Joskus näitä lueskelen. En ymmärrä miksi haaveilette täällä, toki niin saa tehdä mut aatelkaa jos yrittäisitte oikeasti. Mitä siinä menettää? Jos ei yritä kaduttaa, ainakin jälkeenpäin kun on myöhäistä. Voihan se hetken nolottaa mut silti... Heti huomenna sydän kurkussa hoitamaan asia vai mitä, pidän peukkuja👌 tsempatkaa toisianne pois täältä, koskaan ei tiedä vai mitä❤️
Miksi ette yritä oikeassa elämässä?
23
196
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän tämä ole ajanvietto paikka, ja nuorten leikki kenttä.. Näin mä ainakin luulen.
- Anonyymi
Koska pallo on toisella, eli naisella mun tapauksessa.
- Anonyymi
Kyyhkyläinen kirjoitti:
Oletko yrittänyt tarpeeksi, entä jos sittenkin🙂
Sen kun tietäisi, mitä siitä seuraa. Ne keille asiasta olen puhunut, ovat sanoneet, että älä missään nimessä tee sitä.
Anonyymi kirjoitti:
Sen kun tietäisi, mitä siitä seuraa. Ne keille asiasta olen puhunut, ovat sanoneet, että älä missään nimessä tee sitä.
Ou, ikävää😔 tuntuu varmasti pahalle, kun tietää ettei voi....
- Anonyymi
Kyyhkyläinen kirjoitti:
Ou, ikävää😔 tuntuu varmasti pahalle, kun tietää ettei voi....
Tuntuu todella pahalta. Oma elämä meni muutenkin vähän uusiksi niiden pakkien takia. Tosin, ei pelkästään huonossa mielessä...
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu todella pahalta. Oma elämä meni muutenkin vähän uusiksi niiden pakkien takia. Tosin, ei pelkästään huonossa mielessä...
No mutta, pohjalta on aina suunta ylöspäin, eiks niin😊
- Anonyymi
Kyyhkyläinen kirjoitti:
No mutta, pohjalta on aina suunta ylöspäin, eiks niin😊
Niin sitä sanotaan
Ei oteta niin vakavasti, tää on osittain vaan viihdettä, miittipaikka, tavataan vanhoja tuttujakin.
Itse ollut pidemmissä parisuhteissa, nyt eronneena tasotellaan ajatuksia ja tunteita, sitten ehkä taas jotain menoa IRL. Siihen välitilaan tämä paikka sopii hyvin, on asiaa, on puutaheinää, on vanhoja tuttuja ja uusiakin tuttavuuksia.- Anonyymi
Aina ei ole kyse vain nolotuksesta. Raja ahdistelun ja yrittämisen välillä on aika ohut.
Hmm... Sinnikäs yrittäjä? Noo.. Jos näin on, itse en oikein usko olevani monenkaan mieleen. Se sinnikäs yrittäjä saisi huomion ja miettimään ehkä hän onkin tosissaan. Näin itseasiassa kerran kävi, en ole unohtanut häntä vieläkään. Sinnikkyys kannatti. Tietty jos kyse muusta niin ei tietenkään silloin, muussa tapauksessa ehkä toivoa on😉👌
- Anonyymi
En halua sotkea kenenkään perhe-elämää, en edes omaani. Jossain pitää ihmisen voida avautua, kun ei ne ei-toivotut ajatukset sillä katoa että ne vain ohittaa, kokemusta on... :/
- Anonyymi
Kyyhkyläinen kirjoitti:
Ou, siis varattu, no ei tietenkään silloin, sehän ei ole sopivaa😳
Jooh.
Siksi en viljele mitään tunnisteitakaan, mä en yritä käyttää tätä minään treffipalstana.
- Anonyymi
Minä en haaveile täällä kenestäkään. Ystävät ovat palstan ulkopuolella.
- Anonyymi
Mä olen jo liian vanha mitään yrittämään ja ei mun näköinen ketään kiinnosta, ei ole ennenkään kiinnostanut, joten jätän yrittämiset nuoremmille ja paremman näköisille. Joskus joku pelleili mun kustannuksella yhden toisen tyypin kans, esittivät olevansa kiinnostuneita musta, muut työntekijät samalla linjalla naureskelivat asialle, oli kai joku ajankulu työpäivien ratoksi tehdä yhteinen naurunaihe rumasta naisesta. En mä täällä kyllä ole haaveillut kenestäkään. Oppinut jo ettei mun näköisen edes kannata katsella ketään.
Tuo on ikävä kuulla.... Mutta sen voin varmaksi sanoa, että he ovat henkisesti paljon rumempia kuin sinä❤️ Yritä ajatella positiivisesti, vaikka se on vaikeaa. Tuskin kaikki ihmiset niin ajattelevat....
- Anonyymi
No jos enkeleihin uskovia hörhöjä on enemmänkin niin vähän pitää pintaa raaputtaa ensin, että voin olla varma siitä että naaras on tervepäinen.
- Anonyymi
Hörhöt kun muuttuvat hyvin pian riippakiviksi, takiaisiksi vaikka olisinkin taakseni jättänyt.
- Anonyymi
Nyt ei voi kyllä sanoa ettenkö olisi yrittänyt................................Täytyy varmaan luovuttaa, en jaksa enää.................................
Koskaan ei pidä luovuttaa🙂 Paitsi jos toinen karjaisee sen sulle päin naamaa, et jätä jo rauhaan.🤔 Mielenkiintoisimmat ihmiset pommittaa viesteillä niin kauan että vastaan, tämä oma mielipiteeni... Muussa tapauksessa en välttämättä reagoi, ellei toinen pakota reagoimaan🤔🙈 Ei kannata luovuttaa ennenkuin on täysin varma🙂
Itselleni tämä on lähinnä ajatusten ja fiilisten purkuna toimiva alusta. Ehkä vertaistukeakin löytyy sieltä missä erilaisia elämää eläneitä ihmisiä. Ja omat kaipailut on aikalailla jo kaipailtu. Kaipaus on muuttunut olotilaksi, elämä jatkuu ilman kaipausta.
Niinkään en tavoittele ketään. Osaisin kyllä lähestyä ihmisiä joita haluan lähestyä, mutten halua irl ketään lähestyä. Elämässäni on jo he, jotka siihen olen halunnutkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
