Nyt on ollut jokunen todella kylmä passi. Minulla on sellainen koottava pieni risukeitin. Mielestäni toimiva, hyvä ja helppokäyttöinen pikkulämmitin. Laitteen purkaminen takaisin kuljetuspussiin käy nopeasti.
Poimimalla muutaman kuivan männyn tai kuusen alaoksan saa kunnon lämmöt passipaikalle.
Mitä mieltä olette. Onko tuosta nouseva vähäinen savu iso haitta hirvenmetsästyksessä?
Onko tuollaisen käyttö kovalla pakkasella naurettavaa kaupunkilaisten hifistelyä?
Pakkasella passissa. Kynsitulet
3
348
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu oletko tuulen alla vai päällä. Ihan varmasti hirvi väistää savun hajua, kuten kaikkea muutakin hajua ja ääntä.
- Anonyymi
Mielestäni riippuu savusta ja äänestä. Olen kokenut kun hirviuros kokee lintumiehen kilpailijaksi kiima-aikaan ja tulee häätämään sen pois.
Olen myös kokenut kun hirvi tulee tutustumaan vieraaseen savuun polttaessani sikaria metsässä. - Anonyymi
Hirvi senverta utelias, tulee katsomaan mikä palaa ja savu peittää ihmisen hajun. Samoin kun tupakansauhu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564