Olen kohta 60v täyttävä mies Tampereelta. Pituutta n. 180cm, painoa normaalin verran tähän mittaan. En polta, voimajuomia käytän harvoin. Elän kahdestaan pienen koirani kanssa. Hoitajan työstä tulevan vapaan käytän koirani kanssa tai tekemällä töitä muuallakin. Velkaa tai ulosottoa ei ole, joten kahta työtä en tarvitsisi. Jospa tuohon vapaa-aikaan löytyisi kaveri, vaikka ihan ystävä. Mukavaa jos asuisit lähellä mikäli kahvikupposen ääressä nähtäisiin. Kirjoituskavereita voi toki tulla muualtakin, sähköposti on nopea. Koronarokotuksia olen saanut kolme.
Mikäli kiinnostaa ottaa hoitsuun yhteyttä: [email protected]
Kirjekaveri/kaveri/ystävä etsinnässä hoitajalle
1
1180
Vastaukset 1
- Anonyymi
Hei asun oulussa niin että välimatkaa tulisi kyllä olen myös eläin rakas minulla on yksi kissa.en ole misään töissä olen työkyvyttömyyseläkeläinen.mielelläni kahvin merkeissä tapaisinn sinut.olen 62 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901348
- 45717
- 20659
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48630- 53608
- 78595
- 47591
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132568- 48546
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan190541