Olen kohta 60v täyttävä mies Tampereelta. Pituutta n. 180cm, painoa normaalin verran tähän mittaan. En polta, voimajuomia käytän harvoin. Elän kahdestaan pienen koirani kanssa. Hoitajan työstä tulevan vapaan käytän koirani kanssa tai tekemällä töitä muuallakin. Velkaa tai ulosottoa ei ole, joten kahta työtä en tarvitsisi. Jospa tuohon vapaa-aikaan löytyisi kaveri, vaikka ihan ystävä. Mukavaa jos asuisit lähellä mikäli kahvikupposen ääressä nähtäisiin. Kirjoituskavereita voi toki tulla muualtakin, sähköposti on nopea. Koronarokotuksia olen saanut kolme.
Mikäli kiinnostaa ottaa hoitsuun yhteyttä: [email protected]
Kirjekaveri/kaveri/ystävä etsinnässä hoitajalle
1
1172
Vastaukset
- Anonyymi
Hei asun oulussa niin että välimatkaa tulisi kyllä olen myös eläin rakas minulla on yksi kissa.en ole misään töissä olen työkyvyttömyyseläkeläinen.mielelläni kahvin merkeissä tapaisinn sinut.olen 62 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva201953- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703