Kehitysvamma puolella asiakkaat käyttää hyväksi toisia

Anonyymi

Jos on kummallakin Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi onnistuuko toinen Lievän älyllisen kehitysvamman saanut ihminen käyttää hyväksi rahallisesti toista Lievän älyllisen kehitysvamman saanutta tietäen että hyötyy itse rahallisesti jos saan toisen älyllisen kehitysvamman saaneen ostaa minulta lääkkeitä niin että saan pimeästi käteistä itselle kaappiin säästöön? Vai onko ADHD ollut minulla vaikea erottaa lievästä älyllisestä kehitysvammasta eli ADHD jutusta johtuuko kun näin olen onnistunut käyttää kehitysvamma diagnoosin saaneita. Kaverilla myös on Lievä kehitysvamma testi ja ADHD. Onko totta, että ADHD juttu on todella vaikeaa erottaa selkeästi Lievästä älyllisestä kehitysvammasta vai haluaako joidenkin vanhemmat suojelevana diagnoosina Lievän älyllisen kehitysvamman? ADHD verraton lehdessä luki moni nainen on oppinut näyttelemään ADHD oireet Roolileikkien avulla. Onko tämä ollut minulla roolileikki 14-17 vuoden iässä,kun katsoin esimerkiksi Kauniit ja rohkeat sarjaa otin siitä näyttelijä Brooken itseni hahmoksi ja muokasin sen rooli juttua? Olisi todella tärkeää selvittää jonkin tahon Lievän älyllisen kehitysvamman saaneiden tyttöjen ja naisten kohdalla osaako leikkiä roolilekkejä tai onko Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla kirjaimellinen tulkinta tyyli joka minulla ja haluaako Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset oikeutta käyttää omaa Lievää älyllistä kehitysvamma diagnoosin sanaa? Tämä tutkimus olisi oikeasti jonkun ihmisen tehtävä. Entä jos yksin ADHD tyttö ja nainen on vaikea erottaa älyllisen kehitysvamman suhteen. Hoitamaton ADHD aiheuttaa mielenterveys ongelmat vaikka ja meillä olisi Lievä älyllinen kehitysvamma laitettu suojelevana diagnoosina. Yksikään ADHD saanut ei kuulu Kehitysvamma puolelle. Koska itselläni voi olla selvittämättä jäänyt Autismin kirjo tai persoonallisuus häiriö. Etevan sivuilla lukee kysymys voiko kehitysvamman saaneet ihmiset saada persoonallisuus häiriötä. Ja mieliala vihkoon kirjoitin niin Eteva kuntayhtymä hylkäsi palvelupyynnön kirjotti kun kirjallisen selvityksen vaadin, että ADHD suhteen minua ei osata Etevassa hoitaa.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos saisi selvää tuosta tekstistä, ehkä voisin auttaakin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7731
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3754
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1087
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1012
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      718
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe