ISILLÄ TARVE KERTOA, NO ISI NYT KERTOO TÄSSÄ TARKASTI KUKA TIETÄÄ JA KUKA EI TIEDÄ, LUKEKAA RAKKAAT.

Anonyymi

Tietenkään numerosensei ei ymmärrä luottokorttien tarpeellisuutta, koska numerosenseillä ei ole luottotiedot kunnossa, sensei ei käy ikinä missään eikä matkustele laisinkaan.

Numerosensei ei myöskään ostele mitään ulkomailla mistään koskaan. Siksipä sensei ei tee luottokortilla mitään.

Annas kun isi taas kertoo.

Kun luotot on kunnossa, liikut paljon, matkustelet paljon ja shoppailet paljon, luottokortista on hyötyä.

Lennot kannattaa aina ostaa luotolla, koska vain silloin luotonantaja korvaa suoraan asiakkaalle lentojen hinnan, jos lentoyhtiö menee konkurssiin.

Muutenkin matkustaessa luottokortti on tarpeen monessa yhteydessä. Hotellin varaukseen ja auton vuokraukseen tarvitsee yleensä aina luottokorttia. Thaimaassa deposit kyllä hoituu käteiselläkin.

Ei tarvi kantaa käteistä paljoa, joustava varakassa kortissa. Korotonta maksuaikaa ostosten maksamiseen.

Jos menee luoton puolelle niin aina halvempaa kuin pikavipit tms. Turvaa verkko-ostokset, jos sinua huijataan tai tuote ei saavu.

Automaattinen ostoturvavakuutus tuotteen rikkoutumisen varalle.

Matkamiehelle ja ulkomailla luottokortti on lähes pakollinen. Luottokortit sisältävät myös vakuutuksia, monet myös matkavakuutuksia.

"Tietyt luottokortit kerryttävät Finnairin, SASin tai Norwegianin palkintopisteitä kaikista kortilla tehdyistä ostoksista, yleensä 1 piste per kortilla käytetty euro. Kertyneillä pisteillä voi lunastaa palkintomatkoja, matkustusluokan korotuksia, muita palkintoja tai vaikka lahjoittaa kertyneet pisteet hyväntekeväisyyteen. Jotkut luottokortit sisältävät myös edun, jolla pääsee ilmaiseksi lentokenttien lounge-tiloihin"

Luottokorttien ansiosta minäkin lennän aina bisneksessä Finnairilla. Luottokortteja vahditaan paremmin. Epäillyttävistä nostoista ja ostoista ilmoitetaan aina asiakkaalle taikka kortti jäädytetään automaattisesti.

Huomaan ettei numerosensei matkustele laisinkaan, eikä shoppaile laisinkaan.
Minä teen aina kaikki yli 500 euron ostokset luottokortilla. Se ei tarkoita että ottaisin luottoa, vaan se ostos veloitetaan tililtäni tiettynä päivänä kuukaudesta.

Luotto ei tarkoita velkaa, vaan luottoa eli sitä että luottokunta takaa ostoksesi myyjälle, sekä sinulle.

Tulitko viisaammaksi vai kutsutko kaikkitietäväksi narsistiksi?

T 2010

PS: Kopioin osan tekstistä, koska en tietenkään voi muistaa kaikkia luottokortin hyötyjä ulkoa. (Mainitsin tämän koska muutoin sinä olisit maininnut sen googlauksen jälkeen)

7

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NEITI:
      Tietenkään numerosensei ei ymmärrä luottokorttien tarpeellisuutta, koska numerosenseillä ei ole luottotiedot kunnossa, sensei ei käy ikinä missään eikä matkustele laisinkaan.
      SENSSU:
      Sensei ymmärtää, vaan ei ymmärrä kuten kirjoitti, miksi täytyy olla monta korttia.
      Neiti on näemmä ottanut herneen nenäänsä voutikirjoitteluista, jonka joihdosta on nyt päättänyt olla tietoinen että minun luottotietoni ei ole kunnossa.
      Neiti siis tietää että minä en käy koskaan missään enkä matkustele, vai niin.

      NEITI:
      Numerosensei ei myöskään ostele mitään ulkomailla mistään koskaan. Siksipä sensei ei tee luottokortilla mitään.
      SENSSU:
      Neiti jopa tietää minun ostokseni, on se valtaisaa tietämystä.

      NEITI:
      Kun luotot on kunnossa, liikut paljon, matkustelet paljon ja shoppailet paljon, luottokortista on hyötyä.
      SENSSU:
      En minä luottoja käytä liikkumisiini, enkä todellakaan ole viimeaikoina paljoa matkustellut, mutta eipä ole Neiti ja moni muukaan, enkä minä luottoa tarvitse matkusteluihinkaan.
      En shoppaile paljoa ja sen minkä shoppailen, en siihenkään käytä luottoa.
      Mikä mahtanee olla Neidin väittämä hyöty?

      NEITI:
      Lennot kannattaa aina ostaa luotolla, koska vain silloin luotonantaja korvaa suoraan asiakkaalle lentojen hinnan, jos lentoyhtiö menee konkurssiin.
      SENSSU:
      Neiti siis pelkää lentoyhtiöiden konkurssia kun lentoliput maksaa muutaman satasen, en minä sen takia luottoa tarvitse kortteihin, mutta Neitohan ei huomannut minun kirjoittavan missä on hyvä olla kortti.

      NEITI:
      Muutenkin matkustaessa luottokortti on tarpeen monessa yhteydessä. Hotellin varaukseen ja auton vuokraukseen tarvitsee yleensä aina luottokorttia. Thaimaassa deposit kyllä hoituu käteiselläkin.
      SENSSU:
      Mainitsin kirjoituksessani varauksista ja vuokrauksista, mutta Neidolla on valikoiva ymmärrys.

      NEITI:
      Ei tarvi kantaa käteistä paljoa, joustava varakassa kortissa. Korotonta maksuaikaa ostosten maksamiseen.
      SENSSU:
      Käteistä saa automaatista, ei tarvitse kantaa mukana, enkä minä osteskele niin paljoa korteilla, että niihin ostoksiin tarvitsisin maksuaikaa.

      NEITI:
      Jos menee luoton puolelle niin aina halvempaa kuin pikavipit tms. Turvaa verkko-ostokset, jos sinua huijataan tai tuote ei saavu.
      SENSSU:
      Miksi varakkaalla Neidillä menee luoton puolelle, minulla ei mene.
      En harrasta verkko-ostoksia enkä pelkää huijauksia.

      NEITI:
      Automaattinen ostoturvavakuutus tuotteen rikkoutumisen varalle.
      SENSSU:
      Neiti menee pikkumaisuuksiin.

      NEITI:
      Matkamiehelle ja ulkomailla luottokortti on lähes pakollinen. Luottokortit sisältävät myös vakuutuksia, monet myös matkavakuutuksia.
      SENSSU:
      Kirjoitinko että minulla ei ole? Lue? Kirjoitin että miksi pitää olla monta korttia.

      NEITI:
      "Tietyt luottokortit kerryttävät Finnairin, SASin tai Norwegianin palkintopisteitä kaikista kortilla tehdyistä ostoksista, yleensä 1 piste per kortilla käytetty euro. Kertyneillä pisteillä voi lunastaa palkintomatkoja, matkustusluokan korotuksia, muita palkintoja tai vaikka lahjoittaa kertyneet pisteet hyväntekeväisyyteen. Jotkut luottokortit sisältävät myös edun, jolla pääsee ilmaiseksi lentokenttien lounge-tiloihin"
      SENSSU:
      No montakos lentoa olet lentänyt keräten pisteitäsi? Me emme harrasta tuota pistelaskua.

      NEITI:Luottokorttien ansiosta minäkin lennän aina bisneksessä Finnairilla.
      SENSSU:
      No montakos kertaa olet lentänyt finnairilla viimeaikoina?

      NEITI:
      Epäillyttävistä nostoista ja ostoista ilmoitetaan aina asiakkaalle taikka kortti jäädytetään automaattisesti.
      SENSSU:
      Niin meillekin.

      NEITI:
      Huomaan ettei numerosensei matkustele laisinkaan, eikä shoppaile laisinkaan.
      SENSSU:
      Mistä sen huomaat?

      NEITI:
      Minä teen aina kaikki yli 500 euron ostokset luottokortilla.
      SENSSU:
      Niin, entä sitten? Minä tapauskohtaisesti kortilla, mutta en luotolla.

      NEITI:
      Luotto ei tarkoita velkaa, vaan luottoa eli sitä että luottokunta takaa ostoksesi myyjälle, sekä sinulle.
      SENSSU:
      Jaahas, siis luotto ei ole velkaa, niinhän se on kun sanot.

      NEITI:
      Tulitko viisaammaksi vai kutsutko kaikkitietäväksi narsistiksi?
      SENSSU:
      En tullut viisaammaksi ja pidän sinua hulluna ja myös narsistina, ei mielipidettäni sinusta yksittäiset kirjoitukset muuta, olet riittävästi osoittanut mikä vitunidiootti sinä olet.

      JOS SULLA ROHKEUTTA INTERNETKOVISTELUN SIJAAN ON TULLA OTTAMAAN ELÄMÄSI SELKÄSAUNA, NIIN RÄPS JA RÄPS, TAI VOIT JATKAA VAIKKA SEN HUOLTORAKENNUKSEN RAKENTAMISTA KELOHEINÄSEIPÄISTÄ.

      • Anonyymi

        Sensukka ressukka jo nyt humalassa ennen joulua huutaa ja uhoaa niin että savo raikaa.
        "Me emme harrasta tuota pistelaskua" ? Juu ei ole varmaan tarvis kun käteistä on euron nuudelipussiin ja torisilakoihin.
        Et näköjään ymmärtänyt mikä ero on luotolla ja luottokortilla. Eipä siitä ostoturvastakaan tarvi huolehtia jos ostaa vain nuudelia ja silakoita. Kissa syö silakat, jos ne on vähän pilaantuneita.
        Sensukka ei ymmärrä että jokainen kirjoituksesi tekee sinusta joka kerralla säälittävämmän, köyhemmän, tyhmemmän ja yksinäisemmän hahmon jolla ei todellakaan ole mitään muuta elämää kuin tämä pattajan palsta, jota hallitset kuin Rooman valtakuntaa huudellen jokarakoon jotakin asiaan mitenkään liittymätöntä vain siksi ettei sinulla ole muuta purkautumiskanavaa kurjaan elämääsi.


      • Minulle on yhdentekevää mitä nimikettä kukin korteilleen kokee, onko se pankkikortti tai luottokortti.

        Minulla on muutamia kortteja joita pidän pankkikortteina, koska niihin ei sisälly luottoa, tosin niissä lukee Visa.

        On yksi kortti joka mahdollistaa luottoon ja sitä nimitän luotolliseksi pankkikortiksi, siinäkin lukee Visa.

        En osallistu tähän anonyymiriitaan tämän enempää mutta vastaan jos Neiti tahtoo asiallista keskustelua selvittääkseen kirjoittamansa syytökset minua kohtaan, joille hänellä ei ole mitään pohjatietoa muuta kuin oma idioottimaisuutensa.


    • Anonyymi

      On kummallinen tuo tarpeesi irrottaa kirjoitukset alkuperäisestä ketjusta, vai hävettääkö sinua tämä kirjoitus jossa paljastit tyhmyytesi ja ettet ole matka etkä rahamiehiä?

      SENSSU
      22.12.2021 15:45
      "Hieman ihmetyttää jopa riitelyksi virinnyt korttiasia, joten tässä oma näkökantani.
      Mihin ihmeeseen ihmiset tarvitsevat runsaslukuisen korttimäärän ja jopa luotollisina, onko siis elämänne luotolla elämistä?
      Minun tarpeeni kyseisillä korteilla on lähinnä maksaa päivittäisiä pikkuostoksia, ei muuta, enkä niihin ostoksiin tarvitse luottoa.
      Kortti on tarpeellinen joissakin tilauksissa ja varauksissa, sekä vuokrauksissa tosin.
      Runsaampien maksujen suorittamista varten me käytämme tietokoneyhteyttä maksaen laskut, eikä silloinkaan ole kyse mistään luotoista"

      Tuossa oli kysymys että tulitko viisaammaksi ja yymärrätkö nyt miksi luottokorttia kannattaa käyttää, jos sellainen on?

      • Sivuanonyymi voisi nyt jättää tähän kommentointinsa eli vieraisiin pöytiin huutelun.
        Tein aloituksen keskustellakseni Neidon kanssa joka selkeästi kirjoituksensa osoitti Senseille, eli minulle.

        En ole kirjoittanut että minulla ei ole luottokorttia, vaan ihmetellyt niiden runsaslukuisuutta.

        Kiitos.


      • No räps sitten vain Neidiltä joka esittänyt 20.000 euron vedon ja luikkinut, sellainen vetojen esittäminen mihin ei kykene on minun mielestäni säälittävää.

        Tuskinpa sinun säälisi ketään kohtaan kovasti sydäntä lämmittää.


    • Anonyymi

      Pikkupoika sanoi aina kun tuli pissahätä, että kusettaa. Mummu opasti poikaa, että kun tulee kusihätä niin sano, että laulattaa.
      Niimpä eräänä yönä kun poika nukkui mummon vieressä niin hän herätti mummon ja sanoi, laulattaa.
      Mummo vastasi ja sai, laula hiljaa mummon korvaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe