Miksi ette yritä oikeassa elämässä?

Joskus näitä lueskelen. En ymmärrä miksi haaveilette täällä, toki niin saa tehdä mut aatelkaa jos yrittäisitte oikeasti. Mitä siinä menettää? Jos ei yritä kaduttaa, ainakin jälkeenpäin kun on myöhäistä. Voihan se hetken nolottaa mut silti... Heti huomenna sydän kurkussa hoitamaan asia vai mitä, pidän peukkuja👌 tsempatkaa toisianne pois täältä, koskaan ei tiedä vai mitä❤️

23

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän tämä ole ajanvietto paikka, ja nuorten leikki kenttä.. Näin mä ainakin luulen.

      • Hyvin mahdollista. On nuoria, mutta osa kuulostaa jo paljon vanhemmalta🤔


    • Anonyymi

      Koska pallo on toisella, eli naisella mun tapauksessa.

      • Oletko yrittänyt tarpeeksi, entä jos sittenkin🙂


      • Anonyymi
        Kyyhkyläinen kirjoitti:

        Oletko yrittänyt tarpeeksi, entä jos sittenkin🙂

        Sen kun tietäisi, mitä siitä seuraa. Ne keille asiasta olen puhunut, ovat sanoneet, että älä missään nimessä tee sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen kun tietäisi, mitä siitä seuraa. Ne keille asiasta olen puhunut, ovat sanoneet, että älä missään nimessä tee sitä.

        Ou, ikävää😔 tuntuu varmasti pahalle, kun tietää ettei voi....


      • Anonyymi
        Kyyhkyläinen kirjoitti:

        Ou, ikävää😔 tuntuu varmasti pahalle, kun tietää ettei voi....

        Tuntuu todella pahalta. Oma elämä meni muutenkin vähän uusiksi niiden pakkien takia. Tosin, ei pelkästään huonossa mielessä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu todella pahalta. Oma elämä meni muutenkin vähän uusiksi niiden pakkien takia. Tosin, ei pelkästään huonossa mielessä...

        No mutta, pohjalta on aina suunta ylöspäin, eiks niin😊


      • Anonyymi
        Kyyhkyläinen kirjoitti:

        No mutta, pohjalta on aina suunta ylöspäin, eiks niin😊

        Niin sitä sanotaan


    • Ei oteta niin vakavasti, tää on osittain vaan viihdettä, miittipaikka, tavataan vanhoja tuttujakin.

      Itse ollut pidemmissä parisuhteissa, nyt eronneena tasotellaan ajatuksia ja tunteita, sitten ehkä taas jotain menoa IRL. Siihen välitilaan tämä paikka sopii hyvin, on asiaa, on puutaheinää, on vanhoja tuttuja ja uusiakin tuttavuuksia.

    • Anonyymi

      Aina ei ole kyse vain nolotuksesta. Raja ahdistelun ja yrittämisen välillä on aika ohut.

      • Hmm... Sinnikäs yrittäjä? Noo.. Jos näin on, itse en oikein usko olevani monenkaan mieleen. Se sinnikäs yrittäjä saisi huomion ja miettimään ehkä hän onkin tosissaan. Näin itseasiassa kerran kävi, en ole unohtanut häntä vieläkään. Sinnikkyys kannatti. Tietty jos kyse muusta niin ei tietenkään silloin, muussa tapauksessa ehkä toivoa on😉👌


    • Anonyymi

      En halua sotkea kenenkään perhe-elämää, en edes omaani. Jossain pitää ihmisen voida avautua, kun ei ne ei-toivotut ajatukset sillä katoa että ne vain ohittaa, kokemusta on... :/

      • Ou, siis varattu, no ei tietenkään silloin, sehän ei ole sopivaa😳


      • Anonyymi
        Kyyhkyläinen kirjoitti:

        Ou, siis varattu, no ei tietenkään silloin, sehän ei ole sopivaa😳

        Jooh.
        Siksi en viljele mitään tunnisteitakaan, mä en yritä käyttää tätä minään treffipalstana.


    • Anonyymi

      Minä en haaveile täällä kenestäkään. Ystävät ovat palstan ulkopuolella.

    • Anonyymi

      Mä olen jo liian vanha mitään yrittämään ja ei mun näköinen ketään kiinnosta, ei ole ennenkään kiinnostanut, joten jätän yrittämiset nuoremmille ja paremman näköisille. Joskus joku pelleili mun kustannuksella yhden toisen tyypin kans, esittivät olevansa kiinnostuneita musta, muut työntekijät samalla linjalla naureskelivat asialle, oli kai joku ajankulu työpäivien ratoksi tehdä yhteinen naurunaihe rumasta naisesta. En mä täällä kyllä ole haaveillut kenestäkään. Oppinut jo ettei mun näköisen edes kannata katsella ketään.

      • Tuo on ikävä kuulla.... Mutta sen voin varmaksi sanoa, että he ovat henkisesti paljon rumempia kuin sinä❤️ Yritä ajatella positiivisesti, vaikka se on vaikeaa. Tuskin kaikki ihmiset niin ajattelevat....


    • Anonyymi

      No jos enkeleihin uskovia hörhöjä on enemmänkin niin vähän pitää pintaa raaputtaa ensin, että voin olla varma siitä että naaras on tervepäinen.

      • Anonyymi

        Hörhöt kun muuttuvat hyvin pian riippakiviksi, takiaisiksi vaikka olisinkin taakseni jättänyt.


    • Anonyymi

      Nyt ei voi kyllä sanoa ettenkö olisi yrittänyt................................Täytyy varmaan luovuttaa, en jaksa enää.................................

      • Koskaan ei pidä luovuttaa🙂 Paitsi jos toinen karjaisee sen sulle päin naamaa, et jätä jo rauhaan.🤔 Mielenkiintoisimmat ihmiset pommittaa viesteillä niin kauan että vastaan, tämä oma mielipiteeni... Muussa tapauksessa en välttämättä reagoi, ellei toinen pakota reagoimaan🤔🙈 Ei kannata luovuttaa ennenkuin on täysin varma🙂


    • Itselleni tämä on lähinnä ajatusten ja fiilisten purkuna toimiva alusta. Ehkä vertaistukeakin löytyy sieltä missä erilaisia elämää eläneitä ihmisiä. Ja omat kaipailut on aikalailla jo kaipailtu. Kaipaus on muuttunut olotilaksi, elämä jatkuu ilman kaipausta.

      Niinkään en tavoittele ketään. Osaisin kyllä lähestyä ihmisiä joita haluan lähestyä, mutten halua irl ketään lähestyä. Elämässäni on jo he, jotka siihen olen halunnutkin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2732
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      239
      2640
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2356
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      196
      1841
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe