoni terveydentila alkoi heikentyä. Pyysin nettiin nimensä tai nimimerkkinsä antaneelta naispuoliselta parantajalta vaimolle energiaa.
Hyvänen aika minkä energiapulssin hän sai!
Parantaja kehoitti minua itse hankkimaan parantajantaidon eikä pyytämään toisilta. Vaimolle lähetetty energia hyytyi vähitellen. Yritin siirtää häneen energiaa.
Pyysi kuitenkin viemään hänet terveyskeskukseen. Se oli ehtinyt jo mennä kiinni.
En halunnut viedä häntä sairaalaan samantien vaan katsomaan mikä aamulla olisi tilanne.
Aamulla hän tilasi ambulanssin. Runsaan viikon päästä hän sai siellä toispuolisen halvaustilan. Kotiin hän ei enää koskaan päässyt. Sairaus näivetti hänen vointinsa.
Hoitopaikastaan minulle soitettiin; vaimosi kuolinprosessi on jo alkanut.
Autoni oli huollossa joten lähdin pyörällä ajamaan Myllykoskelle. Matkalla hoitopaikasta soitettiin; hänen elämänliekkinsä oli sammunut.
Muistan että hänen huoneessaan oli voimakas kalmanhaju.
Toivo Lång 83v. Inkeroinen - Anonyymi
Markku kirjoitti aikanaan Suomi24-sivustolle aktiivisesti.
Hän luki vaivoja ja auttoi ihmisiä.
Onko kenelläkään tuoretta kontaktia Markkuun? - Anonyymi
Hän on valitettavasti lopettanut parantajantyönsä.
- Anonyymi
Onko siihen jokin tietty syy?
Itse ainakin tunsin Markun kautta saadun energiahoidon. Pätevä oli.
- Anonyymi
Kaikkea hyvää Markulle! Hän lienee noin 75-vuotias.
- Anonyymi
6 v ruunani kärsii kaviokuumeesta voisitko auttaa tässä tilanteessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815