Nyt on ollut jokunen todella kylmä passi. Minulla on sellainen koottava pieni risukeitin. Mielestäni toimiva, hyvä ja helppokäyttöinen pikkulämmitin. Laitteen purkaminen takaisin kuljetuspussiin käy nopeasti.
Poimimalla muutaman kuivan männyn tai kuusen alaoksan saa kunnon lämmöt passipaikalle.
Mitä mieltä olette. Onko tuosta nouseva vähäinen savu iso haitta hirvenmetsästyksessä?
Onko tuollaisen käyttö kovalla pakkasella naurettavaa kaupunkilaisten hifistelyä?
Pakkasella passissa. Kynsitulet
3
240
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu oletko tuulen alla vai päällä. Ihan varmasti hirvi väistää savun hajua, kuten kaikkea muutakin hajua ja ääntä.
- Anonyymi
Mielestäni riippuu savusta ja äänestä. Olen kokenut kun hirviuros kokee lintumiehen kilpailijaksi kiima-aikaan ja tulee häätämään sen pois.
Olen myös kokenut kun hirvi tulee tutustumaan vieraaseen savuun polttaessani sikaria metsässä. - Anonyymi
Hirvi senverta utelias, tulee katsomaan mikä palaa ja savu peittää ihmisen hajun. Samoin kun tupakansauhu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269